Toon posts:

[BC3] OffRoad cheats...where to find them?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het een zeer interresante topic is (ahum)...maar ik ben heel hard op zoek naar cheatcodes voor het racespel OffRoad voor de PC (net een nieuw spel)...ik heb al verschillende sites bekeken, maar ik kan nix vinden! Kan iemand me helpen

BVD, Daan

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Cheats suck. Cheaters suck. :Z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Damn, wat zijn we weer lekker behulpzaam...en wat nou cheaters sucks?? Wat wil je hier nou weer mee bereiken?? Damn...voor het geval je het nog niet weet: Bij OffRoad moet je eerst alle Championships halen voordat je alle races kan rijden in de 2-playermode en daar heb ik dus geen zin in!!! Als je nix zinnigs te melden hebt rot je maar lekker op!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
www.cheatcc.com
staan veel cheats

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 17 april 2001 18:43 schreef Demolition-Man het volgende:
en daar heb ik dus geen zin in!!!
Daarom suck je ook >:) Nee, ff zonder dollen. (spring niet meteen zo hoog in de boom). Waarom cheaten? Het is toch veel leuker als je alles gewoon zelf uitspeelt enzo? :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 17 april 2001 18:54 schreef Exirion het volgende:

Daarom suck je ook >:) Nee, ff zonder dollen. (spring niet meteen zo hoog in de boom). Waarom cheaten? Het is toch veel leuker als je alles gewoon zelf uitspeelt enzo? :)
Nou ik vind het wel een cool spel...alleen vind ik racegames het leukst om met zn 2en te spelen met splitscreen...de championsships doe ik eigenlijk nooit! maar dit zuigt...nu moet ik het wel doen!
Pagina: 1