Verwijderd
Euhm...en? Wie weet is ''ie nog niet eens van de basisschool af
.
Ziet er wel leuk uit :)!
Ziet er wel leuk uit :)!
Nee man, schaken is zo turn-based als het maar zijn kan.
Schaken rulzed best wel, wel jammer dat steeds minder mensen dit spelletje kunnen 
Godzilla, een potje een keertje?
Nu niet, ik gaat zo naar bed
Godzilla, een potje een keertje?
Nu niet, ik gaat zo naar bed
Verwijderd
"..dit spelletje kunnen.."
Bedoel je dan de regels of de "foefjes" (openings bewegingen etc)..
Alles.Op zondag 15 april 2001 01:04 schreef CommDante het volgende:
"..dit spelletje kunnen.."
Jezus zeg, elke speler van een beetje redelijke niveau zou deze zet toch moeten zien aankomen, of het was een zware blunder
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Bij schaken denk ik meestal te offensief. Dus ik kijk alleen hoe ik de ander kan afmaken, en niet hoe ik mijn koning het beste kan verdedigen.
Dat kan ook bij deze gozer zijn fout gegaan.
Dat kan ook bij deze gozer zijn fout gegaan.
Verwijderd
Ik denk bijna nooit meer dan 3/4 zetten vooruit, zeker in het begin niet. Daarom word ik ook meestal afgemaakt door m''n vader!
En vaak, omdat je het van een andere kant bekijkt, zie je bepaalde dingen niet. Blijft een leuk spel (schaken), maar het meeste werk zit hem in het beginnen van het spel!
En vaak, omdat je het van een andere kant bekijkt, zie je bepaalde dingen niet. Blijft een leuk spel (schaken), maar het meeste werk zit hem in het beginnen van het spel!
Verwijderd
Schaken rulezzz
Ik heb toen ik een jaar of 10 was een keer tegen Hans Böhm geschaakt.
Ik kan me alleen niet meer goed herrineren wie er nou gewonnen had
Ik heb toen ik een jaar of 10 was een keer tegen Hans Böhm geschaakt.
Ik kan me alleen niet meer goed herrineren wie er nou gewonnen had
dat te bedenken dat ie meer dan 200 plaatsen onder mij staat op de ranglijstOp zondag 15 april 2001 01:16 schreef OO0nMe het volgende:
Jezus zeg, elke speler van een beetje redelijke niveau zou deze zet toch moeten zien aankomen, of het was een zware blunder
Wie aan zet ? als wit aan zet is walst tie met 4 zetten over zwart!
? weet jij wat.
Wil ook wel eens een potje doen?
Is het een vrij te downloaden progje? (Geen warez request hoor..
)
Is het een vrij te downloaden progje? (Geen warez request hoor..
Ranglijst? Waar?Op zondag 15 april 2001 01:35 schreef GODZILLA2001 het volgende:
[..]
dat te bedenken dat ie meer dan 200 plaatsen onder mij staat op de ranglijst
[minispam]spelpunt.nl[/minispam]Op zondag 15 april 2001 12:09 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Ranglijst? Waar?
Ik wacht momenteel op iemand om met me ste spelen... U bent welkom
schaken heb ik nog nooit echt gedaan maar ik damde eerder altijd met mijn vader.
alleen m''n vader heeft toen hij studeerde 5 jaar op 1 kamer gewoond met de nederlands kampioen dammen (4 x op rij ofzo) dus m''n pa was goed!
alleen m''n vader heeft toen hij studeerde 5 jaar op 1 kamer gewoond met de nederlands kampioen dammen (4 x op rij ofzo) dus m''n pa was goed!
This too shall pass
iemand zin om te schaken?
GotSchaakteam hehehe nieuw idee
zover ik weet wie doet er mee? schaakclubje
GotSchaakteam hehehe nieuw idee
Ik kan best wel goed spelen, alleen af en toe heb ik het geduld niet, dus als ik 1,5 uur bedenktijd heb dan doe ik over de eerste 20 zetten een half uur.
Daarom speel ik meestal met 10-15 min bedenktijd per persoon. Ik wil best wel een keer spelen tegen je hoor
Daarom speel ik meestal met 10-15 min bedenktijd per persoon. Ik wil best wel een keer spelen tegen je hoor
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
maak er voortaan wel effe jpg van
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
GIF lijkt me betahOp zondag 15 april 2001 17:31 schreef Dr.Bashir het volgende:
maak er voortaan wel effe jpg van
JA vet idee!!Op zondag 15 april 2001 18:51 schreef JeanLucPicard het volgende:
Misschien een ideetje:
Een compo!
een tweakers competitie is wel fet wie wil er mee doen?
Hhhm, stomme vraag misschien, maar is het niet zo dat bij on-line schaken iedereen de zetten stiekem in een schaakprogramma voert?
Zou ik wel doen
Zou ik wel doen
Je hebt trieste mensen die het doen ja , maar wat is er dan nog leuk aan ?!?!?!?Op maandag 16 april 2001 14:01 schreef sewer het volgende:
Hhhm, stomme vraag misschien, maar is het niet zo dat bij on-line schaken iedereen de zetten stiekem in een schaakprogramma voert?
Zou ik wel doen
Dat is precies hetzelfde als cheaten met unreal tournament online ofzo, dan is er ook niets meer aan , je verpest de boel alleen maar
Hhhm, daar heb je wel weer gelijk in. Is inderdaad zwaar irritant als mensen cheaten in UT. En de kans dat ik ooit online ga schaken kan ik wel met zekerheid op 0 stellen, dus wees maar niet ongerustOp maandag 16 april 2001 14:17 schreef pvanwelt het volgende:
Je hebt trieste mensen die het doen ja , maar wat is er dan nog leuk aan ?!?!?!?
Dat is precies hetzelfde als cheaten met unreal tournament online ofzo, dan is er ook niets meer aan , je verpest de boel alleen maar
Kunnen we niet beter een nieuwe topic starten met de vraag of er mensen meewillen doen aan een competitie ?
Pagina: 1