De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
onduidelijke vraagstelling als je het mij vraagt
Ja, snap ook niet wat je bedoelt hoor.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
regedit bij uitvoeren
hkey-current user
software
valve
halflife
settings
ik weet het niet zo goed uit mijn hoofd (zit op stage).
maar het klopt zo wel ongeveer....
Dit is zo als je Halflife hebt en counterstrike gedownload. ik weet niet hoe het is met HL: generation ofzo
hkey-current user
software
valve
halflife
settings
ik weet het niet zo goed uit mijn hoofd (zit op stage).
maar het klopt zo wel ongeveer....
Dit is zo als je Halflife hebt en counterstrike gedownload. ik weet niet hoe het is met HL: generation ofzo
Zo is hett duidelijker ja 
Maar Molentje heeft het helemaal goed
Je kan trouwens ook je CS key veranderen in ''valve -> counterstrike -> settings''
Maar geen idee waar die voor gebruikt wordt
Is ook alleen bij full version geloof ik, niet bij de mod.
Maar Molentje heeft het helemaal goed
Je kan trouwens ook je CS key veranderen in ''valve -> counterstrike -> settings''
Maar geen idee waar die voor gebruikt wordt
We waren er al achter, bedankt!Op dinsdag 17 april 2001 19:45 schreef paparoach het volgende:
hij bedoeld dus cd-key
Verwijderd
Als je de ene key weet open je toch gewoon regedit en zoek je op de key ZONDER de strepjes. Dus alles achter elkaar en je dan kom je er wel....ff die key veranderen en de andere en klaar.
Daar is wel zo''n proggie voor die kan de regkey deleten uit je register, zodat je bij het opnieuw opstarten van HL/CS opnieuw wordt gevraagd om een code.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1