De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
je moet het een en ander proberen met di horadric cube. en ik he anders wat erg leuke stafjes/scepters gezien die OOK soceted waren. dan heb je echt een fet goeie combo als je daar gems in doet
In de Expansion worden de sockets trouwens ook nog eens vermeerderd (zag in de niewe screenie op b.net 5 sockets) en komen er leuke nieuwe gems bij.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
maar ja je kunt ook natuurlijk ze gewoon verkopen.
Trouwens over die boog met 5 sockets die is echt abnormaal je moet er lvl 74 voor zijn en dex 161 hebben en strenght 140 ofzo.
Ik speel btw nu met een level 73 Barb met 2 zwaarden, maar ben nog niets tegen gekomen wat echt de moeite waard was om te gebruiken met gems
Die bow was trouwens wel een versie van de long battle of de long war bow, die je alleen op hell mode kan vinden. Mag die toch wel van die requirements hebben dacht ik zo.