Toon posts:

[BC3] Wat vinden jullie van mijn picture?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van mijn zelfgemaakte >:) picture met adobe photoshop 6.0 :)
De nickname en de clan die er ingeschreven staat is mijn clan en nickname (Onder CS tenminste)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kstraathof/blaat.jpg

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[hint] Als je er nu /img van maakt zou het misschien werken [/hint]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Euhhhh....waarom ziet hij de link niet? :'(

Verwijderd

Dat wordt dus:

[edit - IceStorm]Niet meer nodig ;)[/edit - IceStorm]

|:( Bij de laatste img moet een / voor |:(

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[ img ] blabla [ / img ]

zonder spaties

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom staat er een kruisje, ik doe toch alles goed :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29
edit:
Nie meer nodig :P

en .jpg ipv .jpf

Verwijderd

Topicstarter
En?

• Dennis
Ik vinnet plaatje trouwens niet zo super geweldig hoor. Dat kan ik ook maken in 10 minuten.

Dit wordt vast een slotje. Als iedereen hier z''n plaatjes gaat posten....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem inderdaad in een kwartier gemaakt ja

Verwijderd

Topicstarter
Maar als je zo gaat opscheppen, post dan zelf ''s een GOED plaatje (en wel van jezelf)

• Dennis
Op zondag 15 april 2001 22:14 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Maar als je zo gaat opscheppen, post dan zelf ''s een GOED plaatje (en wel van jezelf)
Ok sorry dat was niet echt aardig. Ik maak zelf geen plaatjes en hoef dus niet op te scheppen maar ik weet wel dat er andere geweldige plaatjes-makers zijn.

Degene die ik wel super vind vind je op www.nimation-design.com (zo wat heb ik weer veel reclame gemaakt :P).

Verwijderd

Topicstarter
Das war, maar ik ben ook geen prof :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb even de vrijheid genomen het plaatje op mijn webspace neer te gooien en er een jpg''je van te maken..
Oh en ik heb 3 reacties gewijzigd.

Hopelijk de boel iets overzichtelijker gemaakt en sorry als ik je post vern**kt heb.

• Dennis
Op zondag 15 april 2001 22:21 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Das war, maar ik ben ook geen prof :(
Nee ok ieder z''n kennis.

Verwijderd

Topicstarter
Maar, euhhhh luitjes......Ik vraag om jullie mening hoor!!! >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O 8-) :? (8> :Y :Z ;( B-) *D :z

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 22:40 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb even de vrijheid genomen het plaatje op mijn webspace neer te gooien en er een jpg''je van te maken..
Oh en ik heb 3 reacties gewijzigd.

Hopelijk de boel iets overzichtelijker gemaakt en sorry als ik je post vern**kt heb.
Thanx, maar i don''t get it, het was een jpg hoor

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 15 april 2001 22:41 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Thanx, maar i don''t get it, het was een jpg hoor
Nou.. de extensie was .jpg. Paintshop vondt het ECHT een bmp''je van 1500 kb ;)

Verwijderd

Topicstarter
MeningenMeningenMeningenMeningenMeningenMeningenMeningenMeningenMeningenMeningenMeningenMeningen

En IceStorm doe je icq ff online

Verwijderd

Mooie picture :)

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Geinig plaatje.... jammer alleen dat ik precies die terrorist al 20 keer bij andere plaatjes tegengekomen ben. :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hy is best vet man.

P.S. mrniceguy jij hangt toch vaak op zeestrike.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
[onzin]

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 02:49 schreef White_fox het volgende:
Hy is best vet man.

P.S. mrniceguy jij hangt toch vaak op zeestrike.
Mr NiCe GuY is vaak in zeestrike ja, maar ik log nu onder eeen naam van mijn vriend in (rick) en dat is dus mr nice guy

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 23:56 schreef Marv het volgende:
Geinig plaatje.... jammer alleen dat ik precies die terrorist al 20 keer bij andere plaatjes tegengekomen ben. :)
Ja weet ik, ik heb die ook gecut van een ander plaatje (het terrotistje)

Verwijderd

Okay het is wel leuk, maar ik vind hem niet echt mooi... [sorry :)]

-) Het rode search-target-circeltje, das is euh echt lelijk. Ik zou daar zo ie zo groen gebruiken en ANTI-ALIAS :?:?:?
-) Licht inval, je laat het bij het poppetje aan de richterkant invallen, maar ik zie het verder niet op het plaatje, dus OOK een schaduw toevoegen!
-) Waarom Japanse tekens? Maak een screnshot van jullie favo level uit CS en werk daarvan uit!
-) Waarom 2x een flashbang?
-) De titelnaam is NIET origineel, sorry maar daar mag wel iets spannenders van gemaakt. Ik bedoel, zulk soort graphics maakte ik ook toen ik photoshop 1 dag had. Gewoon tutorials lezen...

Zo, ik ben nu een vreselijke bitch met al met negatiev commentaar... maar je hebt mijn mening

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 08:58 schreef FlameHeaD het volgende:
Okay het is wel leuk, maar ik vind hem niet echt mooi... [sorry :)]

-) Het rode search-target-circeltje, das is euh echt lelijk. Ik zou daar zo ie zo groen gebruiken en ANTI-ALIAS :?:?:?
-) Licht inval, je laat het bij het poppetje aan de richterkant invallen, maar ik zie het verder niet op het plaatje, dus OOK een schaduw toevoegen!
-) Waarom Japanse tekens? Maak een screnshot van jullie favo level uit CS en werk daarvan uit!
-) Waarom 2x een flashbang?
-) De titelnaam is NIET origineel, sorry maar daar mag wel iets spannenders van gemaakt. Ik bedoel, zulk soort graphics maakte ik ook toen ik photoshop 1 dag had. Gewoon tutorials lezen...

Zo, ik ben nu een vreselijke bitch met al met negatiev commentaar... maar je hebt mijn mening
Nee, je bent helemaal geeen vreselijke bitch, het is juist mooi dat je commentaar levert zodat ik verbeteringen kan plaatsen
Van dat rooie zoom dinges heb je gelijk, ik was vergeten anti-alias te gebruiken (heb ik bij de andere wel gedaan)

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 10:46 schreef mRNiCeGuY het volgende:

[..]

Nee, je bent helemaal geeen vreselijke bitch, het is juist mooi dat je commentaar levert zodat ik verbeteringen kan plaatsen
Van dat rooie zoom dinges heb je gelijk, ik was vergeten anti-alias te gebruiken (heb ik bij de andere wel gedaan)
Hmm, post dan ook FF de nieuwe pic als het gelukt is.. en dan een nieuwe reply geven, niet je oude plaatje overschrijven met nieuw plaatje... dat is zwaar irritant... :)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op maandag 16 april 2001 10:46 schreef mRNiCeGuY het volgende:

[..]

Laat de crosshair dan gelijk mikken op het voorhoofd van dat ventje. Dit is wel op z''n hoofd, maar op het voorhoofd is stoerder :P

One shot, one kill. (alhoewel, nu zal ie ook wel dood zijn)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wat vinden jullie van mijn spraylogo8-):
<=====

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 11:44 schreef Nibbles het volgende:

[..]

Laat de crosshair dan gelijk mikken op het voorhoofd van dat ventje. Dit is wel op z''n hoofd, maar op het voorhoofd is stoerder :P
Deze is nu tussen z''n ogen [ongeveer] bij dat botje in je neus.. :)

Ik vind dit geen onzin, die jongen vraagt wat wij ervan vinden... sjonge zeg.. mag niets meer? Of wordt ik nu weer aangeklaagd door DextersLab :D:D
Okay, misschien verkeerde forum, maar als het in W&G zit, gaat het ook gelijk dicht :(

• Joske Pauwels
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Waar slaan die piepkleine witte tekentjes links boven op? :?
(Nice image btw!)

• sjaakie
  • Niet online

sjaakie

Developer

Kan beter:)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Pagina: 1