De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sorry, ik heb een geheugenlek, kan het me niet meer herinneren dus....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hard rennen, dan die twee mannetjes bij de jeep killen, en dan doorlopen naar achteren, tussen die twee bergen, dan wachten tot helikopter voorbij is en weer verdergaan langs de weg.
en die tank dan?
Loop het dorp uit... loop rechts langs de berg en over de berg.. (wacht op de berg totdat de heli over is).. en dan ziet de tank je niet eens.
Verwijderd
Als je langs de weg het dorp uitrent, knal je die 2 ventjes bij de jeep neer en rent langs ze naar de berg erachter. Als je er dichter bij komt zie je een gat. Buk en ga in dat gat zitten totdat de heli is overgevlogen. Ga vervolgens de berg op en snip alle mannetjes langs de weg.
ik heb het zo gedaan.
rennen langs de weg, knal de 2 ventjes neer bij de jeep. loopdoor over de weg
2e dorpje in dat huis staan, wat kapot is en klaar. als de helikopter aan het zoeken is kan je ondertussen gewoon ventjes snipen
scheelt weer tijd
nu heb ik een vraagje.
je moet verder over de weg natuurlijk. maar bij dat dorpje staat een tank. er wordt gezecht dat je voorzichtig langs dat checkpoint moet. maar hoe kom je daar ongezien voorbij
rennen langs de weg, knal de 2 ventjes neer bij de jeep. loopdoor over de weg
2e dorpje in dat huis staan, wat kapot is en klaar. als de helikopter aan het zoeken is kan je ondertussen gewoon ventjes snipen
scheelt weer tijd
nu heb ik een vraagje.
je moet verder over de weg natuurlijk. maar bij dat dorpje staat een tank. er wordt gezecht dat je voorzichtig langs dat checkpoint moet. maar hoe kom je daar ongezien voorbij
Verwijderd
waarom zo moeilijk.....
je knalt die 2 dood, rent door en ziet een of ander bouwvallig huisje rechts van je
schuil daar in.
dan ga je naar het volgende huisje.
dan loop je door
over hekje heen
huisje in
pak je de rocktlauncher
schiet APC dood en klaar
je knalt die 2 dood, rent door en ziet een of ander bouwvallig huisje rechts van je
schuil daar in.
dan ga je naar het volgende huisje.
dan loop je door
over hekje heen
huisje in
pak je de rocktlauncher
schiet APC dood en klaar
Verwijderd
Vinkie je moet gewoon links over het hek klimmen achter de barakken langs en dan weer over het hek klimmen. Als je pech hebt en het alarm gaat af, gewoon hard doorlopen, want die tank en mannetjes volgen je toch niet.
ik ben al wat verder gekomenOp woensdag 18 april 2001 15:25 schreef Wampie het volgende:
Vinkie je moet gewoon links over het hek klimmen achter de barakken langs en dan weer over het hek klimmen. Als je pech hebt en het alarm gaat af, gewoon hard doorlopen, want die tank en mannetjes volgen je toch niet.
maar is wel moeilijk om de barakken in te rennen en dan die law pakken, die tank ziet je dan gelijk. maar het is me 1 keer gelukt van de 2x
Pagina: 1