De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb al wel binds voor chatten (is me net gelukt), maar hoe doe je dat nou voor wapens enzo? En zijn er nog meer handige binds?
Verwijderd
//Fast weapon change on mouse wheel, Bind fastnext to mouseup, fastprev to mousedown
alias fastnext "invnext; +attack; wait; wait; wait; -attack"
alias fastprev "invprev; +attack; wait; wait; wait; -attack"
--
Speechbind. (alleen jij kan dit horen maar toch leuk):
//all your base are belong to us!!!
alias aybabtu "speak all; wt48; speak your; wt48; speak base; wt48; speak are; wt48; speak be;wt16; speak lower; wt8;wt4; speak on; wt48; speak to; wt48; speak us"
bind j asshole
--
ook leuk:
alias cover2 "+reload"
alias reload "+reload; w; talk2"
alias talk2 "say_team cover me while i reload!; w"
bind r "cover2"
a simple bind:
bind "r" "+reload"
a team chat bind:
bind "p" "say_team Incoming enemy to base"
a global chat bind:
bind "n" "say Nice shot! You got me pretty good."
je kan ook meerdere dingen op een knop zetten gebruik de ";":
bind "x" "dropammo; say_team heres some ammo for you"
Verwijderd
Ik ga echt niemand coveren hoor moet hij maar op een goede plek reloaden.
Wat ook vervelend is als men bij buy scripts zegt wel wapens koopt. Brrrr net of mij het iets uitmaakt of je nou een ak of para koopt.
Dat je met 1 knop gewoon gelijk alles koopt (wapen, secundair wapen, armor, HE''s ed)? EN hoe doe je RADIO msg''s? Dat je zegt over de radio Cover Me! oid (via 1 knop)? Thanks
BTW die scripts doen allebei niet. Als ik ze in m''n config.cfg heb geplakt en CS start, doen ze het niet, en al ik CS alsluit en config weer open zijn ze weg
copy/paste alles wat hierboven staan en verander alles wat nodig is. Dan werkt het wel.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.nextwish.org/
Voor zover het clanwars aangaat: Ja, dan is het handig. Maar er zijn van die mensen die die dingen OOK gebruiken in public servers. En da''s echt HEEL irritant.
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Ik zie het nut niet in van die binds.
Enige bind (alias) die ik heb is:
alias allammo "buyprimary; buyprimary; buyprimary; buyprimary; buysecondary; buysecondary; buysecondary; buysecondary; buysecondary"
bind ";" "allammo"
Maja, dat vind IK ervan
En iedereen denkt er anders over.
[GoT]Dutch Commando
Ook zo met scripts die ik zelf al eerder heb geprobeerd (die in andere topics stonden).
Hoe kan dit en wat kan je er aan doen?
En nog iets
Is er een script dat via de radio zegt Enemy Down! als je iemand hebt afgeknald?
Thanks
Dat menutje is idd wat "traag", dat hangt oa af van je ping bij een bepaalde server. Je moet daarom een aantal "waits" inbouwen in je script voordat je menuselect 0 gebruikt.Op dinsdag 17 april 2001 07:25 schreef Milenco het volgende:
Ik heb nu zelf wat buyscripts in elkaar geknutseld, maar telkens als ik hem dan bind en ik druk die letter, dan koopt die wel alles, maar dan blijft dat menutje er steeds staan. Ik heb er al 2 keer meunuselect 0 bij gezet maar het menutje blijft
...
Ik gebruik het onderstaande en zelfs dan blijft ie heel soms nog staan, maar dan is me ping zo hoog dat het tijd wordt voor een andere server...:)
Zo krijg je 3 x de "wait" functie als w3:
alias w "wait"
alias w2 "w; w"
alias w3 "w; w2"
Als je dan onderstaande aan het end van al je buyscripts toevoegd dan moet het dus werken (gewoon zo overnemen en niet vragen waarom het werkt dus..:))
w2; slot10; w3; w; slot10; slot10; slot10; slot10
(slot10 is dus hetzelfde als menuselect 0)
Hiermee moet het lukken..
Dit is trouwens ook wel een handige, de "crouch-jump". Ik heb em gewoon onder spatie gezet zodat ik altijd hoog spring!!
// Crouch-Jump
bind "space" +lj
alias +lj "+jump;wait;+duck"
alias -lj "-jump;wait;-duck"
Suuk6!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
zoiets bestaat niet, je mag geen "IF" commands gebruiken in binds. onmogelijk dus.Op dinsdag 17 april 2001 07:25 schreef Milenco het volgende:
En nog iets
Is er een script dat via de radio zegt Enemy Down! als je iemand hebt afgeknald?
Thanks
Je kan het natuurlijk wel handmatig doen door het radio command enemy down te binden...
Knakker, je hebt helemaal gelijk, maar daar reageer ik niet op in public servers, netzoals mensen die zeggen wat ze kopen in public server. I don''t care...
Ikzelf gebruik ook de bind "Reloading - Cover me" maar als ik op publieke servers speel dan druk ik op 1 simpele knop om vervolgens weer de oude reload te hebben: bind r +reload
zonder die msg.
Tijdens clanwars exec in mijn reload.cfg weer..
Dat zouden meer mensen moeten doen
edit: typo''s
heeft een goede set bindings: rze''s aliassen.. Erg goed. Met 1 druk 1 wapen kopen (afhankelijk of je t of ct bent) en ja, alle handige dingen zitten bij mij onder 1 knop.
Alleen ik moet nog een binding maken voor: "buk hier ff dan kan ik op een hoge plaats een bommetje leggen". Is wel eens handig als je op een losse server als Terror speelt. (met name bij Dust en Vegas)
Verwijderd
Bind "mouse2" "+jump; slot0; menuselect 0"Ik heb nu zelf wat buyscripts in elkaar geknutseld, maar telkens als ik hem dan bind en ik druk die letter, dan koopt die wel alles, maar dan blijft dat menutje er steeds staan . Ik heb er al 2 keer meunuselect 0 bij gezet maar het menutje blijft
Ook zo met scripts die ik zelf al eerder heb geprobeerd (die in andere topics stonden).
Hoe kan dit en wat kan je er aan doen?
Dan spring je gewoon een keer en is je menutje weg.
Die manier is eigenlijk een beetje brak. DUs elke keer als je springt wordt ook gelijk op 0 gedrukt? Krijg je wel irri geluid iedere keer van dat bovenste menutje en moet je eerst weer klikken voor dat ding weg is; dus later reactievermogen; dus eerder dood.Op dinsdag 17 april 2001 11:53 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Bind "mouse2" "+jump; slot0; menuselect 0"
Dan spring je gewoon een keer en is je menutje weg.
DIe andere manier om dat menutje weg te krijgen werkt ook niet
1
| alias tlow "buy;menuselect 3;menuselect 1;wait;menuselect 0;wait;menuselect 0;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buyammo1;buyequip;menuselect 2;wait;menuselect 0;wait;wait;wait;menuselect 0" |
Ik test alles trouwens gewoon via LAN, dus geen lag oid. Wie weet raad (en/of mooie scripts
Milenco
kom je mijn hele buyscript tegen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Van timeleft tot Buy a Sigp228...
echt superhandig...er zitten btw ook nog een beter crosshairs voor de zoomguns bij ook..
Je moet ook veel meer waits inbouwen. Je hebt er nu maar 3 staan, en dat moeten er zeker 7 - 10 zijn voordat je menuselect 0 gebruikt.Op dinsdag 17 april 2001 19:17 schreef Milenco het volgende:
[..]
Die andere manier om dat menutje weg te krijgen werkt ook niet.
Milenco
Kijk maar in mijn voorbeeld (eerdere post dus).
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Kheb dat EZ scripts ff geinstalled en nu doet die perfect
Alleen nog 2 fouten:
1: Tijdens laden van level geeft die deze error: C_buf_InsertTextLines: overflow
2: Smoke-Grenade doet veels te vaag met gooien. Hier is het script ervoor:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| alias bewarehe "say_team I'm throwing a HE Grenade - Look out!" alias +hegrenade "weapon_hegrenade; wait; wait; wait; wait; +attack; wait; wait; wait; wait" alias -hegrenade "bewarehe; wait; wait; wait; wait; -attack; wait; wait; wait; wait; lastinv" alias bewareflash "say_team I'm throwing a FLASHBANG - Cover your eyes!" alias +flash "weapon_flashbang; wait; wait; wait; wait; +attack; wait; wait; wait; wait" alias -flash "bewareflash; wait; wait; wait; wait; -attack; wait; wait; wait; wait; lastinv" alias +smokegrenade "weapon_smokegrenade; wait; wait; wait; wait; +attack; wait; wait; wait; wait" alias -smokegrenade " wait; wait; wait; wait; -attack; wait; wait; wait; wait; lastinv" |
Nu moet ik voor een granaat de gebind-de knop nog een sec ofzo inhouden, is er geen mogelijkheid dat ik de knop een zacht ''tikje'' geef en dat die dan al gooit?
Nu ook nog ff zoeken voor dat crosshair scriptje
bij mij gaan ze automatisch weg zodra ik de buy zone uit ben
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
1
2
3
4
5
6
7
8
| alias bewarehe "say_team I'm throwing a HE Grenade - Look out!" alias +hegrenade "weapon_hegrenade; +attack" alias -hegrenade "bewarehe; -attack; lastinv" alias bewareflash "say_team I'm throwing a FLASHBANG - Cover your eyes!" alias +flash "weapon_flashbang; +attack" alias -flash "bewareflash; -attack; lastinv" alias +smokegrenade "weapon_smokegrenade; +attack" alias -smokegrenade "-attack; lastinv" |