De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mijn paladin heeft een armor van 935 defense en ik ben level 51
level 59 barbarianOp maandag 16 april 2001 21:07 schreef Magic_Mirage het volgende:
mijn paladin heeft een armor van 935 defense en ik ben level 51
met een rare ornate plate van 897 armor
hoofddesksel van 214 en een schild van 300 armor
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En welke zijn zelf gevonden?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
ja idd ik durf te wedden dat jullie bij allemaal die shit van andere mensen hebben via open b.net ofzo
Verwijderd
klopt dat is open ja
in closed heb ik iets van 217 body armor een 46 shield en een 57 helm en ik ben dan een lvl 20 barbarian.
in closed heb ik iets van 217 body armor een 46 shield en een 57 helm en ik ben dan een lvl 20 barbarian.
Mensen ik weet het niet hoor maar op Bnet en dan bedoel ik niet open is 899 maximaal
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
haha ai dan is er zojuist iemand of lelijk op zijn smoel gegaan of het is een open Bnet wat eigelijk geen reet voorstelt
sorceres, en max is iets van 400 nogwat
heb wel wat sterkers maar dat kan ik niet aan omdat me strength niet hoog genoeg is
lvl 63
m eopen char is lvl 68 en ongeveer dezelfde strength, heb eerst open gespeeld om te kijken hoe ik het best me char kon ontwikkelen dus daarom is me closed ongeveer gelijk aan me open
ik moet het echt hebben van me ranged attacks en protection spells, in close combat ben ik niets waard
maar meestal leg ik wat Flamewalls aan een teleport ik wat heen en weer 
edit:
heb eigenlijk al een half jaar niet meer gespeeld
en open stelt niets voor
ligt eraan hoe je het bekijkt, ik speel alleen open op een LAN met een paar maten, is altijd wel leuk
maar het maakt me geen reet uit, ik ruil toch nooit spullen met anderen, enige wat ik wel eens overkoop zijn juwelen, maar voor de rest gewoon lekker items hunten
heb wel wat sterkers maar dat kan ik niet aan omdat me strength niet hoog genoeg is
lvl 63
m eopen char is lvl 68 en ongeveer dezelfde strength, heb eerst open gespeeld om te kijken hoe ik het best me char kon ontwikkelen dus daarom is me closed ongeveer gelijk aan me open
ik moet het echt hebben van me ranged attacks en protection spells, in close combat ben ik niets waard
edit:
heb eigenlijk al een half jaar niet meer gespeeld
en open stelt niets voor
maar het maakt me geen reet uit, ik ruil toch nooit spullen met anderen, enige wat ik wel eens overkoop zijn juwelen, maar voor de rest gewoon lekker items hunten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ja ik vind persoonlijk het hunten ook veel leuker. Daarom speel ik vooral closed op een LAN die internet verbinding heeft speel ik ook gewoon closed, maar zonder internet is open de enige oplossing en dan is het altijd maar hopen hoe eerlijk de rest met zijn character is omgegaan.
Volgens mij lopen jullie allemaal wel een beetje achter. Diablo2 is voor mij alweer een tijd geleden.
Speelde altijd op Europe Realm Bnet (niet open)
LvL 80 Barb, LvL 75 necro, LvL 75 Barb, LvL 70 Barb, LvL 52 Ama, LvL 36 Necro.
Dus zoals je al ziet is voor mij de lol eraf.
Maar jullie moeten toch eerst definieren of we het over open of closed Bnet hebben. Op open Bnet is alles namelijk mogelijk.
Speelde altijd op Europe Realm Bnet (niet open)
LvL 80 Barb, LvL 75 necro, LvL 75 Barb, LvL 70 Barb, LvL 52 Ama, LvL 36 Necro.
Dus zoals je al ziet is voor mij de lol eraf.
Maar jullie moeten toch eerst definieren of we het over open of closed Bnet hebben. Op open Bnet is alles namelijk mogelijk.
There is no art to find the minds construction in the face
Pagina: 1