Toon posts:

[BC3] Counterstrike retrying retrying retrying retrying

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Telkus als ik een half life game probeer te joinen op internet (vooral counter strike maar bij de rest ook) kom ik gewoon door de WON authentication heen, maar als ik dan wil connecten met de server, welke dan ook blijft tie maar retryen, wtf is dat? ik draai Win2k, join via gamespy, en maak je over mijn systeemeisen maar geen zorgen dat zit wel snor.

Over een LAN heb ik er geen last van

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ics of een firewall of proxy ertussen? onstabiele verbinding? ping eens naar een gameserver met het ping commando. of doe eens een paar keer tracert. kijk eens wat het probleem is

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Waarschijnlijk draai je dus zoals al vermeld met proxy of firewall en zo ja dan moet je kijken op Lanparty daar is het antwoord 100% zeker te vinden.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
dank je schoon allmemaal

Verwijderd

Topicstarter
Mhhhh, nu een maand verder (vakantie) doettie het nog steeds niet.. NEE nix geen proxy, nee ook geen firewall, helemaal nix ertussen HEEEELP :'(

O LAN doettut perfect, alleen op internet heb ik dat probleem

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Ik neem aan dat je ook alle updates voor HalfLife (tot 1.1.0.6) en CS (tot 1.1) hebt..?

Er is ook connection problem patch voor 1.1.0.6 in de omloop (officiele patch).
Ik kan de link alleen niet zo snel vinden dus als je em wil kan ik em je ff mailen oid.
Ik heb zelf (ook met w2k) nog nooit gebruikt alleen....

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ED, Nieuwe compu misschien :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 21:22 schreef Childsplay het volgende:
ik draai Win2k, join via gamespy, en maak je over mijn systeemeisen maar geen zorgen dat zit wel snor.

Over een LAN heb ik er geen last van
:? moeilijk he lezen ?

Verwijderd

probeer eens handmatig te connecten.

probeer zvdk eens bv.

dus ff naar console en dan "connect cs.zvdk.nl:27075"

Verwijderd

Topicstarter
Smids, die krijg je dus keihard terug als je weer in dit kikkerlandje bent, want wie van ons heeft ook al weer de beste systeemeisen... o ja dat ben ik :):)

helaas, daar kan ik ook niet joinen, mail em maar [b]Ook[b] (handige naam, goed voor de bouwzinsop :), kan je em trouwens niet ergens online zetten, ik heb ISDN en dat wil meestal nogal ff duren als het een te grote patch is

• Ook

Ook

Yes I can!

Ik mail em wel ff want hij is maar 1,5 MB.

Ook
PS: dat je zinsopbouw niet helemaal klopt komt volgens mij trouwens niet echt door mijn nick...;)
helaas, daar kan ik ook niet joinen, mail em maar [b]Ook[b] (handige naam, goed voor de bouwzinsop :), kan je em trouwens niet ergens online zetten, ik heb ISDN en dat wil meestal nogal ff duren als het een te grote patch is
hehe..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 17 mei 2001 19:42 schreef Childsplay het volgende:
Smids, die krijg je dus keihard terug als je weer in dit kikkerlandje bent, want wie van ons heeft ook al weer de beste systeemeisen... o ja dat ben ik :):)
Das waar :) maar voor hoelang nog!? >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Vink muil houwu ;), en verzin is een oplossing voor mijn probleem

Verwijderd

Topicstarter
mhhh, jammer OOK heeft mij een link gegeven maar die werkt helaas niet. weet iemand waar ik die connection problem patch kan d/len?

• Ook

Ook

Yes I can!

Sorry...link werkt nu wel.

edit:

Het gaat dus om de leak_upgrade.zip

Ook

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik ben een counter-strike newbie en ik heb ook wat vraagjes:

welke server kan ik het beste pakken: ik heb een c450 en een 16Mb 3D kaart en een 56K6 modem.
Ik zie wel iets van ntspd staan maar wat betekenen nu 4 groene bolletjes?
En kan ik het beste een linuxserver of een dedicated server hebben of allebei?

En hoe komt het dat ik soms enórm lang moet wachten bij sommige maps en bij andere bijv. assault en the dust helemaal niet lang?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:45
DUH!!
als ik intype

connect GRSKFsjFKSJFKSJFSJDK

bestaat die server niet |:( kom jij door de won heen, hoeft nog niet te zeggen dat hij bestaat, won kan niet je ged88 lezen van:die server bestaat niet, geen toegang.

Verwijderd

Topicstarter
tx ook, zo ff zien of het werkt
Pagina: 1