[BC3] spellen algemeen.....

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 20:17
hej even het volgende probleem...
ik heb win me en nooit problemen gehad maar nu om de een of andere reden doen sommige spellen het gewoon (zoals B & W) terwijl andere (zoals quake2) continu voor vastlopers zorgen... je kan dan de ongeveer 4 minuten spelen en dan hangt alles en kan je alleen nog maar rebooten...
dit ligt niet aan mijn k*t internet verbinding want ook als je gewoon offline speelt heb ik het probleem...
hopelijk weet er iemand een oplossing en ja ik heb quake2 al opnieuw geinstalleerd....
Thomas

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

misschien kan je ook een stel specs geven van je systeem aangezien dit toch wel een hardmatig probleem moet zijn in mijn opinie.

• Lord_T
MIJN SPECS:

*p3 500@700
*asus p3b-f mobo
*guillemot geforce 256 videokaart (brak <- zit nieuwe blue orb fan op
maakt niet uit.....)
*ibm hd
*udma 66 controller
*sb live 1024

nou ja dat is het wel wat enigzins belangrijk zou kunnen zijn denk ik..
hopelijk kan iemand me helpen..

zou het een te hoge frame rate kunnen zijn bij q2 dat mijn videokaart dat niet trekt?
Bij die andere kapotte fan trok hij het wel....ok toen had ik ook van die irritante blokjes in beeld alsof ik hem veel te ver had ge-oc''ed....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Als ik het zo hoor ligt het aan de drivers. Kwak 2 gebruikt openGl en B&W direct 3d daar zal het probleem dan wel liggen.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

misschien een nieuw fannetje ?

• Lord_T
er zit dus een net nieuwe blue orb op...
maar dat mag helaas niet baten..
bij dat oude niet werkende fannetje werkte het nog beter....

Verwijderd

ligt waarschijnlijk aan je drivers, ja. Had er zelf ook last van met mijn viper 770, opengl deed het wel, d3d liep voor geen meter. Even de nieuwst nvidea drivers downloaden en als het goed is kun je gewoon weer verder, succes

• Lord_T
ik heb al de nieuwste nvidia drivers detonator 12 en natuurlijk ook alle andere geprobeerd....
maar ik heb het hopelijk opgelost:
ik kan met bijbetaling van 400,- een leadtec geforce2 gts 64mb ddr en tv out krijgen....
denk dat ik dat ga doen...
Thomas

• Xtuv
  • Laatst online: 16:57
Installeer windows 98SE!! dan ben je van het gelazer af... :)
en het is nog eens sneller ook in games.
Win98SE is vele malen beter dan winME

• Lord_T
het werkte eerder wel onder windows me en dat moet dus dit keer weer kunnen...
neuh het moet wel hardwarematig fout zitten.... :'(

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

denk dat het directx is

bij mij is directx 8 het enigste programma wat ik ben tegengekomen dat niet draait, hoezo vaag
directx 7.0a is lekker, maar je kunt binnenkort al die nieuwe spellen niet spelen, dammit, ik wacht wel op een nieuwe versie

en met die vage blokjes in beeld, misschien zit je geheugen los ofzow?

...

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Op dinsdag 17 april 2001 11:33 schreef Lord_T het volgende:
ik heb al de nieuwste nvidia drivers detonator 12 en natuurlijk ook alle andere geprobeerd....
maar ik heb het hopelijk opgelost:
ik kan met bijbetaling van 400,- een leadtec geforce2 gts 64mb ddr en tv out krijgen....
denk dat ik dat ga doen...
Thomas
Gewoon doen Thomas, je hebt geld zat :)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Lord_T
hehehehehe lol dennis....
heb jij je hd al?
Thomas

Pagina: 1