[BC3] Project I.G.I : Missie 4 (GOD)

Pagina: 1
Acties:

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57
Al het hele weekend zit ik te kloten met IGI. De eerste 3 missies gingen perfect maar de 4e wil echt niet lukken.

Missie 4 is de missie waar je vanaf de watertoren iedereen moet neerschieten...

Wat moet ik precies doen? Ik weet niet precies wie ik wel en niet moet neerschieten dus gebruik eerst de verrekijker en dan de sniper rifle. Hierdoor ben ik altijd te laat en dit resulteert in "to many casualties. Abort mission"

Iemand tips over deze missie?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je moet ff goed opletten waar de tegenstanders lopen en wanneer, uit me hoofd komt de eerste lading vanaf de rechterkant, dan komen er 2 of 3 van links, vervolgens het kanon in het midden, en dan vooral dat huis, mik vooral op die gasten op de 1e etage want die schieten iedereen kapot, hij is ff lastig ja, maar ik had hem in een keer of 6 meen ik

Verwijderd

Ten eerste ren je zo snel mogelijk naar de toren dus niet te lang in dat dorpje blijven hangen...Dan klim je de toren in en begin je die gasten in het blok (linksonder) neer te schieten....Als je daarmee klaar bent zie je dat er rechtsonder een paar mannen uit een helicopter het kamp binnenstormen, die moet je dus niet neerschieten, want die horen bij jou! Maar er komt wel een groepje aanlopen (ook rechtsonder) die je wel moet neerknallen voordat ze jouw mannen zien....Dan gaan jouw mannetjes naar dat grote gebouw (rechtsachter) en daar moet je ff die mensen bij de deur omleggen en doe dan het andere gebouw (linksboven) ook ff en iedereen is dood :P, maar pas wel op, want uit het andere gebouw (inksboven) komen wel elke keer nieuwe snipers dus blijven omleggen die gasten! :)

Niet echt duidelijk verhaal, maar zo heb ik het ervaren! ;)

Verwijderd

Ik heb IGI in 3 dagen uitgespeeld *D
(op medium)

wel vet spel!
en zeker moeilijk!
en ook verslavend!

Verwijderd

Ben momenteel ook met Project IGI bezig en vraag mij af of je tijdens t spelen t spel ook kunt opslaan.

Heb alle mogelijke toetscombinaties geprobeerd maar t wil niet lukken. OF Kan t gewoonweg niet?

Please help, ben t beu om iedere keer een level uit te moeten spelen voordat t wordt opgeslagen. (heb er vaak de tijd niet voor)

Verwijderd

Saven kan niet....

Verwijderd

Das mooi klote!

Multiplayen is ook al niet mogelijk. Eigenlijk als je t goed bekijkt is t gewoon een stom spel, ware t niet dat ie singleplay gewoon supervet is!

Verwijderd

Ze hebben idd een paar hele belangrijke features achter wegen gelaten, maar verder is het spel om te :9~!!!

Verwijderd

Yep. Vooral die snipergun, meest fantasticshe wapen in games als je t mij vraagt, vind ik vet.

Alleen jammer dat de tegenstanders van die dumbo''s zijn die je op afstand gemakkelijk kunt uitschakelen met je AK 47

Verwijderd

Nee ze zijn idd niet echt slim nee :+, maar verder vind ik het wel 1 van de meest realistische games ever! Althans in dat genre...

Verwijderd

Mwoah, Soldier of Fortune is ook behoorlijk vet.
Pagina: 1