[BC3] Quake III probleem

Pagina: 1
Acties:

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10-2023

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Ik heb Quake III aardig door zitten spelen en heb voor mijn doen flink wat bereikt. Tot en met tier 4 alles op hardcore en vanaf daar alles minimaal op Hurt me plenty! Het zal niet voor iedereen hoogstaand overkomen maar ik ben er best trots op. Ik ben gisteren naar een vriend van me gegaan om even tegen elkaar te spelen, ik start Quake III op en al mijn gespeelde tiers zijn gewoon pleite.... Ik vind dit zwaar :r en ik vraag me af of ik een |:( actie gemaakt heb en of dat ik mijn oude "savegames" terug kan krijgen. Ik baal hier toch behoorlijk van.

I think, therefor I am.....I think.

• Wiggie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04 11:16
De info over je gespeelde Tiers en je punten en zo staat in "q3config.cfg". Dat bestand staat in de /baseq3/ map. Het zou kunnendat je perongeluk de boel gereset hebt in het Q3 menu of dat bestand gewist hebt...

Als ik jou was zou ik regelmatig een backupje van "q3config.cfg" maken ;)

Tag User In

• Ricochet

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Dat van die Q3config wist ik, sorry voor niet vertellen. Effe wat aanvullende info: Ik ben dus niet bezig geweest in Windows verkenner met het schuiven/copieeren van Q3config''s en het gebeurde nadat ik Quake III team Arena had opgestart en vandaar uit Quake III ging opstarten.

Verwijderd

Als het goed is slaat Quake3 altijd een kopie van de originele q3config.cfg (uit de baseq3 directory) op in de directory van eventueel geinstalleerde mods (zoals RA3/OSP/CTC/Classic CTF e.d.) daar zou nog een kopie van jouw originele q3config.cfg kunnen staan...

suc6 ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
jah, in RA3 staat een config van toen je em installeerde jah....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

wat doe je moeilijk je kan gewoon in je q3config invullen of je de tiers gehaalt hebt en op wat voor mode :) ik heb alles nightmare! :) :D chill man !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 17 april 2001 17:52 schreef ugamer het volgende:
wat doe je moeilijk je kan gewoon in je q3config invullen of je de tiers gehaalt hebt en op wat voor mode :) ik heb alles nightmare! :) :D chill man !
lamer.........

Maareh, de beste oplossing is om het gewoon nog eens uit te spelen.... als het je 1x is gelukt kan je het heus nog wel een keer hoor... zo snel verleer je het nou ook weer niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ricochet

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Thnx voor de info jongens...Slotje mag nu ik genoeg weet.

Pagina: 1