[BC3] Counterstrike ?

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb gezocht naar die retail upgrade en hebt die ook gevonden,maar 1.1 is het niet geworden,wel 1.0.0.1 dus ik weet niet meer of dit goed is.

• Macaco
Ik ben terug van weggeweest en heb Half-Life Generation gekocht op de luchthaven.
Daar zit ook een CD bij met Counterstrike 1.0
Dus ik eerst half-life installeren en daarna counterstrike maar spelen hoo maar ik kom echt nergens binnen.Toen een patch voor half-life gedowned hl1106. Maar het haalt niks uit.En de update voor counterstrike 1.1 wil niet installeren dan kan die een of ander bestand in half-life niet openen,dus dat wordt dan afgeblazen.Dus ik dacht ga wat oefenen in de trainings-mode maar dat start ook niet op.

Weet iemand hoe ik de boel goed draaiende kan krijgen?

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

Installeer CS1.0 Retail, installeer dan GEEN half-life update |:( maar de cs 1.1 RETAIL update www.counter-strike.net

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Macaco
Op maandag 16 april 2001 18:39 schreef Ronnie_T het volgende:
Installeer CS1.0 Retail, installeer dan GEEN half-life update |:( maar de cs 1.1 RETAIL update www.counter-strike.net
Ok ik installeer Half-life opnieuw en zonder update daarna Counterstrike 1.0 dan zal ik de counterstrike update 1.1 opnieuw binnen halen want ik had hem weg gemieterd.

Maar zo |:( vindt ik dat niet van mezelf om een half-life patch te installeren je hebt toch half-life nodig om te kunnen counterstriken toch ? Maar goed ik probeer het zonder die patch. :)

Verwijderd

Hee, download dan wel de retail update naar 1.1, want je hebt het niet door!

Er is een MOD update en een RETAIL update naar 1.1.

Jij moet de RETAIL hebben! Mzzl!

• Macaco
Nee het werk allemaal voor geen meter.Counterstrike opstarten zodat ik in het hoofdmenu komt gaat wel maar zodra ik wat probeer om te spelen dan gaat ie op zoek naar allerlei servers maar ik kom er niet op.
Zelfs de key code die bij de cd zit vraagt ie
niet naar.Nou dan wil ik stoppen dan druk ik Quit blijft het hele zootje hangen.

Wat is dit toch. zonde geld :(

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ja voor de reatil versie heb je alleen jouw Couter-strike nodig en de CS 1001.exe update nodig van 19.3 Mb
Probeer anders op te starten via gamespy, dat doe ik (handiger). Maar via het spel zou eigenlijk ook moeten werken!

Suc-6

The "real" Champ will always be The Champ

• The Champ
FF een vraagie: Wat voor foutmelding geeft ie als ie niet kan connecten met een server....... daar zouden we wel wat aan hebben om je te kunnen helpen.
Ik hoor het wel!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Waarom download je niet gewoon de full mod en installeer je alleen Half Life vanaf je CD.
Heb je meteen geen gelul meer met die retail.
(Ik begrijp dat je je gekochte cdtje wil gebruiken, en dat kan ook wel, maar downloaden van de full MOD is handiger.)

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

ik heb ook de retail versie van counterstrike en daarvoor hoef je half-life helemaal niet te installeren. Waarom denk je anders dan counterstrike 300 mb is? en installeer retail counterstrike NOOIT in dezelfde directory als Half-life dat geeft alleen maar problemen. Je hoeft alleen maar half-life te installeren als je de mod counterstrike download.
kom je er hierna nog niet uit mail me dan maar naar Robszombie@quicknet.nl

• The Champ
Je ziet het al.....er zijn genoeg mensen die jou willen helpen om jouw cd-tje werkende te krijgen. En als het werkt zal je zien dat het niet voor niets is!
CS Rulles :) :) :)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 13:37
Wat ik gedaan heb:

halflife generation gekocht (dus: HL, Teamfortress, CS1.0, OppFor)

Alléén de gekochte HL geinstalleerd (dus NIET TF, CS1.0) en meteen geupgraded naar 1.1.0.6 (dan krijg je ook TF). Daarná CS1.1 geinstalleerd

En dáárna nog eens OppFor toegevoegd.

Dit moet werken, want CS1.1 kan volgens mij niet werken met een oude HL. Je moet dus HL upgraden VOORDAT je cs1.1 installeert.

Ik denk dat de volgorde die jij hebt gehanteerd nét niet helemaal werkt ivm updates

Verwijderd

volgorde maakt vlgens mij geen kont uit.

Ik heb ook wel eens hl kaal geinstaleerd toen cs 1.1 toen hl1104 en toen 1106. Alles werkte ok.

Verwijderd

upgrade anders via de sierra utility, dan doet ie het altijd. Duurt alleen wat langer.

En CS is echt wel het geld waard!!!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 13:37
Op dinsdag 17 april 2001 14:32 schreef SuB het volgende:
volgorde maakt vlgens mij geen kont uit.

Ik heb ook wel eens hl kaal geinstaleerd toen cs 1.1 toen hl1104 en toen 1106. Alles werkte ok.
Misschien bij hem wel. Ik heb ook bij een andere volgorde eens problemen gehad :?
Pagina: 1