[BC3] Chello + UT werkt niet goed :?

Pagina: 1
Acties:

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb hier een netwerkje met een hub bestaande uit 4 clients en een server. Chello wordt op de server gedeeld met Winroute. Alles doet het goed en snel.

Maar met Unreal Tournament heb ik een probleem. Als ik op een server wil inloggen met de ingebouwde server-browser doet ie het 75% van de keren niet. En als ie het dan niet doet ligt gelijk heel internet eruit, dan moet ik de server opnieuw starten om weer internet te hebben.

Als ik wel op de UT server kom doet ie het gewoon goed en snel. En ik ga er vanuit dat ik op een client zit.

Iemand ditzelfde probleem en/of een oplossing?

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Dat ligt aan winroute.
Na een servertje of 1000 gepingt te hebben in een spel als UL of HL houdt ie er bij mij ook mee op. ik weet niet wat er aan scheelt. maar de rest van got.t.net weet he ook niet of wil niet antwoorden. ICS schijnt er geen last van te hebben. als je er dan een personal firewall naast draait moet het goed gaan. thuis had ik al geoeg heisa toen ik de discussie startte of we niet beter winroute erop konden zetten i.p.v. een proxy en zonealarm. uiteindelijk toch weten te overtuigen dat dit het beste was. (toen kwamen dus die problemen met WR en nu heb ik een lijst met favoriete serveradressen boven m''n monitor hangen)

ik doe altijd stop engine en an weer start engine en ga spelen op een wan de sites die me bevalt.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Hoort dit btw niet in Internet & Telefonie?

• Artcore
  • Niet online
Ja dat is wel een goed idee, maar toch is het kut. Als andere mensen hier thuis ook op internet zitten en door UT valt de verbinding weg vinden ze het niet echt kick.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op maandag 16 april 2001 11:27 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Hoort dit btw niet in Internet & Telefonie?
UT is toch echt een spelletje hoor :P

• Artcore
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 11:41 schreef Nibbles het volgende:

[..]

UT is toch echt een spelletje hoor :P
Yep, en ik heb het alleen bij UT.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je kan toch ook eventueel een proxy instellen op de server?

• Artcore
  • Niet online
En wat heb ik aan een proxy als ik vragen mag? Ik bedoel, wat kan een proxy wat Winroute niet kan?

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

als je een proxy gaan aanmaken kun je geen ut etc maar spelen. lijkt me dus gaan oplossing. als iemand een oplossing heeft wil die hem dan hier posten? ik ben nl. wel benieuwd hoe dit aangepakt moet worden

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

ik heb precies dezelfde combo en precies dezelfde problemen echte pas sinds een dag of 5.. Daarvoor nooit probs met ut/winroute.
Gek. Ik ga vanavond es kijken of die zonder winroute wel gewoon alles pakt..
Ik denk btw dat winroute porten dichtzet die utserver nodig hebben maar dan wordt het een internet/telefonie verhaal..
Pagina: 1