Toon posts:

[BC3] StarCraft+Battle.net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb StarCraft weer op mijn dh geinstalleerd. Nu probeer ik de hele tijd op internet te spelen, maar het wil maar niet lukken. Ik zit in een netwert, ik ben client, de andere server.(we gebuiken @home namelijk) Op mijn computer kan ik helemaal niet connecten op baatle.net en op de server wel. Maar op de server kan ik geen games joinen en ik kan ze WEL zien. Dit is raar. Ligt dit aan @home of aan mij en wat moet ik doen? Een vriend van me kan namelijk wel gewoon via battle.net spelen en hij heeft ook @home. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

HEEFT IEMAND OPLOSSINGEN OF IDEEEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 19:54 schreef Praetorian het volgende:
Ik heb StarCraft weer op mijn dh geinstalleerd. Nu probeer ik de hele tijd op internet te spelen, maar het wil maar niet lukken. Ik zit in een netwert, ik ben client, de andere server.(we gebuiken @home namelijk) Op mijn computer kan ik helemaal niet connecten op baatle.net en op de server wel. Maar op de server kan ik geen games joinen en ik kan ze WEL zien. Dit is raar. Ligt dit aan @home of aan mij en wat moet ik doen? Een vriend van me kan namelijk wel gewoon via battle.net spelen en hij heeft ook @home. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

HEEFT IEMAND OPLOSSINGEN OF IDEEEN?
ik neem aan dat je de legale hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Ik niet, maar wel een key >:)
Net als red alert 2, Quake 3, Halflife, en hopelijk binnenkort Tribes 2 >:)

Maarruh, geen idee :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:24
hoe heb je je internet gedeelt dan??

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb je de spawn versie ge-installeerd? (volgens mij wel) dit houdt in dat je alleen samen kunt spelen. Hij moet een game maken en jij moet dan joinen, andere games zie je wel verschijnen op b.net maar kun je niet joinen behalve die van je kameraad.

Heb je de volledige versie geinstalleerd (met zijn cd-key) dan kunnen jullie niet samen spelen (helemaal zeker weet ik dit niet)

edit, foute zin

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de legale versie geinstalleerd, GEEN Spawn versie, en met Winroute Pro 4.11 gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Mwuah volgens mij kun je wel met meerderen op 1 key spelen achter een thuisnetwerk :) Kan het altijd proberen :) en als het werkt is het alleen maar mooi!

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 20:49
als je geen ECHTE key hebt lukt het NOOIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je winroute gebruikt moet je even portmapping opzoeken,en dan alle tcp/udp packets van een bepaalde poort door laten mappen naar het ip waar je op wil spelen.
Ik kan die poort zo gauw ffies niet vinden, zit namelijk op mijn werk, volgens mij staat het wel in de readme van starcraft of op battle.net -of- misschien dat iemand anders het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52

DeMoN

Pastafari

Ff over die CD key,.. ik heb LANG SC gespeeld en doe het nu nog wel is,.. maar ik gebruikte een key die zeker 10 andere mensen al hadden en we konden ongeveer met ze 3en tegelijk op bnet. Soms als ik wilde inloggen zei hij dat me key in use was,.. maar ach ff w88 en je kan er weer op :)
Ohja ik heb hier ook een netwerk draaien en we kunnen gewoon met ze 2en op bnet komen. (zelfde cd key weer)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

admiral866

The King Personality Disorder

ja het kan zeker wel
nu zitten er hier 3 op één isdn op b.net

wij hebbe hier gewoon een windows2000 PRO als server.

het is ons geluk om in zelfde game te zitten met het programma allaboard.
misschien helpt dat
Pagina: 1