Toon posts:

[BC3] mmorpg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eens beginnen aan een mmorpg.. maar ik heb gehoord dat je bij sommige moet betalen :r.. erm.. maandelijks moet betalen dan he. *D

maar goed, welke raden jullie mai aan en welke is het meest drukke/leuke van allemaal? heb er niet bepaald veel verstand van mmorpg dus hulp zou leuk zijn. thnx.

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien allemaal 1st person shooters... |:(

Verwijderd

Licht er maar net aan hoe je wilt spelen

Everquest is meer actie gericht.
Ultima Online is meer een soort virtueel leven.

Verwijderd

Topicstarter
maar voor welke moet je dan maandelijks betalen?

Verwijderd

beide zover ik weet.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Ik speel geen mmorpg''s omdat je bij 99% idd die fee moet betalen. Gelukkig voor jullie >:)

Steam

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ultima is 9.95 dollar (geeltje per maand) .. via creditcard te dokken, of je "kan" gametijd kaarten kopen (heeeeeeelll moeilijk te vinden en is duurder!) ... Ultima online third dawn is net uit voor iets van 5 tientjes.. krijg je een maand gratis toegang...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:40
Ik speel UO, en ik heb EQ gespeeld. EQ moet je ook via een creditcard betalen, en kost geloof ik $25 per 3 maanden ofzo. is alweer een tijdje geleden dus ik weet het niet meer precies. UO vind ik persoonlijk leuker dan EQ omdat ik de gameplay van UO beter vind.

UO heb je tegenwoordig ook op publieke servers die gratis zijn. Ik heb er even geen URL van, maar je zou eens kunnen zoeken op http://uo.stratics.com

Ook gratis is http://www.planetarion.com Als je snel bent kan je je nog inschrijven voor ronde IV!!!!

• actieman
  • Laatst online: 07-10 21:18
Wat mn clan doet is beetje "hoppen" van de ene beta test na de andere.

Zo ook ingeschreven bij:
dawn www.glitchless.com
neocron
Dark Age of Camelot

en hopelijk ook eens shadowbane :)

Nu nog in open beta-test zijnde mmorpg (met redelijke graphics):

lineage www.lineagethebloodpledge.com (tot 3 mei, dit hebben we echt maanden gespeelt :), was open beta test van 2 jaar ofzo, lol)

redmoon www.redmoon-online.com

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 22:53 schreef Raven_ het volgende:
maar voor welke moet je dan maandelijks betalen?
Beide $9.95 per maand (3 maandenpakketten ed. uitgesloten :) )
Reken er maar op dat je voor zulke titel gewoon zo''n soort bedrag moet betalen.

Anders moet je het met pure text doen en dan kom je terecht in de wereld van MUD, MOO en MUSH :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Je kan met UO ook op shards spelen (dus niet de server van de makers zelf) Die zijn wel gratis. :) Maar ik speel het spel niet meer, of de servers zijn zo traag of er zit haast niemand tegelijk met mij te spelen en ik vind zelf de graphics wat outdated ;)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• actieman
3d dawn van UO is wel iets beter dan de voorgaande generaties...

oh en dat lineage kost binnenkort 15$ per maand :(

Verwijderd

Nog duurder :? Ik had eerder verwacht dat het wat goedkoper zou worden. Zowel Everquest al UO halen per maand zo''n $3.000.000 binnen. aangezien ze beiden 300000 unieke betalen accounts hebben. Je kan me niet zeggen dat de server beheer en mankracht zoveel kosten...

Verwijderd

Topicstarter
Dus met welke mmorpg kan ik gewoon online zonder maandelijks (of per 3 maanden) te betalen? Ik bedoel.. ik heb geen creditcard (en geen zin om iedere maand te dokken... :)). Alleen UO zie ik net.. maar er zullen vast niet zoveel mensen op die publieke servers zitten.

Enne.. ik speel ook planetarion, de 20ste moet je je gaan inschrijven. Nu kan dat nog niet. Dan op de 23ste begint het weer.... en dan begint me masterplan om the legion neer te halen.... >:)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op donderdag 19 april 2001 10:54 schreef The Dude het volgende:
Nog duurder :? Ik had eerder verwacht dat het wat goedkoper zou worden. Zowel Everquest al UO halen per maand zo''n $3.000.000 binnen. aangezien ze beiden 300000 unieke betalen accounts hebben. Je kan me niet zeggen dat de server beheer en mankracht zoveel kosten...
Volgens mij hebben ze flinke servers staan en daar aardig wat bandwidth voor gereserveerd; betwijfel dat dat niet in de kosten gaat lopen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

http://www.thealterrealm.com/
Dit is een gratis shard voor UO. In de middag heb je weinig last van lag alleen ''s avonds in de drukke uren van de server.
Er Spelen smiddags iets van 160 mensen en savonds 250 en uhm tot nu toe ben ik toch heel wat nederlanders en belgen tegen gekomen.

• actieman
whehe en hoe zou dat toch komen...

bij mijn weten is UO als enige echt grafische mmorpg online te spelen.

verder kun je mee doen aan allerlei beta tests...

ik kijk daarvoor vaak op rpgplanet

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 14:02 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze flinke servers staan en daar aardig wat bandwidth voor gereserveerd; betwijfel dat dat niet in de kosten gaat lopen.
dan nog er wordt gigantische winst gemaakt. Je kan me nooit wijs maken dat je $3.000.000 kwijt bent om UO of EQ in de lucht te houden.

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

in de realgamer van deze maand stonden er ook een paar:

www.planetarion.com
www.cashwars.com
games.swirve.com/utopia
www.2am.com
www.alienaa.com

Localhost is where the heart is

Verwijderd

cashwars is vaag daar is geen bal aan. Daarentegen begrijp ik het ook voor geen meter, maar het het kon mij ook totaal niet boeien.

Utopia en Earth 2025 van Swirve zijn wel stoer om te spelen. En iedereen loopt over Planetarion te brallen dus ben ik dat ook maar aan het uitproberen ik zie wel of dat een blijventje wordt.
Pagina: 1