[BC3] Diablo 2 gems en socketed items

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Haai
wat is de bedoeling met die gems enzo?
Het duurt eeuwen eer je een perfect gem heb
maar er zijn alleen zwakke wapens die gesocked zijn?

Zijn er geen items met hoge damage of defence die ook nog gesocked zijn? Of is er geen nut voor al die gems die ik heb :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

tuurlijk wel :)
je moet het een en ander proberen met di horadric cube. en ik he anders wat erg leuke stafjes/scepters gezien die OOK soceted waren. dan heb je echt een fet goeie combo als je daar gems in doet :)

• BC3 Victim
Er zijn trouwens ook exceptionals die socketed zijn. Wel heeeeeel even zoeken maar goed.
In de Expansion worden de sockets trouwens ook nog eens vermeerderd (zag in de niewe screenie op b.net 5 sockets) en komen er leuke nieuwe gems bij.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

wat je moet hebben is een 6 socketed perfect diamond gems shield. Dat zijn hele leuke schilden :) Protection tegen elke vorm van magie voor minimaal 92% :) alleen al door het schild.

• BC3 Victim
precies je moet gewoon upgraden met je horadic cube en met gems shrines ik zou je aanraden om alleen diamonds te sparen omdat die het best zijn vooral in een schild B-).
maar ja je kunt ook natuurlijk ze gewoon verkopen.
Trouwens over die boog met 5 sockets die is echt abnormaal je moet er lvl 74 voor zijn en dex 161 hebben en strenght 140 ofzo.
>:)

• BC3 Victim
kijk gems heb ik nu wel genoeg alleen geen goede spullen om ze in te doen.

Ik speel btw nu met een level 73 Barb met 2 zwaarden, maar ben nog niets tegen gekomen wat echt de moeite waard was om te gebruiken met gems :(

• BC3 Victim
Gems zijn nu ook wat te zwak, gaat allemaal beter worden in de expansion.
Die bow was trouwens wel een versie van de long battle of de long war bow, die je alleen op hell mode kan vinden. Mag die toch wel van die requirements hebben dacht ik zo.

Pagina: 1