[BC3] Quake 3 probbies

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo, ik heb al eens eerder een topic gepost met probbies in Quake 3 omdat ik een gekopieerde cd had. Nu heb ik de originele en ik was gisteren fijn aan het spelen online en daarna ff gestopt omdat ik moe was. Volgende morgen (vandaag dus) wil ik spelen en ik wil op een server gaan geeft ie de fout aan, mis-typed-cd-key en invalid cdkey te staan. Ik heb op iedere server geprobeerd. Hoe kan dit ineens??? Ik wil quake 3 kunnen spelen, zit pas bij een clan en het zou jammer zijn dat ik dan niet meer kon spelen (ben redelijk goed :9~) Wie kan mij helpen en heeft deze fout ook eens, trouwens, is juist dezelfde fout die ik vroeger ook had met mijn gekopieerde cd :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Quake III opnieuw installeren... als dan nog niet werkt vragen om een nieuwe CD-key bij ID software

Verwijderd

wanneer krijg je die melding? als je inlogged op de server? ff checken of je cd-key goed is getyped :) en anders opnieuw installen en 1.27g erover doen. Anders terug naar de winkel of ID aanspreken. En kom maar eens tegen mij >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hmmm.. je hebt toch helemaal geen cd-key meer nodig als je quake3 online wilt spelen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 17 april 2001 18:15 schreef ds het volgende:
hmmm.. je hebt toch helemaal geen cd-key meer nodig als je quake3 online wilt spelen?
Dat lijkt me HEEL sterk...

Ennuh je mag me over icq/mail een plaatje van je hoesje sturen dan gaat ie weer open want dit klinkt verdacht veel als illegale kopie.