http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
afgelopen weekend gedaan op een LAN dat is ROEL!!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Serious sam ken ik niet, zal ik ff uitzoeken.
Voor System Shock 2 hetzelfde.
In iedergeval bedankt voor de reacties! : )
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
Serious Sam is jezelf gewoon helemaal lam knallen
Serious Sam is denk het spel dat ik moet hebben. Echt een beetje zoals Duke3D & Doom (2). Lekker knallen, niet moeilijk doen. : )
Verwijderd
En binnen kort operation flashpoint!!
Verwijderd
idd, echt aanrader, om coop te spelen, maar als je het 4 keer gedaan hebt is de pret uit (moeilijkste skill doen!! )Op dinsdag 17 april 2001 14:48 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
Serious Sam
1e keer is echt gaaf, vooral als je verder komt!
je kan het zo moeilijk maken als je wil, door bijvoorbeeld het aantal deaths te beperkenOp dinsdag 17 april 2001 20:38 schreef martun het volgende:
[..]1e keer is echt gaaf, vooral als je verder
idd, echt aanrader, om coop te spelen, maar als je het 4 keer gedaan hebt is de pret uit (moeilijkste skill doen!! )
komt!
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja met 4 man op dust en dan 16 bots erbij, en dan een AWP kopemOp woensdag 18 april 2001 08:56 schreef Soef het volgende:
Counter-Strike, als je bots toevoegd!
krijg je een beetje dat konijntjes-schieten-op-de-kermis effect
Be prepared for a real shocker
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Hmmm... dat zou een zin van mij kunnen zijnOp dinsdag 17 april 2001 14:48 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
Serious Sam
Wij hadden op maandag/dinsdag een lan en we hebben dat ook gespeeld... lachen man... die eindbaas is vet groot man... en dan maar met z''n allen knallen met die vatsig grote minigun
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Serious Sam Roeld harder dan svencoop imoOp donderdag 19 april 2001 15:18 schreef McRuler het volgende:
Neem Half-life & download Svencoop, www.svencoop.com. Met z''n allen monster schieten of levels spelen!!!!! Roelt ech wel!!!
echt wreed gewoon de singleplayer game multi spelen
echt stoer idd wij deden 1 groep steeds op die baas schietne en de ander asap naar de tempel stormen en preventief ruimen >:)>:)Op donderdag 19 april 2001 11:04 schreef Marv het volgende:
[..]
Hmmm... dat zou een zin van mij kunnen zijn
Wij hadden op maandag/dinsdag een lan en we hebben dat ook gespeeld... lachen man... die eindbaas is vet groot man... en dan maar met z''n allen knallen met die vatsig grote minigun
enige wat ik mis in serious sam is een soort sniperrifle, dat vind ik wel jammer, maar er zullen wel snel coole mods komen
Verwijderd
Counter-strike
Team fortress classic
vele vele andere mods voor Unreal serie, quake serie en half-life
Delta Force 1,2 & Land warrior
Operation Flashpoint (vanaf 22 juni)
Global Operations (als het af in)
(roquespear). Hierin kun je met 2 tot 16 man cooperatief tegen de pc spelen.
Je kunt Trouwens ook Ra2 coop spelen door een coop map te kiezen bij het maken van een servertje
Greetz, RmanX
Dit spel spelen ik nog steeds op LAN parties
super wreed gewoon. Met een shotgun alle pigcops in een level neer knallen
Ik zit met smart te wacht op duke4ever. Maar dat kan nog lang duren. Met de E3 beurs dit jaar hoop ik meer info.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
Mot je serious sam maar es proberen...volgens mij hadden die makers IETS te veel duke3d gespeeld (niet dat het daarom een slechter spel wordt)...heheheheOp vrijdag 20 april 2001 00:34 schreef drZymo het volgende:
Geen enkel spel kan tippen aan Duke Nukem 3D.
Dit spel spelen ik nog steeds op LAN parties
super wreed gewoon. Met een shotgun alle pigcops in een level neer knallenheerlijk. Lekker oude stijl en leuk.
Ik zit met smart te wacht op duke4ever. Maar dat kan nog lang duren. Met de E3 beurs dit jaar hoop ik meer info.
Probeer zozo gewoon de rainbow 6 serie
kies een server
koop wapens
en knallen maar
ook leuk om te lannen 2tegen2 ofzo
kijk maar eens mzzls