Toon posts:

[BC3] Paar vraagjes over Settlers 3

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen settlers IV, maar daar moet je om soldaten te kunnen trainen eerst de zwaarden en andere wapens maken...

En handel snap ik ook niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met settlers 3 soldaten wil, met zwaarden en troep, hoe doe ik dat dan?
Nu heb ik een paar zwaarden, en een paar van die mannetjes die niks zijn en net uit een residence komen, en ik heb ergens iets van train aangeklikt, maar er gebeurd niets??

en eventueel hoe moet je handel drijven??

alvast bedankt maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 19:59 schreef eXistence het volgende:
Ik heb alleen settlers IV, maar daar moet je om soldaten te kunnen trainen eerst de zwaarden en andere wapens maken...

En handel snap ik ook niets van.
Leer eens lezen eXistence... Hij heeft de zwaarden al allen kan hij ze niet laten gebruiken.

weer ontopic. Je kan bij de map kan je ergens kiezen om die zwaarden te laten gebruiken door je mannetjes. Gewoon zoeken naar iets wat lijkt op leger info. Kan helaas op het moment niet duidelijker zijn aangezien ik het al een tijdje niet heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid, ik heb wel zwaarden, bogen en speren in mijn depot en bij mij weapon smit, maar niet in mijn barrack, volgens mij is dat het probleem, dat ik geen wapens in mijn barrack heb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joh!? >:):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:46

scorpionv

This space for rent

Je productie in je barrack zal wel op ''manual'' staan, zet die eens op ''automatic''. Scheelt een hoop :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht wat is het toch jammer dat settlers2 geen multiplayer support heeft, anders was ik dat allang aan het doen, want het lukt namelijk nog steeds niet

nog iemand een goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van alles genoeg heb, ventjes, zwaarden, etc, dan kan je ze geloof ik ook handmatig handmatig trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14 zwaarden (gaat voornamelijk omhoog, maar af en toe ook naar beneden maar waar die zwaarden heen gaan??? niet naar mijn barrack hoor)
12 bogen (zie zwaarden)
9 speren (zie zwaarden)
en zat ventjes

is dit genoeg van alles?
in dat menuutje aan de linkerkant staat ie op automatic maar nog steeds geen wapens in mijn barrack en nog steeds geen mannetjes

begin het nu toch zat te worden, Žk ga zo mijn tijger maar even afranselen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zorg dat je genoeg vrije setllers hebt dan .... lijkt mij dat dat het probleem is ... of probeer die wapen es omhoog e schoopen in de "goederen-wegbreng-prioriteiten-lijst" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het geen bug zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dus je hebt een barracks, genoeg poppetjes die niets aan het doen zijn, een weapon smith met genoeg voorraad, die ook produceert en aangegeven dat je legereenheden moet trainen, dan moet je legerpoppetjes krijgen.

p.s heb je de legale versie of de kuch...illi...kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Um ja dat heb ik allemaal, ook is het (hoe deed je dat ook alweer) kuch...illi....kuch versie.

Maar het probleem is dus dat er geen wapens in mijn barracks zitten volgens mij

en het is geen bug trouwens, daar ben ik al achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorheen (settlers1 ofzo) was er ook nog bier nodig om leger te maken. Wellicht nu ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Heb je toevallig een storage area gebouwd ? Standaard staat namelijk aangegeven dat wapens opgeslagen moeten worden. Maar ik denk dat het probleem hem inderdaad zit in een tekort aan beschikbare settlers. Bouw dus gewoon nog een residence, en klik in het goederen-> store schermpje op don''t store als het hokje om de zwaarden rood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de vraag van Paashaas het meest zinvol is. Heb je toevallig ook varkentjes ipv ijzerstaven en worden de bomen van je gardener wel gekapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Laatst online: 09-09 14:42
Frits als hij geen ijzer had dus varkentjes. Dan had hij ook geen wapens :? Maar oke ik had ook dit probleem met varkentjes in plaats van ijzer. :( Illi versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even het topic ophoog schoppen

We zaten een multiplayer potje te doen met z''n drieen, en toen crashte ie bij een, en toen nam de computer het over, en direct kwamen er mannetjes naar de barracks en werden er soldaten gemaakt, echt meteen, ik snap het echt niet.

En we hebben echt genoeg van alles!

Zou het kunnen komen door een illi versie? Heb er nu zo een die je niet hoeft te installeren, alleen regsetup

in weekend krijg ik installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-10 07:44

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 17 april 2001 15:45 schreef TimberWolf het volgende:
Voorheen (settlers1 ofzo) was er ook nog bier nodig om leger te maken. Wellicht nu ook?
dat was dus settlers2.

settlers een was GAAF!!!!
ontzettend leuk.

3 en 4 nog nooit gespeeld.

maar met die probleem met soldaten kan iig komen door te weinig bier.... ik weet niet hoe het in s3 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:31
in sommige kuch...illi....kuch versies is dit inderdaad het geval..... en de enige oplossing is om er een patch overheen te gooien.. en ja.. daarvoor moet je een LEGALE versie hebben... sommige oude patches zijn wel gekraakt te verkrijgen, maar de nieuwe (met veel goede verbeteringen) zijn dat niet..

dus of geen soldaten of een paar centen uitgeven voor een legale versie

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Pagina: 1