Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
''s Ochtends komen de gasten aan
Rond 12 uur klaar met opzetten
Aan het bier en frituur
Gamen
Aan het bier en shoarma eten
Gamen
Aan het bier en nog meer frituur
Gamen
Met degene die nog niet slapen om 6 uur ontbijten met bier en sandwiches
Gamen
Herhaal dit zolang het feestje duurt
If the world didn't suck we'd all fall off.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| begin setup(room); plugin(fridge); OutOfBeer:=false; plugin(frituur); install(LAN); repeat eat(fastfood); drink(beer); play(random(game)); kickout(sleepers); until(OutOfBeer=true); call(Asito) end. |
thanks

Verwijderd
plak er 2 pc op aan en je hebt een LAN
nodig een vriend uit en ga party-en
Zuipen, neu....(nee?!) , gamen, frituren en een hoop extra harde schijven kopen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd

Dan zal ik eerst maar een simpele vraag Stellen:
Voor hoeveel man??
Als het voor weinig personen is (tot een man of 30) Dan kan je het beste gewoon een paar hubs verbinden. Anders wordt het toch wel tijd om ff met die gasten van Gameparty te gaan praten die kunnen je wel verder helpen. Daarnaast is het wel makkelijk dat je dan een paar telefoonnummers van een Pizzaboer/Shoarmatent hebt
Kleine LAN''s zijn simpel op te zetten, maar als je een al wat grotere op wilt gaan zetten dan zijn bv. switches wel handig en heb je sowieso al 2 a 3 gameservers nodig die puur dedicated draaien anders is het amper te doen. Daarnaast moet je dan ook gaan denken aan sponsoring enzo aangezien de entree anders te duur gaat worden.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Overal zooiOp donderdag 19 april 2001 21:49 schreef wiebe het volgende:
zit er over te denken om bij mijn oma op zolder een lanparty te houden, maar ben bang dat het een troep wordt:(! heeft iemand maybe ervaring of pics van hoe een ruimte er na een lanparty uitziet?
Verwijderd
Het makkelijkst is dat je GEEN eten regelt, want de 1 eet nou eenmaal meer dan de ander.
Laat de lanners maar naar een supermarkt gaan of dingen meenemen.
Je moet ook ff aan de stroomvoorziening denken.. (Gebruik daarvoor ff de search, dan vind je wel wat over stroomgebruik ed)
Ook heb je natuurlijk HUBS nodig...
Je moet de mensen vertellen dat ze een 10/100mbit kaart mee moeten nemen + kabel, of je moet ff wat sponsors zoeken voor kabels en hubs ed...
Suc6
Als dit de wiebbe uit Delft is:Op donderdag 19 april 2001 21:49 schreef wiebe het volgende:
zit er over te denken om bij mijn oma op zolder een lanparty te houden, maar ben bang dat het een troep wordt:(! heeft iemand maybe ervaring of pics van hoe een ruimte er na een lanparty uitziet?
Dan kom ik ook!
Maarreh, voor hoeveel man? Ik heb er eens zelf 1 gehouden voor 8 man. Niet veel, maar wel leuk
Finetuning
Ha ruimte probleem... bekend! of niet johnwooOp donderdag 19 april 2001 21:54 schreef Evilernie het volgende:
Lijkt me niet echt handig, ik was een keer bij een LAN-party in een huis wat toch afgebroken zou gaan worden I:( Het was echt een teringzooi, overal lagen patatbakjes , oude bierflesjes, uitgetrapte mosterdzakjes. En het stonk er ernstig naar frituurvet (bij thuiskomst dus ook de computers) Het irritantste is gewoon om een goede ruimte te vinden
We willen ook nog een LAN-partie organiseren voor een man of 40 a 50 in de zomer. Probleem is idd de ruimte. Maarja wie weet komen we nog wat leuks tegen.
Onze huidige LAN parties zijn niet echt parties, hooguit 6 man. Maar wel met switch. Ennu Bier en frituur
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Verwijderd
Of, als je veel ervaring heb, de bami-schijven er minder lang in hangenOp woensdag 18 april 2001 13:27 schreef Evilernie het volgende:
i.d.d.:
frituren en een hoop extra harde schijven kopen
If the world didn't suck we'd all fall off.
Ik ben zelf van een lan org (lancentre). Het is een heel werk om een (goede) lan op te zetten. Als je 35 man of meer uitnodigt dan kan het verstandig zijn om contact op te nemen met de gameparty crew. (www.gameparty.net)
Zij hebben alle benodigde hardware die ze gratis beschikbaar stellen. Nou niet zeiken dat dit rommel is want bekijk de specs maar es. Ze hebben een zooi switchen en een corebuilder ook beschikken ze over glasvezel
Al met al is het niet nix.
Als je maar niet denkt dat je een lan organiseert in een week ofzo want dan komt het je slecht uit...
Ik ben zelf met de crew al bezig voor een lan in oktober.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ideaal zijn van die loodsen. Maar daar moet je net tegenaan lopen. Mensen die zo''n ding achter het huis hebben staan. Als het niet al te vies moet worden rol ja wat plastic uit over de vloer... Als je toch al bezig bent mag het ook een cent meer kosten.
Succes!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Met beamer en een 4×4 scherm
Via systeembeheer kunnen we ook wel aan hardware komen, hardware zal dus geen probleem zijn. Het wordt er toch niet een van 100+ man.
Mijn vraag was meer regelement, etc. Zo las ik op een site iets over wel/geen boxen etc. Dat soort dingen dus... Ervaringen, dingen die wel/niet goed geregeld waren.