Toon posts:

[BC3] Tony hawks pro skater2 help!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort tony hawks pro skater 2 maar als ik opstart is alles goed maar als ik bijvoorbeeld het menu options kies kapt het spel er mee en kan ik het spel weer opnieuw starten. Maar als ik career mode kies doet hij het wel.
Iemand een oplossing???:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sorry, geen oplossing! :? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
opnieuw installeren????
formatteren?????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heb je hem origineel?

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 14:46 schreef IceStorm het volgende:
Heb je hem origineel?
dat vroeg ik me ook al af

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Heb je het probleem altijd als je options kiest? Of heb je het ook als je bv. single session doet?

Ik neem aan dat je de laatste drivers, laatste DirectX etc al hebt geprobeerd. Welk OS heb je, en wat voor VGA kaart?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem laatst bij dynabite gekocht en ze hebben hem daar nog voor mij getest en daar deed hij het. Ik heb ook al mijn pc geformateerd, een nieuwe hd, videokaart, soundkaart en cd-rom speler er in gezet en zelfs mijn bios geflasht en steeds het zelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
config:

Gigabyte 7ix
amd k7 600mhz clasic
128mb (vervangen door 256mb)
terratec dmx (vervangen door dmx fire)
creative anhilator pro(vervangen door asus v7700)
Seagate 28 gb 7200rpm (vervangen door ibm 45gb)
Pioneer 16/40 slot in (vervangen door hp brander)
Win 98

Ik kan dma van mijn dvd speler en hp brander niet aanzetten in het configuratie scherm, misschien is dit het probleem??

• BC3 Victim
lijkt me niet

Verwijderd

Probeer hier eens: ga naar http://www.activision.com/support/294.asp en klik op Go! Je krijgt dan een hele lijst met problemen én oplossingen, waaronder veel crashproblemen ten gevolge van bepaalde instellingen van AGP, desktop, 3D kaart etc. Misschien helpt één van die oplossingen je wel (zoals: probeer het spel eens te installeren van de andere cd speler die je hebt)! Tips te over. Succes ermee!
Pagina: 1