De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je moet eerst een berg van die gasten neerleggen en dan kun je die machine in en daar vond je die dokter wie je af moet knallen. en dan is ie uitgespeeld
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hummz zover al ..
Wat moet je in level twee doen?
Je hebt een autobom..
Maar die krijg ik niet aan die auto.
Nou jah, heb eerst zo''n kereltje afgemaakt in een rood pak.
Daarna heb ik dat rooie pak aangetrokken.
En ben dat restaurant ingestormt.... dood
Wat moet je in level twee doen?
Je hebt een autobom..
Maar die krijg ik niet aan die auto.
Nou jah, heb eerst zo''n kereltje afgemaakt in een rood pak.
Daarna heb ik dat rooie pak aangetrokken.
En ben dat restaurant ingestormt.... dood
Verwijderd
Ik vertel niet teveel anders is er ook geen reet aan.
Hou die chauffeur in de gaten
P.s. Je hoeft niet naar binnen !
Hou die chauffeur in de gaten
P.s. Je hoeft niet naar binnen !
Inderdaad...
Pak die chauffeur met een stil wapen (beretta silenced, fibre wire) terwijl hij staat te pissen. Pas wel op voor eventuele toeschouwers. Sleep die gast het riool in en pak zijn kleren. dan kan je die bom gewoon in de auto plaatsen. Ik vind zelf het makkelijkst om dan de blauwe gastjes in de buurt van je eigen auto af te knallen en dan pas de autobom af te laten gaan.
suc6
Pak die chauffeur met een stil wapen (beretta silenced, fibre wire) terwijl hij staat te pissen. Pas wel op voor eventuele toeschouwers. Sleep die gast het riool in en pak zijn kleren. dan kan je die bom gewoon in de auto plaatsen. Ik vind zelf het makkelijkst om dan de blauwe gastjes in de buurt van je eigen auto af te knallen en dan pas de autobom af te laten gaan.
suc6
Negeren is vooruitzien
of ja gaat gewoon in de staat staan met uitzicht op de mannetjes en als die auto erlangs gaat boem, alles in 1 keerOp donderdag 19 april 2001 13:06 schreef Bzzje het volgende:
Inderdaad...
suc6
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Pagina: 1