Uhhh ja, ik heb de search gebruikt maar kon niks vinden 
Weet iemand of er op GoT ook Gameserver draaien ?????
THNX
Weet iemand of er op GoT ook Gameserver draaien ?????
THNX
Verwijderd
QUAKE 3 OWNZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op woensdag 18 april 2001 20:02 schreef kieskes het volgende:
omdat q3 zuigt?
Omdat er te weinig vraag is misschienOp woensdag 18 april 2001 19:59 schreef Albinoraptor het volgende:
Waarom eigenlijk niet?
Verwijderd
The truth is up thereOp woensdag 18 april 2001 20:02 schreef kieskes het volgende:
omdat q3 zuigt?
Dan wil ik hem wel onderhoudenOp woensdag 18 april 2001 21:27 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Omdat er te weinig vraag is misschien? En geen ''onderhoudspersonen''
Je hebt geen idee wat daarbij komt kijken....Op donderdag 19 april 2001 11:19 schreef NuKeFaCe het volgende:
Dan wil ik hem wel onderhouden
Verwijderd
Nou ?Op donderdag 19 april 2001 11:44 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat daarbij komt kijken....
Verwijderd
Verwijderd
Je hoeft niet voor me te spreken hoorOp woensdag 18 april 2001 20:18 schreef ugamer het volgende:
[..]
QUAKE 3 OWNZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vraag FireFox maar eens voor de geinOp donderdag 19 april 2001 11:52 schreef t.e.n het volgende:
Nou ?
Veel meer dan patchen van q3a en evt mods zal het toch niet zijn lijkt me ? Als je server instelling eenmaal goed zijn hebbie er toch geen omkijken meer naar ?
Excessive is ook wel kewle mod.Op donderdag 19 april 2001 16:40 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
gewoon ra3 1.5 installeren en lekker op ra3.henslfuk.nl hakken
ps. ik speel daar als LocutuS
CS is best wel leuk, voor op bijvoorbeeld LAN''s.Op donderdag 19 april 2001 20:20 schreef Albinoraptor het volgende:
Quake zuigt niet. Cs wel, speel dan Rainbow Six of Rogue Spear dat is tenminste realistisch. CS vind ik echt saai. (Sorry TF2 lijkt me wel zeer vet, net zoals Operation Flashpoint)
Verwijderd
Nope gelukkig nietOp zaterdag 21 april 2001 12:47 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Excessive is ook wel kewle mod.
offtopic:
LocutuS: jij bent toch ook EX SWer
op swirc.mine.nu #superweb
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq