De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
CS topic #57894
je kunt ook gewoon even kijken in de andere 57893 topics, dan weet je het ook .....
maargoed, Ja, ik speel ook CS
grtz DeathAngel (neej ik doe niet meer aan clans)
je kunt ook gewoon even kijken in de andere 57893 topics, dan weet je het ook .....
maargoed, Ja, ik speel ook CS
grtz DeathAngel (neej ik doe niet meer aan clans)
soms
Tribes heeft mijn volledige aandacht nodig
Tribes heeft mijn volledige aandacht nodig
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
om B&W maar te vergeten...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
offtopic:
Meneer exirion moest dit topic zonnodig melden in SU....
Exirion:
Heb je nou echt niks beters te doen als mensen te lopen aangeven?
Kijk naar zn profile, 6 posts, totaal! Mag ie effe inkomen? Daarnaast wil hij zich gewoon effe profileren op GoT en met een nog niet eens zo beroerd topic, mensen praten er toch graag over? Wat boeit het dat er vaker topics over zijn geweest? Help die jongen naar de FAQ en maak em wegwijs, maar jij gaat het hierin zetten....
Mag het weer leuk worden mensen?
Meneer exirion moest dit topic zonnodig melden in SU....
Exirion:
Heb je nou echt niks beters te doen als mensen te lopen aangeven?
Kijk naar zn profile, 6 posts, totaal! Mag ie effe inkomen? Daarnaast wil hij zich gewoon effe profileren op GoT en met een nog niet eens zo beroerd topic, mensen praten er toch graag over? Wat boeit het dat er vaker topics over zijn geweest? Help die jongen naar de FAQ en maak em wegwijs, maar jij gaat het hierin zetten....
Mag het weer leuk worden mensen?
Op woensdag 18 april 2001 11:51 schreef Patrique2 het volgende:
[topic=163205]
En over CS. De halve wereld speelt CS en de Search staat er vol mee....
En vind je het nou echt nodig om hier een post te plaatsen en me OOK nog een Mail te sturen? Tjonge jonge zeg
Ja hoor, meer dan genoegHeb je nou echt niks beters te doen als mensen te lopen aangeven?
Iemand anders had ''m al naar de Search verwezen, dus dat hoef ik dan niet nog een keer te doen. Bovendien ging hij met een andere topic ook al de mist in:Kijk naar zn profile, 6 posts, totaal! Mag ie effe inkomen? Daarnaast wil hij zich gewoon effe profileren op GoT en met een nog niet eens zo beroerd topic, mensen praten er toch graag over? Wat boeit het dat er vaker topics over zijn geweest? Help die jongen naar de FAQ en maak em wegwijs, maar jij gaat het hierin zetten....
[topic=163205]
En over CS. De halve wereld speelt CS en de Search staat er vol mee....
En vind je het nou echt nodig om hier een post te plaatsen en me OOK nog een Mail te sturen? Tjonge jonge zeg
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Yup, wou er zeker van zijn dat je het las. 
en die fosi...ja, dat kon echt niet!
Anyway....hij wil natuurlijk niet puur informatie, maar een dialoog tussen hem en de rest, daar gaat het voornamelijk om bij forums, dat begrijp je toch wel? En met die wetenschap in je achterhoofd het toch bij SU aangeven, da''s gewoon een beetje jammer...of niet? Wees es wat toleranter man, dit lijkt nergens op.
De mods bepalen wel wat dicht moet en wat niet.
Sorry voor het offtopic maken van de topic. plz continue!
en die fosi...ja, dat kon echt niet!
Anyway....hij wil natuurlijk niet puur informatie, maar een dialoog tussen hem en de rest, daar gaat het voornamelijk om bij forums, dat begrijp je toch wel? En met die wetenschap in je achterhoofd het toch bij SU aangeven, da''s gewoon een beetje jammer...of niet? Wees es wat toleranter man, dit lijkt nergens op.
Sorry voor het offtopic maken van de topic. plz continue!
Ik blijft bij m''n mening, en verder geldt voor alle posts in SU dat (zoals je zelf al zegt) de mods het laatste woord hebben. Als ze het niet met me eens zijn, dan hoor ik dat echt wel van ze. Hoef jij je niet druk over te maken.Op woensdag 18 april 2001 12:05 schreef Patrique2 het volgende:
Wees es wat toleranter man, dit lijkt nergens op.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Eej van mijn quotes afblijvenOp woensdag 18 april 2001 12:23 schreef FastDevil2000 het volgende:
hou het even on-topic en maak er geen chatbox van
Maar Soef, dit had je ook in een ander topic kunnen vinden en je ''vraagstelling'' is ook wat vaag...
Pagina: 1