[BC3] B&W Wat te doen met eigen miracle dispenser?

Pagina: 1
Acties:

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Ik speel B&W nu al een tijdje en heb een EIGEN miracle dispenser gebouwd (6 van die kratjes), maar wat kan ik er mee.
Hij laadt niks op, ik kan er wel een andere miracle op zetten, maar dat heeft verder ook geen nut....

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

De miracle dispencer die je zelf kunt bouwen dienen enkel en alleen om een spell te bewaren. Heb je een spell in je hand en je cast hem erboven, dan verschijnt hij daarop in een doorzichtige bol. Schijnt handig te zijn om zo spells mee te nemen door de vortex.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
met wat????????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Hmm, is inderdaad wel handig als je een dorpje hebt met bijvoorbeeld mega explosie dan cast je die daar gewoon op en wordt het een bol die je door je vortex kan flikkeren. Verders niet echt nuttig dus (en dat voor 6 kratten:().

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
shit joh, heb ik daar nou zoveel bomen voor gekapt ??
da''s oook zonde :):)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik dacht dat de spreuken die je erop mieterde terug kwamen.

NIET DUS :(

Maar is idd wel handig om spreuken mee te nemen.

*bv veel Magic Shields (Shield bij NL) naar lev 4*
Pagina: 1