" Play the violent strings of my symphony "
- Wat is er allemaal Japans in dit spel? Dus; spraak, namen van characters, opties enz enz.
Ik wil de special edition namelijk gaan kopen, maar wil niet constant japans te zien krijgen!!
- Wat is er overigens zo ''special'' aan deze editie?
THX.
ps. het gaat natuurlijk om de DREAMCAST versie.
Ik wil de special edition namelijk gaan kopen, maar wil niet constant japans te zien krijgen!!
- Wat is er overigens zo ''special'' aan deze editie?
THX.
ps. het gaat natuurlijk om de DREAMCAST versie.
• waarom zou je als je em ook int engels kan krijgen heh....
/me heb het schijt aan japanse games....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Daar wil ik best even op ingaan hoorOp woensdag 18 april 2001 18:42 schreef Spike5000 het volgende:
• waarom zou je als je em ook int engels kan krijgen heh....
De JAP versie draait op 50/60hz
De USA versie draait op 60hz
Mijn TV ondersteund geen 60hz.
Dáárom wil ik dus weten of er veel Japans in DOAII: special edition JAP zit.
De simpele oplossing: Koop eens een degelijke TV ipv van zo''n prut ding
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
F*ck you. Mun TV is goed, alleen geen RGB-scart; wel een scart.Op woensdag 18 april 2001 19:47 schreef Acolyte57 het volgende:
De simpele oplossing: Koop eens een degelijke TV ipv van zo''n prut ding
Hier heb ik dus niets aan.
Verwijderd
Hail Xystus..
Guess who''s talkin''
Vind iemand die kabelinternet heeft... en leg hem de afkorting ''isos'' uit
Dat zul je veel zien dat dreamcast spellen (PSII ook trouwens) veel Japanse elementen hebben (voice-overs of ondertiteling), dus wen daar maar vast aan, basje...
mzzlz van TheJoker
Guess who''s talkin''
Vind iemand die kabelinternet heeft... en leg hem de afkorting ''isos'' uit
Dat zul je veel zien dat dreamcast spellen (PSII ook trouwens) veel Japanse elementen hebben (voice-overs of ondertiteling), dus wen daar maar vast aan, basje...
mzzlz van TheJoker
Nee dat doe ik dus nietOp woensdag 18 april 2001 20:52 schreef TheJoker het volgende:
Mocht dat werkelijk zo zijn (en daar twijfel ik niet aan, nu JIJ het geschreven heb..:r), dan koop ik dus NIET de JAP versie..Na ja, dan maar hopen dat mun TV 60hz ondersteund.
Moah. Zoals ik het zie: Ik heb een goeie TV en kan daardoor USA iso''s branden en gebruiken. Als ik een kut TV heb (zoals jij dusOp woensdag 18 april 2001 20:20 schreef Symphony-X het volgende:
F*ck you. Mun TV is goed, alleen geen RGB-scart; wel een scart.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Ik heb de special edition...
wel japanse ondertitels, das het enige verschil als ze dus beginnen met vechten en winnen. Dan lullen ze wat. Das het enige wat japans is, verder nieuwe kostuums enzo...
Heb ook de amerikaanse, maar niet zoveel verschil. Jap versie heeft wat meer opties geloof ik nog.
wel japanse ondertitels, das het enige verschil als ze dus beginnen met vechten en winnen. Dan lullen ze wat. Das het enige wat japans is, verder nieuwe kostuums enzo...
Heb ook de amerikaanse, maar niet zoveel verschil. Jap versie heeft wat meer opties geloof ik nog.
Pagina: 1