Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[BC3] Tribes 2 Online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 12:19 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
hehe scout zijn is stoer :D

en rides krijgen is erg handig idd :)

ook al een paar keer gehad, ook gegeven, of met een scout plane ff luchtdekking geven aan je flagrunner is ook altijd wel verassend :) (nee geen typo >:)>:))
Het is echt vet lachuh als je goed bent met die Shrike, beetje bombers neerhalen, sensors vernielen enz enz.

Daarnet hoorde ik zo dat alarm dat er een raket achter je reet aan zit en toen vloog ik snel om de top van een berg heen en toen keek ik hem recht in de ogen... >:) Supersnel omhoog getrokken en toen mistie ''ie en weg was het alarm! LOL! :D

Verwijderd

He he over funny things:

Men nemen een vlieg vehicle :)
vlieg naar basis als andere dat ook doen (weet je nog team work)

Vervolgens laat je je plane gewoon op de basis vallen (oh ja nadat ik ff een paar rode driehoekjes heb overreden) als je er precies op tijd uit springt kom je ook op die toren terecht >:)

007: Garnalen Rulez :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 20 april 2001 07:04 schreef jackal_nl het volgende:
He he over funny things:

Men nemen een vlieg vehicle :)
vlieg naar basis als andere dat ook doen (weet je nog team work)

Vervolgens laat je je plane gewoon op de basis vallen (oh ja nadat ik ff een paar rode driehoekjes heb overreden) als je er precies op tijd uit springt kom je ook op die toren terecht >:)

007: Garnalen Rulez :)
jah das lekker wordt je door je eigen team omver gereden :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Weet iemand hoe dat nou zit met die Mobile Point Base? Soms parkeer ik dat ding ergens maar dan klaptie zichzelf niet uit, zou die soms op een bepaalde afstand van je basis moeten staan?

Ja, RTFM ik weet het maar ik heb het veelste druk met Triben ''s avonds, kom al nauwelijks meer toe aan eten en slapen :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

je krijgt een msg rechtsboven als ie te dicht bij een gebouw staat. ennuh hijs prima te spelen met casema demos (dus het basic abbo) modems dus met 56k zal het ook wel gaan ;) als je in een clan zit is het ook kwl om zaampjes op server te gaan.. clanmate jat vlag jij komt eraan geraced met vliegtuigje en pikt hem op ;)

blup

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11 14:12
Voor degene die geen fuk van het spel snappen, of weten waar dit allemaal over gaat; mag ik jullie verwijzen naar www.spelletjesgarnaal.be

Daar staan een aantal (4) lange video lessen over dit spel. Niet echt gedetailleerd, maar wel handig om ff te bekijken, en geeft een beetje een indruk van het spel.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat het zo''n chaos is irriteert mij ook op de public servers. Gewoon een clan joinen of wachten op de MOD StrikeForce, die aars gaat kicken, met die mod zijn ze al een jaar bezig volgens mij....

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik vind Spelletjesgarnaal.be tot nu toe nog wel de meeste relaxte server. Altijd lekker druk en redelijk wat mensen die snappen hoe de game gespeeld moet worden :)

Nogmaal, pleur dat CS nou eens van die T.net server af en gooi er een echt spel op :P

Verwijderd

Altijd lekker druk en redelijk wat mensen die snappen hoe de game gespeeld moet worden
:? Druk is het meestal wel, maar mensen die snappen hoe de game gespeeld moet worden ontbreken in mijn ogen maar al te vaak. De garnalenserver is IMO een grote newbie server. En dan die XP ("Experienced") server is helemaal een lachertje! Om een of andere reden lopen daar de meeste newbies rond :)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Gisterenavond van uurtje of 11 tot 4 uut zitten spelen en het ging toch als een trein. Beide teams gingen lekker gelijk op en er waren geen grote verschillen.

Maar ja, kan vandaag weer anders zijn. Als ik in een newbie team terecht kom hou ik het meestal 10 minuten vol totdat het echt gaat irriteren en dan zoek ik wel weer een andere server op.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, als er veel newbies in een team zitten ben ik zelf ook vaak erg bagger. Ik ben dan heel erg druk bezig met de verdediging.

Gister-avond ging het beter. :) Klik op link voor plaatje. 8-)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ok, op aanraden van velen heb ik ''t spel ook gekocht, net geinstalled en een game gejoined...maar dan...

Hoe join ik een team :? ik kom maar niet uit die "observer fly mode" en als ik een LAN-game aanmaak kan ik wel een team joinen :?

''t ziet er verder erg gaaf uit, en ''t wordt vast nog leuker als ik ook een game kan joinen :)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Euhm, dat heb ik geprobeerd, maar ''t spel reageert nergens op. Als ik op ESC druk zie ik m''n naam staan, maar als ik daar op klik, zie ik een groen vakje oplichten met nog een keer mijn naam daarin :? Terwijl als ik een LAN-game maak ik idd gewoon een team kan joinen met de fire-knop....

Verwijderd

HEEY jackal_nl wil je van mijn icoontje afblijven en een eigen icoon maken ofzo :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Jezus, ik denk net ff te gaan Triben. Nou ik start die handel dus op en ''t gaat allemaal goed... 1000 servers met 50 waarvan de ping onder de 75 was. Ik klik er op 1 en join. Ongeveer 6 minuten later loaden heb ik maar op cancel gedrukt.

Daarna joinde ik dus een andere en jahoor, het laden duurt weer eeuwen... Kom ik eindelijk binnen, is de game net afgelopen! GVD! :( Het is me uiteindelijk wel gelukt, maar jezus wat duurde dat allemaal lang.

Probleem is niet meer, is nu 30 seccies.

Ik heb ISDN en mijn sys staat in mijn sig.

Duurt het bij iedereen zo lang? Ik snapte er trouwens nog geen fuck van. :) Al dat gebeuk.

Voor de rest roeleert het spel zwaar. 8-)

Verwijderd

Maak eerst een nieuwe filter aan en stel daar in dat je alleen europese servers wil zien. Dat scheelt heel wat servers pingen en queryen.
Laden duurt idd redelijk lang, maar niet dat het irritant is ofzo. Kijk gewoon naar het screenshot en lees the rules of engagement ;)

Leren wat je moet doen gaat vanzelf wel, doe eerst maar wat je leuk vind en leer alles kennen en ga daarna nuttige dingen voor je team doen :)

edit : 6 minuten? Met dat systeem? Hmmm dan klopt er iets niet, bij mij duurt het hooguit 1 minuut. Staat DMA wel aan?

Verwijderd

Topicstarter
Echt weird dit, daarnet startte ik Tribes ff op en toen deed hij er nog geen 30 seccies over!!! Gaat de goede kant op dus, was trouwens op SpelletjesGarnaal.be en ik heb idd al een filtertje.

Wat een actie zeg!!! Daarnet nog, liep ik rond te jumpen, knallen er boven mij 2 Thunderworld Bombers op elkaar!!! :D :D

Gaaaaaaaaaaaaaaf!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 19:37 schreef Trashbash het volgende:
Leren wat je moet doen gaat vanzelf wel, doe eerst maar wat je leuk vind en leer alles kennen en ga daarna nuttige dingen voor je team doen :)
Psies, :), ik ben volgens mij vooral een Defender. Helaas snap ik niet hoe je de repair-tool krijgt... Met Light, Medium en Heavy heb ik hem niet. :?

Verwijderd

Je hebt een repairpack nodig. Ctrl + Numpad 1 en je selecteert hem voor je loadout.
Druk op je "use pack" toets en je selecteert je repairtool. Mik op iets en druk op je firebutton en je repareert het (wel ingedrukt houden :P) of mik op niets en je repareert jezelf.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tis idd vet spel snap ut alleen nog nie helemaal, maar da komt nog wel maaru cs hep nog nie afgedaan hoor :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kom ook net terug van een paar intensieve potjes op Spelletjesgarnaal :)

Wordt het niet eens tijd dat we die CS servers van Tweakers formatteren en er een -echt- spel op gaan installen? :P

Verwijderd

[b]Wordt het niet eens tijd dat we die CS servers van Tweakers formatteren en er een -echt- spel op gaan installen? :P
Ja zal wel es tijd worden dat we een game gaan spelen dat niet meer dan 2 jaar oud is... Steeds dezelfde maps spelen gaat ook erg irriteren IMHO.

Verwijderd

[hele_domme_vraag]
Issie al uit in nederland??
[/hele_domme_vraag]

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Op maandag 16 april 2001 20:21 schreef noXic het volgende:
[hele_domme_vraag]
Issie al uit in nederland??
[/hele_domme_vraag]
Ja het spel is al uit|:(
Bynabyte heeft hem liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem ook van Dynabyte, 2e verdieping in Groningen, dat heet dan CD-Express. :)

Ik ben nu bezig behendig te worden met die Shrikes. Die kunnen echt handig zijn als je er een beetje aardig mee kunt vliegen. Ik werd met een Bomber neergehaald door zo''n pokkepest vliegtuigje! :(

Verwijderd

Ik was 2 jaar lang fervent Tribes speler, en Tribes 2 is voor mij de gamehemel :)

Weird, bij mij duurt het hooguit 30 seconden :?

Ik zou ook effe een filter aanzetten voor dat je alleen euro servers wil :)

Lees effe de manual door (over de wapens, packs, turrets e.d) en doe effe de trainings missies, dan snap je alles, duurt nog geen 30 minuten ;)

Verwijderd

Bruggen bouwen verslavend ?
Welnee Tribes 2 das pas verslavend >:)

Net zwaar heftig zitten fraggen op die garnalen server met 60 man tegelijk ! :9~

Tip: Ook wreed heftig in flight mode tijdens eten, ff focusen op vehicle pad en kijken hoe nieuwelingen leeren rijden en vooral vliegen |:(

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Weet iemand of buddylist nou al werkt? De browser doet het maar niet van harte en een Tribe creeeren is me ook nog niet gelukt.

Vind het namelijk zwaar irri dat ik niet kan zien of er bekenden online zijn en zo ja op welke server ze dan uithangen.

Potjes met 30 tegen 30 zijn leuk trouwens :)

Verwijderd

Een Tribe creeeren is me ook nog niet gelukt.
Dat zou kunnen komen omdat de [SAL] tribe al bestaat... uurtje terug aangemaakt :)

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja hoe doe je dat nu met die buddies? stond geloof ik niet in de manual (ff vluchtig doorgelezen ;) mare iedereen zegt het hier en het is gewoon zo! tribes2 ownzzz ;) en spelletjesgarnaal zerver is best goed alleen om de 10 min lag stoten niet normaal.. barry heeft dat helemaal niet.. bietje vaag.. en wat mij ook irriteert is dat er absoluut geen teamplay is (oke opzich nie erg) maar er word ook niet gebackuped als je de vlag hebt.. hoogst irritant.. kom je er aan reraced met je flag blijf je roepen ''got the flag'' ''need backup'' word je 10 meter voor je toren neergeknalt door je achtervolger.. spawn je in die toren staan er 5 man helemaal nixs te doen en een bietje om zich heen te kijken.. toen krijg ik teamkill neigingen (en werd spontaan gebanned :)

maar voor de rest is het een super spel ;)

blup

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:53
ik ben ook een blij bezitter van tribes 2 :)

echt top spel! kan niet zeggen dat ik al goed ben maar tis ff wennen na een paar jaar half life :)

Duurt bij mij ook ongeveer 30 seconden voordat ik erin kom :)

En krijgt iedereen ook steeds Error Retrieving messages tijdens het pingen??? het werkt bij mij allemaal perfect maar geeft wel steeds een error :?

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Er zijn nog wat problemen met de community features (browser, email ed) en daar komen die vreemde error messages vandaan.
Vandaag had ik een nieuwe "Cache is up to date" of ziets. Gewoon negeren en spelen :)

• pica
  • Laatst online: 12-11 17:06
Keb de ISO, ik gaat hem over 1,5 week ff op een LAN proberen, en als hij dan goed werkt, en ik heb de nieuwe terrayon modem gaat ik hem denk ik wel kopen. Intussen houd ik het nog maar op Red Alert 2 en Startrek Armada over internet.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij duurt het laden ook ongeveer 30 seccies, alleen op het begin bleef ''ie gewoon hangen. Nu niet meer.

Ik heb ook steeds ''Error retrieving messages'' als ik Tribes 2 opstart.

Hey jackal_NL - Ik zat gisteravond ook op de garnaalserver te CTF-en! Goede server is dat hoor.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 22:56
kankerhoerenzooi

ik had iso van tribes 2 om te kijken of het spel me aanstond. ik vind het dus een supergaaf spel en wilde het vandaag kopen, ik naar de stad.. en wat denk je? geen een winkel had hem nog!:
- free record shop
- dixons
- vobis
- etc...

DAMN!!! :(

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

zowel die error en de problemen met mail/browser komen omdat die uitgezet zijn vanwege performance problemen.. zouden binnekort gefixed worden (staat ook in het news in tribes2) maar niemand heeft dus last van lag stoten op de garnalen zerver? hmm ligt toch aan mij :( tribes2 en casema gaan verrassend goed alleen daar dus blijkbaar niet :'(

blup

Verwijderd

Tribes 2 is idd aardig uitverkocht. Ik heb hem nog wel zien liggen in de Discovery (fka Max).

Als je last hem van horten en stoten, moet je ff in je network settings gaan kloten en de packetrate wat lager zetten ed. Of gebruik een prefab setting. Zelf ben ik gelukkig van dat casema drama af, dus het is optimaal genieten met Tribes 2 en adsl :)

Verwijderd

Vraagie:

Is het te spelen met een 56K modempie.
Bedoel, lees uitspraken van 60vs60 en dat lijkt me niet echt goed voor me modem.
Als het niet te spelen is met modem hoef ik het namelijk ook niet te kopen.

edit:

Lang leve de typo''s :)

• pica
  • Laatst online: 12-11 17:06
En DEMOS 1 modems?

Steam

• RelaXXinG
wanneer hebben de meeste computerwinkels de game nou eens!?

Verwijderd

Hij is al een week te koop. Het kan alleen zijn dat hij uitverkocht is, maar hij is allang te krijgen.

Tribes 1 was met casema en/of een 56K6 modem goed te doen (heb ze beiden gehad), hoe het met Tribes II zit weet ik niet, want ik heb nu adsl, maar ik denk dat dat ook wel te doen moet zijn, vooral omdat Tribes II maar 1 scanline weapon heeft (laserrifle) en met nonscanline weapons is ping veel minder belangrijk itt games met alleen maar scanline weapons (counterstrike).

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb tot nu toe ook nog geen probs gehad met lag ofzo. Enige problemen tot nu toe zijn dat het ''community gedeelte voor geen meter werkt (Clans aanmaken, chatten, news etc) maar dat boeit niet echt.

Dat komt vanzelf wel en tot die tijd kan ik me prima vermaken met dit spel. Weer een aantal erg coole games gespeeld vanavond op Spelletjesgarnaal.be :P

Nu alleen voor het weekend nog even infuus en vloeibaar voedsel regelen and I''m good to go :)

Verwijderd

Net een mooi potje gespeeld en daarvoor een minder mooi potje :

Map die ik speelde was Dessicator, waarbij de generators verdedigen erg belangrijk is, want anders is je flag zo te pakken. Dat dus het hele potje gedaan en met result : 42 kills en 26 score ruim het dubbele van de nummer 2 :D Zo zie je maar dat verdedigen ook heel goed punten kan opleveren :)

Potje daarvoor zat ik met een ontzettend newbie team, die niet doorhadden dat je de flag moest verdedigen, dus daar stond ik in mijn eentje. Toen ik turrets wou deployen hadden ze al 5 mobile inv om de generator heengezet, en ook alle motion sensors |:( Dus moest ik eerst terug naar de basis die zooi kapot te schieten, zodat ik mijn eigen spullen kon neerzetten. Toen het hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) : Zat ik achter een gast aan die onze flag had gepakt, had hem tot 1 health, wou hem net doodschieten en toen werd ik geTKd door een teamgenoot :(:( En de flagrunner er vandoor en een punt voor hun. Toen miste ik het "You Idiot" cmd nog het meest.

Maar behalve deze frustratie, blijft het toch heerlijk om Tribes 2 te spelen :)

• RelaXXinG
Op woensdag 18 april 2001 18:00 schreef Trashbash het volgende:
Hij is al een week te koop. Het kan alleen zijn dat hij uitverkocht is, maar hij is allang te krijgen.
zoals ik al zei:
ik had iso van tribes 2 om te kijken of het spel me aanstond. ik vind het dus een supergaaf spel en wilde het vandaag kopen, ik naar de stad.. en wat denk je? geen een winkel had hem nog!:
- free record shop
- dixons
- vobis
- etc...

DAMN!!!
hiero in Helmond, SUX :(

• RelaXXinG
dubbelpost..

• RelaXXinG
trouwens ik krijg af en toe deze error, dan doe ik bijvoorbeeld weapon up knop en dan zegt hij:

Unhandled Exception: c000005
At adres: 0055499c

wtf is dit..

Verwijderd

Download de Tribes 2 first Aid Utility van fileplanet. Je zal wel wat corrupte files hebben.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op donderdag 19 april 2001 00:34 schreef Trashbash het volgende:

Potje daarvoor zat ik met een ontzettend newbie team, die niet doorhadden dat je de flag moest verdedigen, dus daar stond ik in mijn eentje.
Dat is 1 van de dingen die me tot nu toe wel opvalt. Er lopen zo ongelooflijk veel newbies in de rondte die echt geen flauw idee hebben hoe dit spel gespeld moet worden. Het is geen UT/Q3 waar dom schieten genoeg is, Tribes 2 vereist echt teamwerk.

Gisteren had ik ook een potje waarbij ik met veel pijn en moeite de flag te pakken had, dus ik al met halve health terug naar mijn eigen basis. Achterna gezeten door 3-4 enemies en ik kom onderweg gewoon paar teammates tegen die me wel zien maar niet even nadenken van ''goh, die kan wel wat hulp gebruiken misschien''. Nee, gewoon keihard de andere kant oplopen :( Wel de flag veilig thuis kunnen brengen trouwens maar als je paar flagrunners bij je hebt is het toch wel wat makkelijker (en cooler, heb je niet het idee dat je alles in je eentje doet).

Ander potje werd ik trouwens netjes achter een berg opgewacht door een transport vehicle ''Need a ride?'' dat was dan wel weer heel erg cool :)

Ik denk ook dat dit mede komt doordat er nu zoveel vehicles zijn. Als je soms ziet hoeveel mensen er bij het vehicle station staan te klooien terwijl je halve basis gesloopt wordt of het andere team er voor de 6e keer met de flag vandoor gaat, ook vrij irritant.

Maar dat zal over een paar weken wel opgelost zijn, als alleen de die-hards overblijven :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hehe scout zijn is stoer :D

en rides krijgen is erg handig idd :)

ook al een paar keer gehad, ook gegeven, of met een scout plane ff luchtdekking geven aan je flagrunner is ook altijd wel verassend :) (nee geen typo >:)>:))

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RelaXXinG
leuk.. steeds als ik van openGL naar D3D wil veranderen, geeft ie weer die kankerfout..
unhandled exception..
leuk, koop ik een keer een spel zit het vol met bugs.

Verwijderd

Druk gewoon op je fire button, dan kom je vanzelf in een team gegooid.

Of druk op ESC en selecteer je naam en dan kan je ook een team kiezen.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zo, tis me gelukt..ik bleek nog een update voor ''t spel nodig te hebben..nu werkt ie goed :) En tis echt een megastoer spel ! Echt tof als je met 6 man met elkaar aan ''t knokken bent en boven je een luchtgevecht tussen 2 van die luchtschepen plaatsvindt die vervolgens ontploffen en de brokstukken de spelers die eronder staan vermorzelen, echt geweldig ! :)

Alleen, wat me opvalt, is dat ''t zo''n chaos is, iedereen rent maar wat en weten niet pcies wat ze moeten doen, je ziet bijna nooit een groepje van 7/8 man tegelijk naar de vijandelijke basis vertrekken, ''t gaat allemaal kris-kras door elkaar heen, das wel jammer...maar voor de rest, echt een topspel !

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op zaterdag 28 april 2001 21:21 schreef 007 het volgende:
Ja, dat het zo''n chaos is irriteert mij ook op de public servers. Gewoon een clan joinen of wachten op de MOD StrikeForce, die aars gaat kicken, met die mod zijn ze al een jaar bezig volgens mij....
Een MOD voor Tribes 2 :? Da''s gaaf :) zal es kijken of ik er wat meer info over kan vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 april 2001 22:14 schreef kazuka het volgende:

[..]

Een MOD voor Tribes 2 :? Da''s gaaf :) zal es kijken of ik er wat meer info over kan vinden :)
http://www.strikeforcecenter.com/t2gallery.phtml Het is al een MOD voor UT en zal ook naar Tribes 2 komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.strikeforcecenter.com/php-bin/getimage.inc?id=46378&width=120&height=90
Afbeeldingslocatie: http://www.strikeforcecenter.com/php-bin/getimage.inc?id=46379&width=120&height=90
Afbeeldingslocatie: http://www.strikeforcecenter.com/php-bin/getimage.inc?id=46380&width=120&height=90
Afbeeldingslocatie: http://www.strikeforcecenter.com/php-bin/getimage.inc?id=46373&width=640

CS mag wel gaan uitkijken... :9

Verwijderd

raikane? Zeg... zat jij niet een heeeeeeeeele tijd terug op pu forum? just askin. :)

Maareuh.. ik heb niet hele thread gelezen. Wat kan je dan precies doen met die nieuwe mod? Kan je daar dan echt zoals in het leger triben? Dus met apc''s enzo? Damn... dan wil ik die zeker hebben aangezien dat net team fortress II is.. :)

Verwijderd

Doet Tribes2 het ook op een celly 500, 256mb, geforce256? en is het ook gaaf via LAN (1op1)?

• Zorg
doet het wel op het bovengenoemde systeem

• Zorg
Op zaterdag 28 april 2001 23:15 schreef 007 het volgende:

[..]
Het is al een MOD voor UT en zal ook naar Tribes 2 komen.
*knip*
CS mag wel gaan uitkijken... :9
WoW wanneer komt het uit??

Verwijderd

Ze zeiden iets als 2 maanden na de release van Tribes 2 zelf, maarja dat kan uiteraard nog flink veranderen...
Pagina: 1