[BC3] Fallout Tactics : vermaken jullie je een beetje?

Pagina: 1
Acties:

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 12:13

batavier

Grazen, kreng!!!

Topicstarter
En? Wordt er hier nog een beetje rondgesneakt en missies volbracht?
Heb van ''t weekend een beetje zitten pielen, maar die missies zijn nog best wel groot. Wil je het goed doen, dan ben je toch wel een poosje zoet met dit spel, denk ik.

Goeie graphics (zeker in vergelijking met Fallout 1 en Fallout 2). Het geluid had misschien wat overtuigender gekunt, ook overheerst de muziek zo nu en dan wel een beetje, maar die kan je zachter zetten ;)

Laat ff horen wat jullie er van vinden, wie heeft er bijvoorbeeld al online zitten spelen?

}:O

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

Verwijderd

Ik heb de demo gespeeld, die vond ik wel goed.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik vermaak me wel, zit nu ergens in missie 8 of 9,
ik heb al wel geprobeerd online te spelen, maar er stonden helemaal geen servers in het lijstje, beetje vaag, moet ik nog eens uitzoeken.
Geluid vind ik eigenlijk gewoon slecht, voice-acting is nog wel goed en de soundeffects gaan nog wel, maar de muziek is echt om te huilen. Meestal zet ik de muziek gewoon uit en gooi er nog maar een leuk cd''tje in.
Maar verder niets dan lof voor dit spel :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

de demo met veel plezier uitgespeeld hoor :):9:)
alleen moet ik nog ff zoeken naar de volledige versie :)
feel free 2 ICQ me ;)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48

Neelon

FOR PONY!!!

:'( En ik heb hem nog steeds niet... Hoe lang moet het eigenlijk duren voordat een spel hier in Nederland uitkomt?

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Da_Imp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2024

Da_Imp

Carpe Noctrum

Zag hem laatst in Leiden nog in de winkel hangen :) In welk Nederland woon je dan? :P

If the world didn't suck we'd all fall off.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

hij is allang in Nederland uit. Ik heb hem besteld bij cd-express. F74,95 + F12,50 rembourskosten en dan brengen ze het ook nog thuis langs.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 12:13

batavier

Grazen, kreng!!!

Topicstarter
Yup, dat CD-express werkt wel goed en scheelt ook nog eens een tientje met Free Record Shop ofzo.

Er wordt ook de mogelijkheid geboden om eigen MP3s af te spelen als muziek. Is wel grappig, men wist dus blijkbaar al dat het een beetje vervelende muziek is. Bij de installatie zag ik ook diverse .MP3-bestanden voorbij komen.

Online ging wel goed, heb nog niet gespeeld, maar er waren al wel wat servers beschikbaar. Maar ik heb wat probleempjes met de telefoonkabel (maximum snelheid: 28k8... :'(

}:O

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

Pagina: 1