Op donderdag 19 april 2001 00:34 schreef Trashbash het volgende:
Potje daarvoor zat ik met een ontzettend newbie team, die niet doorhadden dat je de flag moest verdedigen, dus daar stond ik in mijn eentje.
Dat is 1 van de dingen die me tot nu toe wel opvalt. Er lopen zo ongelooflijk veel newbies in de rondte die echt geen flauw idee hebben hoe dit spel gespeld moet worden. Het is geen UT/Q3 waar dom schieten genoeg is, Tribes 2 vereist echt teamwerk.
Gisteren had ik ook een potje waarbij ik met veel pijn en moeite de flag te pakken had, dus ik al met halve health terug naar mijn eigen basis. Achterna gezeten door 3-4 enemies en ik kom onderweg gewoon paar teammates tegen die me wel zien maar niet even nadenken van ''goh, die kan wel wat hulp gebruiken misschien''. Nee, gewoon keihard de andere kant oplopen

Wel de flag veilig thuis kunnen brengen trouwens maar als je paar flagrunners bij je hebt is het toch wel wat makkelijker (en cooler, heb je niet het idee dat je alles in je eentje doet).
Ander potje werd ik trouwens netjes achter een berg opgewacht door een transport vehicle ''Need a ride?'' dat was dan wel weer heel erg cool
Ik denk ook dat dit mede komt doordat er nu zoveel vehicles zijn. Als je soms ziet hoeveel mensen er bij het vehicle station staan te klooien terwijl je halve basis gesloopt wordt of het andere team er voor de 6e keer met de flag vandoor gaat, ook vrij irritant.
Maar dat zal over een paar weken wel opgelost zijn, als alleen de die-hards overblijven