amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nou, vooruit, ik zal eens voor je kijken dan.
[update]Ik weet niet of je dr iets aan hebt.. maar kijk hier maar, ik had geen zin om het helemaal te laden.... tis namelijk 1,7mb... en met mn isdn duurt dat toch wel een paar minuten....[/update]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor een complete lijst: www.dolby.com/multi/games/.
Hmm... die lijst lijkt niet echt compleet. De spellen die ik noem staan er niet eens bij
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Net ff ge-editOp maandag 16 april 2001 12:40 schreef Spike5000 het volgende:
Heel leuk die lijst, maar hij is ongelofelijk achterhaald....
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
t zou wel handig zijn als ie zelf ook nog wat zou zeggen....
Verwijderd
Te koop via de online store van de maker.....
Jack Russells rulen idd jah.... heb dr ook 1tje....
nee hoor. Dolby Digital is nieuwer, geloof ikOp maandag 16 april 2001 22:16 schreef Spike5000 het volgende:
Lijkt mij hetzelfde...
They made me do it.
Verwijderd
Surround = mono kanaals rearOp maandag 16 april 2001 22:23 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
nee hoor. Dolby Digital is nieuwer, geloof ik
Digital = stereo rearkanalen
en dit is dus geen dolby digital maar gewoon aureal3d of eax surround...Op dinsdag 17 april 2001 09:23 schreef deviln het volgende:
Unreal Tournament gebruikt alle 5 speakers van mijn DTT2200 set afzonderlijk...
er zijn maar zeer weinig spellen met dolby digital, de audio tracks nemen zoveel data in dat het eigenlijk alleen maar dvd releases zijn die dobly digital hebben.
zoals fifa2000 enzo