They made me do it.
Ik zal het level zo nog eens ff doen voor je... dan post ik later nog wel.
[EDIT}Zoek anders gewoon een walktrough, die zijn dr zat....[/EDIT]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
okOp zondag 15 april 2001 22:06 schreef Spike5000 het volgende:
Ik zal het level zo nog eens ff doen voor je... dan post ik later nog wel.
They made me do it.
Makkelijk.. Loop de basis binnen waar je ''start''. Rag je zelf door het level (pas op voor de tank).. Loop in de richting van de elektriciteitsmast waarmee je richting die fuel tanks kan gaan. Daar staat een gebouwtje naast. In dat gebouw schakelaar omzetten en dan staat er geen stroom op de hekken. Mast inklimmen, snipen (staat een mannetje in de volgende toren if i am correct) verder gliden en dan bij de basis naar beneden.. Naar het hek toelopen en dan kun je er gewoon overheen..
Klim het hek aan de achterkant over dan benje meteen bij de tanks, 2 bommen erop (liggen in basis 1) en het hek meteen weer terug.. en dan SNEL het hek over en terug lopen.
Priboi vlucht en daarna moet jij die basis nog even uitkammen (Jackhammer roelt
).
Succes.
Klim het hek aan de achterkant over dan benje meteen bij de tanks, 2 bommen erop (liggen in basis 1) en het hek meteen weer terug.. en dan SNEL het hek over en terug lopen.
Priboi vlucht en daarna moet jij die basis nog even uitkammen (Jackhammer roelt
Succes.
natuurlijk,Op zondag 15 april 2001 22:13 schreef IceStorm het volgende:
Makkelijk.. Loop de basis binnen waar je ''start''. Rag je zelf door het level (pas op voor de tank).. Loop in de richting van de elektriciteitsmast waarmee je richting die fuel tanks kan gaan. Daar staat een gebouwtje naast. In dat gebouw schakelaar omzetten en dan staat er geen stroom op de hekken. Mast inklimmen, snipen (staat een mannetje in de volgende toren if i am correct) verder gliden en dan bij de basis naar beneden.. Naar het hek toelopen en dan kun je er gewoon overheen..
Priboi vlucht en daarna moet jij die basis nog even uitkammen (Jackhammer roelt).
Succes.
Bedankt
They made me do it.
Hehe,,, waarom ik dit nog goed weet? Omdat ik hetzelfde probleem hadOp zondag 15 april 2001 22:15 schreef Smoothy_ het volgende:
natuurlijk,van mij
Bedankt
Pagina: 1