Toon posts:

[BC3] DiabloII spontane lock-ups

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jo,

ik heb DiabloII geïnstalleerd en patch 1.05b erover gegooid en nou heb ik alweer heel wat uurtjes gespeeld, maar nou hangt ie steeds ongeveer rond ''t zelfde punt in die grotten naar de Dark Wood in de 1e eps... :? hij hangt niet op ''t zelfde punt, maar wel steeds in deze grotten :(
ik hoor en windows bliep en dan freezed de pc en moet de reset-knop gebruikt worden :?

Update!

Na re-install en kopiëren van de savegame, doet hij het weer, maar dit keer geen freeze, maar foutmelding in windows:
Diablo II Error
Halo
Expression: Error decompressing sprite

Dat vat ik echt niet. De dit c:\D2 bestaat helemaal niet. Ik heb ''t spel in e:\Diablo II geïnstalleerd :? |:(

Update 2!

Ik kan daarna nog wel terug naar Diablo II maar dan blijft de muziek hangen en met ik met ctrl + esc terug naar windows en daar staat dan:
Diablo II Exception
UNHANDLED EXCEPTION:
ACCESS_VIOLATION (c0000005)

:?:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
da''s klote man.......

nee sorry, ik heb geen idee... bij mij (en vele anderen) draaid D2 gewoon errug goed...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja dat had ik ook, maar later heb ik ontdekt dat het aan mijn geluidskaart lag (Terratec DMX Xfire 1024). Khad alles geprobeerd, defraggen formatten alles, maar niets hielp.
Ik zette toen in apparaatbeheer mijn geluidskaart uit, en nu loopt ie nooit meer vast! Dus voortaan zet ik geluidskaart uit voordat ik D2 opstart... bij mij hielp het .. ik hoop dat jij er wat aan hebt

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 16:04 schreef CampCandy het volgende:
Ja dat had ik ook, maar later heb ik ontdekt dat het aan mijn geluidskaart lag (Terratec DMX Xfire 1024). Khad alles geprobeerd, defraggen formatten alles, maar niets hielp.
Ik zette toen in apparaatbeheer mijn geluidskaart uit, en nu loopt ie nooit meer vast! Dus voortaan zet ik geluidskaart uit voordat ik D2 opstart... bij mij hielp het .. ik hoop dat jij er wat aan hebt
Uh.. hoe zet je hem dan precies uit.. en dan speel je dus zonder geluid :?
(btw ik heb een SB Live)

• BC3 Victim
Op zondag 15 april 2001 16:04 schreef CampCandy het volgende:
Heb je dan wel geluid heh?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

hmm ik heb af en toe een lock-up maar zo erg als dit niet. Vind het wel vreemd trouwens dat die elke keer een andere fout geeft.

Heb je al eens de patch van een andere plek gehaald en die geinstalleerd :? Ja het klinkt vreemd maar zo heb ik ooit eens een probleem verholpen. Waarom dat die het daarna wel deed weet ik nog steeds niet, maar proberen kan je altijd.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 16:08 schreef The Dude het volgende:
hmm ik heb af en toe een lock-up maar zo erg als dit niet. Vind het wel vreemd trouwens dat die elke keer een andere fout geeft.

Heb je al eens de patch van een andere plek gehaald en die geinstalleerd :? Ja het klinkt vreemd maar zo heb ik ooit eens een probleem verholpen. Waarom dat die het daarna wel deed weet ik nog steeds niet, maar proberen kan je altijd.
Zal het proberen...

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 16:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Uh.. hoe zet je hem dan precies uit.. en dan speel je dus zonder geluid :?
(btw ik heb een SB Live)
In Win98: Rechtermuisknop Deze computer, eigenschappen, apparaatbeheer, en dan je geluidskaart selecteren en uitschakelen.
Maar als je geluidskaart uigeschakeld hebt dan heb je geen geluid in D2 |:( maar dat is beter dan lockups toch?
btw patch van andere plaats halen heb ik ook een keer geprobeerd, zonder resultaat, hoop dat het bij jou wel werkt

• BC3 Victim
Ik heb die fouten ook wel eens gehad en waar het nou aan lag... Volgens mij was mijn RAM toen kapot, maar dan zou je het ook in andere spelletjes of gewoon onder windows moeten hebben dat die vastloopt.

Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij moet je windows er weer opnieuw opzetten, want als je Diablo 2 uninstalled haalt die volgens mij niet alles uit het register en daarom kan die wel eens zo vaag doen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 11:39 schreef KID-ICARUS het volgende:
Ik heb die fouten ook wel eens gehad en waar het nou aan lag... Volgens mij was mijn RAM toen kapot, maar dan zou je het ook in andere spelletjes of gewoon onder windows moeten hebben dat die vastloopt.

Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij moet je windows er weer opnieuw opzetten, want als je Diablo 2 uninstalled haalt die volgens mij niet alles uit het register en daarom kan die wel eens zo vaag doen :(
Sja misschien is dat zowiezo wel een goed idee, want me windows flipt zowiezo helemaal :(

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 22:35 schreef CampCandy het volgende:

[..]

In Win98: Rechtermuisknop Deze computer, eigenschappen, apparaatbeheer, en dan je geluidskaart selecteren en uitschakelen.
Maar als je geluidskaart uigeschakeld hebt dan heb je geen geluid in D2 |:( maar dat is beter dan lockups toch?
btw patch van andere plaats halen heb ik ook een keer geprobeerd, zonder resultaat, hoop dat het bij jou wel werkt
Niet nodig daar ligt het niet aan anders lag D2 er bij mij ook constant uit. Ik heb namelijk de oude SB Live! met de eerste driver er geloof ik opstaan en daar werkt D2 gewoon op.

Verwijderd

Topicstarter
Heb net win98 gereïnstalled en probeer zo nog eens DII dan...
Pagina: 1