ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
*p3 500@700
*asus p3b-f mobo
*guillemot geforce 256 videokaart (brak <- zit nieuwe blue orb fan op
maakt niet uit.....)
*ibm hd
*udma 66 controller
*sb live 1024
nou ja dat is het wel wat enigzins belangrijk zou kunnen zijn denk ik..
hopelijk kan iemand me helpen..
zou het een te hoge frame rate kunnen zijn bij q2 dat mijn videokaart dat niet trekt?
Bij die andere kapotte fan trok hij het wel....ok toen had ik ook van die irritante blokjes in beeld alsof ik hem veel te ver had ge-oc''ed....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
There is no art to find the minds construction in the face
maar dat mag helaas niet baten..
bij dat oude niet werkende fannetje werkte het nog beter....
Verwijderd
maar ik heb het hopelijk opgelost:
ik kan met bijbetaling van 400,- een leadtec geforce2 gts 64mb ddr en tv out krijgen....
denk dat ik dat ga doen...
Thomas
en het is nog eens sneller ook in games.
Win98SE is vele malen beter dan winME
neuh het moet wel hardwarematig fout zitten....
bij mij is directx 8 het enigste programma wat ik ben tegengekomen dat niet draait, hoezo vaag
directx 7.0a is lekker, maar je kunt binnenkort al die nieuwe spellen niet spelen, dammit, ik wacht wel op een nieuwe versie
en met die vage blokjes in beeld, misschien zit je geheugen los ofzow?
...
Gewoon doen Thomas, je hebt geld zatOp dinsdag 17 april 2001 11:33 schreef Lord_T het volgende:
ik heb al de nieuwste nvidia drivers detonator 12 en natuurlijk ook alle andere geprobeerd....
maar ik heb het hopelijk opgelost:
ik kan met bijbetaling van 400,- een leadtec geforce2 gts 64mb ddr en tv out krijgen....
denk dat ik dat ga doen...
Thomas
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
heb jij je hd al?
Thomas