Verwijderd
Ik was dus gisteravond lekker aan het spelen. De comp crashte, ik reset. Ik krijg allemaal error messages elke keer dat ik WinXP opstartte of afsloot. Elk spel crashe na iets van 20 seconden spelen 
Ik heb dus vanmorgen es geformatteerd en weer win98 erop gepleurd. Nou gebeurd het hier ook weer de hele tijd
HOE KAN DIT NOU GVD?? Tribes2 doet het dus niet en Half-Life ook niet. :(:(:(:(
het heeft gewoon steeds een ongeldige bewerking. Ik heb al een heleboel verschillende detonators geprobeerd (6.xx, 7.xx,10.xx) en het blijft maar gebeuren. Ik heb al met NVmax allemaal verschillende instellingen geprobeerd maar het wil gewoon niet werken 
Iemand enig idee wat er aan de hand is??
BTW ik kan niet meer inloggen op T.Net en op het forum, hij zegt je bent ingelogt en dan ben ben je nog niet ingelogd
Ik heb dus vanmorgen es geformatteerd en weer win98 erop gepleurd. Nou gebeurd het hier ook weer de hele tijd
Iemand enig idee wat er aan de hand is??
BTW ik kan niet meer inloggen op T.Net en op het forum, hij zegt je bent ingelogt en dan ben ben je nog niet ingelogd
Op zondag 15 april 2001 19:27 schreef iefje het volgende:
Verwijderd
Ja, en ik kan zo vaak op de frontpage poll stemmen als ik wil.Op zondag 15 april 2001 19:28 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
(ik snap er nu dus echt helemaal niks meer van, echt hele vage shit dat windows)
trouwens met dat stemmen op de frontpage; dat heb ik nou ook sinds een tijdje (in WinMe en Win2k); kan echter wel gewoon posten op t.net
zet cookies aan en vink dat vakje ''wachtwoord opslaan'' ff aan
dan gaat het denk al beter
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Gebruik windows 2000.
Xp is nog niet af, dus je kan niet zeggen dat het vage shit is(is het soms wel).
Je gaat toch ook niet van een pizza zeggen of hij lekker is als hij nog bevroren is?
Xp is nog niet af, dus je kan niet zeggen dat het vage shit is(is het soms wel).
Je gaat toch ook niet van een pizza zeggen of hij lekker is als hij nog bevroren is?
dat heb ik ook gedaan. maar nog steeds hetzelfde probleemzet cookies aan en vink dat vakje ''wachtwoord opslaan'' ff aan
niet ohhh....Op maandag 16 april 2001 13:16 schreef JeanLucPicard het volgende:
maar ff terug naar topic. heb je compleet format gedaan. of alleen je besturings programma er op nieuw opgezezt
kijk ook ff naar je geluids kaart drivers en directX op andere versies
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Download voor al je hardware eens nieuwste drivers.....
En gebruik Win 9x/ME ipv NT 4.0/2000/XP
En gebruik Win 9x/ME ipv NT 4.0/2000/XP
Pagina: 1