Toon posts:

[BC3] Setlers 4 & Worms Party

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 01:19 schreef Kage het volgende:

[..]

a. meestal zitten er filmpjes bij
b. mooiere cd :)
c. handlieding
d. mooie doos (niet door denken :+)
a
- Wel ''s van ISO''s gehoord :?:)
b
- Bovenkant van de CD voelt natuurlijk veel lekkerder bij originele cd''s aan als je met je vingers d''r over heen gaat i.p.v. zo''n gewone labelsticker.:)
c
- Handleiding is natuurlijk ook heel handig. Vooral bij 90% van de games als Quake een must: Spannende tekst over het verhaal van de game, uitleg hoe de menu''tjes werken en natuurlijk een handige FAQ voor je eventuele problemen.:)
d.
- Uitermate belangrijk, want de hoeveelheid zorg dat er aan een doos is besteedt, kan natuurlijk aangeven hoeveel zorg er aan de game is gewerkt. Bijkomend voordeel is natuurlijk dat je de voorkant netjes kan uitknippenen, vervolgens als een paashaas gaat zoeken naar een mooi lijstje, om dan de hele meuk aan de muur te hangen voor een misschien geheel nieuwe uitstraling van je kamerhok.
Kortom, een dubbele reden om een game te kopen.:)

Nu ff ontopic:
Settlers 4 heb ik niet veel gespeelt, maar lijkt mij te veel op deel 3. Graphics zijn gewoon ongeveer het zelfde, of precies het zelfde. Verwacht dus geen verschil zoals van deel 2 naar 3. Maargoed, je zult vast wel screenshots tegen gekomen zijn.

Als je de andere Worms versies cool vond zul je Worms World Party zeker ook waarderen.:)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024

[..]

c. handlieding
Dat van die doos gaat tegenwoordig ook niet meer echt op met al die cd''s die in die DVD hoesjes worden uitgebracht. Dit was ff off-topic....

Nu weer on-topic: Worms is altijd wel een geinig spelltje maar dan moet je het wel met meerdere spelers doen en dat is vaak lastig als je een spel download.
Over settlers 4 kan ik niks zeggen die heb ik (nog) niet gespeeld. 1,2 en 3 wel waarvan 1 en 2 heel leuk waren maar deel 3 vond ik persoonlijk een stuk minder.

Verwijderd

[..]

c. handlieding
A: Daar heb je iso''s voor! ;)
B: Is pluspuntje, maar je ziet hem toch niet tijdens het spelen! ;)
C: Staan ook op internet!
D: Met een HP 720C maak je ze nog mooier!

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 04:46 schreef Dannizman het volgende:

[..]

Dat van die doos gaat tegenwoordig ook niet meer echt op met al die cd''s die in die DVD hoesjes worden uitgebracht.
Kijk her ben ik het du niet mee eens. Ik vond die grote lompe dozen wel leuk, maar nu is het stukken beter. Met die grote dozen had je dubbel zoveel ruimte nodig (het cd-hoesje & de doos)!

Verwijderd

Worms party is leuk als je een diehard worms fan bent denk ik, ik vind het er een beetje kleuterachtig uitzien en het gaat ook snel vervelen.
voordeel is wel dat je met de iso versie gewoon online kunt spelen, en dat is wel vet :)

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 22:04 schreef eXistence het volgende:
The Dude waarom zijn gekochte spellen leuker!? :?

/me snapt The Dude echt niet! |:(:P
Misschien omdat je dan ook echt wat gedaan hebt om een spel te hebben. Het geeft je een gevoel van meer eigenwaarde. Downloaden is makkelijk ja maar ja eXistence jij weet dat gevoel niet aangezien je nooit een game hebt gekocht. Jij flikkert een spel dan gewoon weg zonder het ooit echt gespeeld te hebben. Als je een spel koopt zal je ook wat meer moeite doen om bv verder te komen.

/me Dude vindt dat eXistence eens een spel moet gaan kopen voor hij zich in zulke discussies moet storten.

Beide spellen zijn trouwens wel goed Worms is de ideale tussendoortje en voor Settlers ben je wel even bezig.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 15 april 2001 13:13 schreef The Dude het volgende:

[..]

Misschien omdat je dan ook echt wat gedaan hebt om een spel te hebben. Het geeft je een gevoel van meer eigenwaarde. Downloaden is makkelijk ja maar ja eXistence jij weet dat gevoel niet aangezien je nooit een game hebt gekocht. Jij flikkert een spel dan gewoon weg zonder het ooit echt gespeeld te hebben. Als je een spel koopt zal je ook wat meer moeite doen om bv verder te komen.

/me Dude vindt dat eXistence eens een spel moet gaan kopen voor hij zich in zulke discussies moet storten.

Beide spellen zijn trouwens wel goed Worms is de ideale tussendoortje en voor Settlers ben je wel even bezig.
Luister! ik ben een vuile zwerver van 18 jaar die geen geld heeft!:( en die een lieve moeder heeft die het internet voor me dokt..
dus waarom spellen kopen? als ik gewoon een iso kan halen met een server van 500KB perseconden??? en een held zijn om een spel te kopen vind ik maar een domme opmerking!

Dus jij bent ook zo''n held als je 1000 Piek vind om het dan maar even eerlijk in te leveren bij de politie? omdat je dan geen held bent om dat je dan niet gewerk heb voor het geld?

En trouwens Bedankt voor de opmerkings allemaal :):):)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 14:39 schreef Pr0t0TyPe het volgende:

[..]

Luister! ik ben een vuile zwerver van 18 jaar die geen geld heeft!:( en die een lieve moeder heeft die het internet voor me dokt..
Knap hoor dan ben jij de eerste zwerver die een internet connectie heeft.
dus waarom spellen kopen? als ik gewoon een iso kan halen met een server van 500KB perseconden??? en een held zijn om een spel te kopen vind ik maar een domme opmerking!
Ten eerste sommige dingen moet je niet zo letterlijk opnemen.
Ten tweede als iedereen alles maar illegaal binnenhaalt dan komen er snel geen spellen meer uit. M.A.W. jij bent 1 van de velen die de ondergang van de gamesindustrie helpt te verwezenlijken.
Dus jij bent ook zo''n held als je 1000 Piek vind om het dan maar even eerlijk in te leveren bij de politie? omdat je dan geen held bent om dat je dan niet gewerk heb voor het geld?
Ja waarom niet...Het is tenslotte niet van jou.

Ach misschien ben ik wel 1 van de weinigen die nog een beetje eerlijk is in deze wereld
En trouwens Bedankt voor de opmerkings allemaal :):):)
Graag gedaan.

Verwijderd

Ach misschien ben ik wel 1 van de weinigen die nog een beetje eerlijk is in deze wereld
Nee hoor, ik ben het 100% met je eens. Het kost een paar centen, maar ik geniet meer van een spel als ik er voor gewerkt heb.

Terug on-topic: Worms is grappig als altijd, maar 90% hetzelfde alw Worms Armageddon. Dus als je die al hebt, laat deze dan maar liggen en koop Settlers 4, dan lijkt die me leuker (al ken ik ''em niet).

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 16:24 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben het 100% met je eens. Het kost een paar centen, maar ik geniet meer van een spel als ik er voor gewerkt heb.

Terug on-topic: Worms is grappig als altijd, maar 90% hetzelfde alw Worms Armageddon. Dus als je die al hebt, laat deze dan maar liggen en koop Settlers 4, dan lijkt die me leuker (al ken ik ''em niet).
je kan hem online spelen das het meest nieuwe eraan, alleen.... de rip werkt niet online :+

• BC3 Victim
Zijn dat een beetje leuke spellen of niet?
En de moeite om te downloaden?
ThX

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

downen is voor mietjes kopen is voor helden :+

Spellen die ik gedownd heb heb ik altijd minder lol van dan dat ik ze heb gekocht. HEt zal wel komen omdat je er moeite voor heb moeten doen ofzo, maar elk spel die ik gekocht heb speel ik toch vele malen langer dan gedownde spellen, maarja zoals ik hoor weten velen niet eens wat kopen is.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:20

Flexx

This side up

hij heeft het vast(niet) over de Demo :)

Verwijderd

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:20

Flexx

This side up

ff downloaden is minder moeite dan 100ballen verdienen ?????? voor die 100 piek heb ik een maand lang internet en kan ik elke dag een game downloaden (niet dat ik het doe).

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 22:04 schreef eXistence het volgende:

c. handlieding

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 14 april 2001 19:52 schreef Pr0t0TyPe het volgende:
Zijn dat een beetje leuke spellen of niet?
En de moeite om te downloaden?
ThX
Worms Party heb ik niet (ook nooit gespeeld), maar The Settlers IV is zeker de moeite waard (als je tenminste de vorige versies van The Settlers ook goed vond)!

En eXistence: Ik heb ''m gekocht, en dan is ie idd veel leuker dan/als wanneer je ''m download (mede omdat ik ISDN heb maar dat terzijde ;))
Pagina: 1