Toon posts:

[BC3] Teleport in Black & White???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

Ik ben net terug van een Lan-party en ik ben daar begonnen met Black & White. Ik vind het echt een vet spel. Maar nu heb ik een vraagje. Ik heb beschikking over het teleport miracle, maar hoe moet ik dat gebruiken, en op wat?? Ik kan dat miracle casten en dan zie ik een soort vortex, maar dan heb je het ook gehad. Kan er niks in laten gaan of doorheen laten reizen, en het heeft maar 1 ingang/uitgang.

En dan nog een klein vraagje, mijn beest vindt me totally evil, terwijl ik mijn best doe om goed te zijn, how does that happen????

Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Je kan de teleport oppaken nadat je die gecast hebt :)

En verder betekend dat van je creature je evil vind vanuit uit zijn gezichtspunt.

Als hij evil is en jij good, dan vind hij jouw evil, snap ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je 2 teleports hebt kan je van de ene naar de andere!! Zo moeilijk is dat toch niet :Z Handig voor als je beest geen zin heeft om ver te lopen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op maandag 16 april 2001 12:42 schreef Fr3aKER het volgende:
als je 2 teleports hebt kan je van de ene naar de andere!! Zo moeilijk is dat toch niet :Z Handig voor als je beest geen zin heeft om ver te lopen :)
en de mensen kunne ook sneller riezen. bv om hout tehakken

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat was moeilijk uit te vogelen :) :P