De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Quake III opnieuw installeren... als dan nog niet werkt vragen om een nieuwe CD-key bij ID software
Verwijderd
wanneer krijg je die melding? als je inlogged op de server? ff checken of je cd-key goed is getyped
en anders opnieuw installen en 1.27g erover doen. Anders terug naar de winkel of ID aanspreken. En kom maar eens tegen mij
hmmm.. je hebt toch helemaal geen cd-key meer nodig als je quake3 online wilt spelen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat lijkt me HEEL sterk...Op dinsdag 17 april 2001 18:15 schreef ds het volgende:
hmmm.. je hebt toch helemaal geen cd-key meer nodig als je quake3 online wilt spelen?
Ennuh je mag me over icq/mail een plaatje van je hoesje sturen dan gaat ie weer open want dit klinkt verdacht veel als illegale kopie.