[BC3] CS server script

Pagina: 1
Acties:

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is ''t mogelijk een script te maken die alle (goede) nederlandse cs servers toevoegd.
Zodat je altijd die servers hebt wanneer je cs opstart?

Verwijderd

jah, het heet "add to favourites" in je CS menu.

trouwes als je 1 keer update dan blijven die servers ook staan hoor. dan kun je de nederlandse waar je een beetje speeld in je favourites lijst zetten en daar op filteren.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Als ik refresh doe dan worden het er steeds minder. Dan moet ik weer update doen om weer een grote lijst te krijgen. Waar is een lijst te vinden van nederlandse CS servers? En als je ze in je favo''s zet, blijven ze dan staan in je lijst? Ook al reageren ze een keer neit?

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ja, ook al reageren ze niet (timeout), als je ze bij je favourite zet blijven ze altijd staan.

1.Update
2.Add to fav. degene die je wil
3.Filter-> op fav.

Mocht je IP''s van je vrienden krijgen of ergens op een site vinden en je voegt se toe met "add server", dan zullen deze automatische aan je fav. worden toegevoegd. Je hoeft die stappen dus maar een keer uit te voeren.

Als je dan weer eens gaat HL-en dan ga je naar internetgames en duwt op "refresh" alle servers in je fav worden dan vernieuwd en je kunt aan de slag :)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Of je zoekt met gamespy 3D, ook al geeft deze vaak hoge pings, als je eenmaal binnnen zit heb je gewoon je standaard. Hier kan je ook standaard lijsten van anderen invoegen, scheelt een hoop geklik en gezoek :)

dunno

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 19:44
Ik denk dat hij bedoeld dat het altijd zoveel werk is om die ip''s toe te voegen aan je lijst. Als je bijv alle 6 demon IP''s wil toevoegen aan je favo''s ben je wel ff bezig.

Hij vraag of dit automatisch kan. Zover ik weet kan dat niet...
Zou wel handig zijn. Want krijg nog weleens de melding dat mijn favservers.dat corrupt is en dan zijn ze allemaal foetsie... :(

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op woensdag 18 april 2001 11:58 schreef Darklance het volgende:
Ik denk dat hij bedoeld dat het altijd zoveel werk is om die ip''s toe te voegen aan je lijst. Als je bijv alle 6 demon IP''s wil toevoegen aan je favo''s ben je wel ff bezig.

Hij vraag of dit automatisch kan. Zover ik weet kan dat niet...
Zou wel handig zijn. Want krijg nog weleens de melding dat mijn favservers.dat corrupt is en dan zijn ze allemaal foetsie... :(
Klik op de bovenste demon server, hou shift ingedrukt, druk op de laagste demon server, add to favorites, Voila! Klaar
Pagina: 1