[BC3] B&W verveelt snel

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ben ik de enige? Want ik heb het nu een weekje, maar eeeh hij ligt de laatste 3 dagen in de kast..

Btw waarom was zo''n ophef voor een tamagochi (hoe je het ook schrijft) spel. Ok ik geef het toe, ik heb er ook aan meegedaan, maar nog.. heb er spijt van dat ik ehm legaal heb gekocht.. kon net zo goed illegaal kopen net als alle andere die ik heb (behalve red alert die speelde ik wekenlang :o )

Ok dat was het B-)

Verwijderd

ik vond het ook vrij een afknapperrrrrrr
Maar de stomste vond ik toch de besturing van de view
ik d8 ff wennen, maar na 5 dagen had ik em gewoon weer ge-uninstalled mede dankzij de klote besturing

Verwijderd

Nee je bent niet de enige :)

Ik was er na 2 dagen, toen ik bij missie 3 kwam al mee opgehouden. Gelukkig heb ik hem niet origineel gekocht. :)

Verwijderd

Ik vind het een topspel....maar geeft weinig uitdagingen meer.

Je kan wel wachten totdat ie zo groot is als je scherm, maar dat schiet niet op.

Ben blij dat ik hem niet gekocht heb *D

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hij is idd heel snel saai, speel hem ook nooit meer, vanwege het gekloot met alle patches en fixes, en bugs en al die shit :r.

Steam

• BrammeS
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ik hoor al van meerdere mensen dat hij nu in de kast ligt te stoffen!!

Advanced sheep-counting strategies

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 21:59

Blauw

De Schreeuw

Klopt, hij verveeld wel erg snel. op een gegeven moment heb je ook gewoon helemaal geen zin meer om verder te spelen.

Jammer |:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Illusie en 80 piek armer |:(

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
ik vind het ook een beetje boring worden
had level 2 uitgespeeld, huppa spel vast!
daarna haast geen zin meer. het is langdradig, redelijk saai en soms super irritant, vooral soms met dat K!@#$!@#$ beest. :(

daarbij draait ie ook nog klote op mijn compu |:(

speel het niet zoveel meer....

maar gelukkig niet origineel gekocht.
het koste me een mtec/basf cd van 80 min, van 2 gulden :D
zo zie je maar weer, verstandig om eerst lekker illegaal te doen :P

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik wil wel spelen, maar na een uur stop ik weer, ik vind het nogal frustrerend, ik ben nogal perfectionist en vooral die dorpelingen blijven zeiken.
Misschien ben ik wel gewoon heel slecht in black & white :D

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

tis idd niet eem spel wat je moet spelen als je perfectionist bent.

probeer je goed te zijn, heb je de drenkelingen gered, vreet dat beest de rattenvanger op.

of der gaat weer een mannetje voor de consumptie... zijn je villagers weer pissed.

it Sux.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:32
the media heeft dit spel ook veelste veel opgeblazen.

ik heb het spel ook niet gekocht en mijn kopie ligt nu in de kast as well.

hij draaide ook brak op mijn tnt2 ultra

Verwijderd

Het spel is zeker wel gaaf! >:) (The Dude en niet eens uit de winkel!!!!!)

Zeker over het netwerk mijn broer in elkaar stampen is gaaf! :+

Verwijderd

Ik ben zelf ook blij dat ik hem niet orgineel heb gehaalt, ik bedoel. Ik speelde hem ong. 5 dagen. En sindsdien niet meer aangeraakt. Ik vond het te saai worden, te langdradig en level 4 zuigt zo erg dat ik er geen zin meer in had. Nee.. geef mij maar cs, df lw of tribes 2. die speel ik tenminste nog.

Verwijderd

Onzin!:P
black&white ruled tha place
oke het zal vast wel eens vervelen maar niet zoo snel

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja ik vind hem ook saai en trouwens hij loopt hier heel vaak vast!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ach ja,

zo speel ik alle spellen. ff installeren, ff spelen, en dan verlies ik mijn interesse en zie ik 2 weken later in de PC magazine een review en een demo.

Ik ben gewoon niet zo''n gamer, denk ik. Ik vind het leuk om te zien wat ze nou weer voor moois hebben gemaakt.

Verwijderd

Ik had het ook veel vetter verwacht dan uiteindelijk bleek!!

En al die k*tbladen maar zeiken dat je dit spel absoluut moest kopen!
Dus ik had hem al gereserveerd en toen bleek ten eerste dat het snel ging vervelen en ten tweede dat het in het nederlands was en tenslotte dat het maar 5 werelden had!

Toen kwamen ze met de mededeling dat zelf de programmeurs het spel niet helemaal kende zo revolutionair was het! ( die waren natuurlijk ook na 3 levels gestopt)

kortom dit spel moet bij Free Record shop in de zelfde stortbak liggen als Daikatana!! :r

Verwijderd

5 werelden is idd wel erg weinig. In het laatste lvl ben ik gestopt omdat ik mijn interesse in het spel verloor. "Meer dan 100 side-quests", mag je mij vertellen waar!

Ik had meer een god-sim verwacht. Dat wezen is oerdom (lees: je moet hem steeds weer hetzelfde leren, want als je "het" eenmaal iets geleerd hebt is het vorige al zowat al weer vergeten. Tot en met het 4e lvl is het erg leuk, maar dat het 5e lvl al het laatse lvl is was bij mij zo''n domper dat ik er gelijk geen zin meer in had.

Die geloof-gastjes kunnen ook al bijna nix, ze blijven maar zeiken om alles.....

Volgens mij had het veel leuker geweest als alles zijn eigen weg ging en dat je af-en-toe in kon grijpen...ipv. alles zelf doen...

Een leuk idee, maar te weinig verhaal/levels om het echt een spel te noemen. Lijkt meer op een hele grote demo!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mwa vind B&W wel cool nu met 3 trainers :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
KUTSPEL , ben nu al 13x opnieuw begonnen omdat die telkens aan een crash ging doen. Nou lekker hor. Heb nooit, maar dan nooit crashes en dat spelletje zal de boel maar weer is lekker op zijn kop gooien. Vind het meteen geen leuk spel meer, niet zozeer door de crashes maar doordat ik nou al 13x hetzelfde gezien heb. :(

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Cheaters zijn zwakkelingen!

Verwijderd

Aals je gaat cheaten bij een spel ben je er nog sneller op uit gekeken dan als je het gewoon speelt.

Het leren van die spreuken duurt bij mijn tijgertje ook zo lang, en de kans dat die die spreuk dan gebruikt is ook minimaal :(

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Kweenie of ik ''t leuk vond (''t leek me gewoon een herhaling van Populous 3, wat me ook al niet kon boeien), maar ''t draaide gewoon voor geen meter hier :(

"I sit in my room and imagine the future."

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Het is een grappige combinatie tussen Populous en een tami-gatver-dingetje. Overigens bijster vernieuwend kan ik het niet vinden. Tis grappig maar tis niet echt een God sim... ziet er wel leuk uit, maar ik ben niet echt hooked. Tis niet echt een spel voor mij denk ik.. Ik heb meer lol met die Operation Flashpoint demo die ik van voor tot achter blijf spelen. En dat is pas een demo.

Undying is ook wel leuk :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47
ik heb hem gekocht en hij heeft er hier maar een dag of 2 opgestaan :(
het wordt wel heel gauw vervelend.

had er zelf wel wat meer van verwacht.
maar de bestuuring is inderdaad K*T ja
om nog maar te zwijgen over de rest van het spel :(

ik heb hem dus wel gekocht maar heb ook de ISO liggen (ENG)

maar ik moet zeggen misschien komt het nog wel eens en keer dat ik weer zin krijg maar nu ff niet meer .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Ik vind het gewoon keivet om dorpelingen in het rond te kegelen >:) daarom is het ook wel een spel voor mij.
En je beest in elkaar slaan :)

en de besturing kan best fijn zijn als je ff de juiste toetsen eraanhangt. Dan bestuur je je ''wereld'' met de muis en je view met het toetsenbord, dan gaat het prima. Of je gebruikt je muiswiel.

Verwijderd

Voor jullie die de besturing van B&W klote vinden...

Ik wil jullie er even op wijzen dat deze juist heel erg natuurgetrouw overkomt als je eenmaal de moeite hebt genomen om eraan te wennen.

Dat heeft in feite gewoon te maken met de logica van het universum: Dingen die lekker zijn, zijn tevens rijk aan calorien en niet gezond voor je. Iemand die sterk is, kan niet tegelijkertijd snel zijn.

En interfaces, die vereisen dat je er moeite voor doet om ze door te krijgen, leveren op den duur ook de grootste efficientie.

En neem van mij aan: de besturing is echt uitermate fantastisch. Je moet simpelweg in één ruk ver genoeg uitzoomen om jezelf zo razendsnel naar een ander dorp te kunnen verslepen.

• AnotherFruitcake
  • Laatst online: 16-02 14:56
Toen het spel 2 dagen uit was in de USA, startte ik een topic waarin ik al zei dat B&W niet zo goed is als werd geschreven. Dat kreeg toen meteen een slotje van Icestorm, die nu zelf schrijft dat het spel niet is wat hij ervan verwachtte. Mooie boel is dat zeg!!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Vind B&W wel grappig, maar de besturing sux.
Kan er maar niet mee overweg.
Das ook 1 van de redenen dat ik het bijna niet meer speel.
De enige reden dat ik het nog speel is omdat ik mijn creature ook een keer zo groot wil zien... (pokke beest wil maar niet groeien :( )
Oke ik moet toegeven, dat het ook niet errug slim van me was om hem aan een boom te knopen en dat vervolgens te vergeten. Het arme beestje was bijna van de honger omgekomen...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

"verveeld" is met een t, tenminste in dit context

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Deze thread is niet "schrijf hier in je goedste nederlands" :)

There is no art to find the minds construction in the face

• Glorix Jim
  • Laatst online: 03-02 15:05
Ik speel B&W met enige regelmaat en ik vind het nog steeds een leuk spel. Vooral skirmish is leuk om te doen.

Maar voor de degene die vinden dat het spel zo tegenvalt : wat had je dan precies verwacht!?

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 15 april 2001 17:54 schreef -Muppet- het volgende:
Deze thread is niet "schrijf hier in je goedste nederlands" :)
Nope maar ik zal het toch veranderen :).. Klotenederlands ook altijd ;).

Verwijderd

Verveeld wel snel ja :(

Maargoed, ik vind het wel een leuk spel alleen te kort.

Verwijderd

Maar voor de degene die vinden dat het spel zo tegenvalt : wat had je dan precies verwacht!?
Ik had meer verwacht echt "god" te zijn. Nu ben je meer een soort slaafje die voortdurend bomen, eten, hout en quests voor je volgelingen moet uitvoeren. En dan kan je wel zeggen : "dan doe je dat toch niet en speel je evil" maar dat gaat niet op, want dan keldert je belief en kom je helemaal nergens.
Het is zo''n ontzettend gemicromanagement! Je dorpelingen willen weer iets, en als ze het weer hebben, willen ze weer wat anders!! Vooral je worshippers, die hebben om de haverklap eten en water nodig. Het is ff 3 spells casten en weer voedsel en water geven, dan weer 3 spells en enzovoort.

Je zou toch denken dat je dorpelingen voor zichzelf kunnen zorgen en dat jij je meer bezig houdt met dingen waar een god zich mee bezig houdt. Maar dat is in het spel helemaal niet zo. Je kan een deel van de taken wel aan een goed getraind creature overlaten, maar zodra je veel dorpen krijgt, ben je het grootste deel van je speeltijd bezig je dorpelingen te voorzien van hun behoeften.
Het uiteindelijke doel is om de vijandelijke god(en) te verdrijven en dat kan maar op een manier : zoveel mogelijk dorpen innemen. En dorpen kan je maar op zeer weinig methoden innemen, waarvan er enkele altijd het beste werken, dus dan doe steeds je die. Meestal zijn die methoden ook nog eens onzettend herhalend en dan begint het vervelend te worden. Combineer dat met het voortdurende geemmer van je villagers en een creature wat ieder level zijn geleerde dingen vergeet (|:() en het frustratiegehalte rijst de pan uit.

Black & White heeft enkele zeer goede en leuke dingen. De interface vind ik persoonlijk zeer geslaagd, alhoewel het wel wennen is. Liever had ik een Ground Control achtige interface gehad, met wat toevoegingen, want die is heel wat logischer, maar wat Lionhead heeft bedacht is ook zeer goed te doen. Het AI systeem van je creature is ook zeer indrukwekkend, alsmede het spellselect systeem, wat ik nog wel het leukste/origineelste vind.
Alleen ontbreekt het bij B&W helaas aan pure gameplay.

De eerste uren ben je zeer onder de indruk van alle nieuwe en originele dingen, maar daarna kom je ervanzelf achter de echte gameplay ontbreekt en daarom spelen de meeste (waaronder ik) het niet meer na 2 dagen.

• pica
Jah, je bent geen god, je bent slaafje :(
Als je niet voor je mannetjes zorgt, kan je nix meer.
Wat betreft de besturing: Dit vond ik heel lekker gaan.

Steam

• IceStorm

IceStorm

Ik vindt B&W een hele hoop (ver)nieuwe(nde) dingen in zich hebben alleen zijn ze zo goed als allemaal net niet goed uitgewerkt. Je hebt nu een spel dat eigenlijk wal noch kant raakt imho.

Camera vondt ik overigens juist heerlijk.. beetje wennen maar echt relaxt ;)

Verwijderd

Ik had geen problemen met de besturing, geen crashes enz., maar toch vindt ik er ook geen flikker meer aan.

Ik ben helaas toch meer een FPS-er, merk ook nu al dat ik Tribes 2 wel langer dan een weekje ga spelen.

• pica
Op zondag 15 april 2001 18:48 schreef 007 het volgende:
Ik had geen problemen met de besturing, geen crashes enz., maar toch vindt ik er ook geen flikker meer aan.

Ik ben helaas toch meer een FPS-er, merk ook nu al dat ik Tribes 2 wel langer dan een weekje ga spelen.
Heb je ff een CDkey voor me? ;)

Steam

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 18:50 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Heb je ff een CDkey voor me? ;)
Die van Tribes 2 of die van B&W? Nouja, maakt niet uit, je krijgt ze toch niet. :P Ben alleen wel F200 lichter... :(

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vervelen... Nee, maar ik speel ''m niet meer aan een stuk door: De besturing en de view irriteren me mateloos, en wat nog het ergste is: Doordat ik ''slechts'' een AMD K6-2 350 mhz heb schokt het zaakje soms ff. En wanneer je dan net over je eiland roetsjt, ben je zomaar verdwaald.

Always outnumbered, never outgunned!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

b&W bah.......idd een tomagotchi in een mooi jasje. :r
ik heb hem 2 dagen gespeeld.
zonde eingelijk van het geld ..gelukig een kopie maar toch zonde. :(

speel gewoon cs.... het blijf verslavend >:)

hallo

Verwijderd

Ik wilde hem nog wel orgineel gaan kopen , blij dat ik dat niet gedaan heb want bij de illigale heb ik niet eens de moeite genomen om level 1 uit te spelen.

• Reiko
  • Laatst online: 23:45
Het spel zelf is heel goed.
Het werd alleen te fel opgeblazen en dan verwacht je er veel te veel van.
Als ze het niet hadden opgeblazen had je er veel meer plezier aan gehad.
Dit zijn één van de nadelen van de pers spijtig genoeg.

Ik speel het graag, niet veel maar eens een tussendoortje terwijl ik Tribes2 speel en ik vind het zeker niet erg dat ik het gekocht heb. Het is en blijft een prachtig spel alleen heeft de media het anders in het daglicht gesteld en dat was echt niet goed.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
besturing vond ik overigens wel meevallen
gewoon control voor draaien en in/uitzoomen
en de rest met je muissie

• Liquid
  • Niet online
ik zie dat ik niet de enige ben.... hmmm misschien dat ik nog met de hype kan mee surfen en op ibazar verkopen voor 60 piek >:)

Verwijderd

Het werd alleen te fel opgeblazen en dan verwacht je er veel te veel van.
Als ze het niet hadden opgeblazen had je er veel meer plezier aan gehad.
Dit vind ik dus onzin. De hoeveelheid plezier die je aan een spel beleeft, blijft IMHO altijd hetzelfde, ongeacht wat je van een spel verwacht. Als B&W totaal onbekend was geweest, had ik het even lang gespeelt en evenveel lol gehad (als ik het uberhaupt zou spelen uiteraard). Het grote nadeel van hypes is dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen, en zo ook bij B&W.

Het begon met al die "dagboek van Lionhead" episodes, waarin Peter Molyneux werd gepresenteerd als de geniale gamedesigner, die het perfecte spel op de markt ging brengen. Het perfecte begin van een hype, en een hype is het geworden. Ik kan me nog een emailtje herinneren die ik van de freerecordshop terugkreeg toen ik informeerde naar de release van Tribes2 :
Onze inkoper verwachtte niet te veel van deze titel en richt zijn aandacht meer op andere grote releases die gaan komen zoals Black & White.
EA mag in zijn handjes klappen : B&W verkoopt geweldig, alleen jammer dat het niet is vanwege de kwaliteit van het spel :(

Verwijderd

de hype heeft het spel om zeep geholpen. Het was niet zoals beloofd. Het micromanagement is duidelijk een van zijn tekortkomingen. Maar zonder dat microgedoe ga je je snel vervelen denk ik. Er is voldoende detail, maar te weinig aan "gameplay" te vinden, maar enkele quests per level en die zijn vaak te zinloos... zoals dat kut boompuzzeltje in level 3. En ook zonder hout ben je niks, wat is dat snel op zeg! Dat is zzzoooo ruk, en dan moet je pas echt spells gaan casten! want zonder bomen geen groei.
Al met al, is B&W aardig, maar niet echt HET!
Maar wellicht een goed platform voor MOD''s????

Verwijderd

Ik ben meestal ook niet zo''n volhouder, en in dit soort spellen helemaal niet! Het is wel geinig om te zien hoe goed de AI in elkaar zit, maar dan heb je het ook wel gehad. Ben btw niet verder dan level 1 gekomen (tenzij de grenzen tussen de levels onzichtbaar zijn :?)

Maar doe mij maar een lekker potje CS, daar hebben we tenminste wat aan >:)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ach ja, het spel is beetje afgeraffelt vind ik (zie de site, die draait nog steeds niet)

Maar zoals hier boven ook al ergens staat, dit is een goed basis voor leuke mods.

En als ze die villagers eens hun kop laten houden (lees: voor hun zelf laten zorgen) denk ik dat het best wel leuk word, nu is er gewoon gebrek aan afwisseling

• SaURoN
  • Niet online
ik vind het wel geinig in Level1 dat ventje aan het strand dat niet gelooft tot dat hij een groot beest ziet :) ik heb hem op gepakt en ergens in een meer gegooit :P hijs mooi verdronken :)

• FoggyFreek
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Toch vind ik sommige replys echt absurd, kom op. het is niet het ultime spel, zoek maar eens iets wat qua inhoud meer te bieden heeft dan Black and White. Mensen die vinden dat het geen god game is, spelen het gewoonweg verkeerd, maak meer discipelen ! Dan hoef je ook niet steeds hout te hakken en voedsel te halen ! Ok, ik speel het ook steeds minder, maar de quests vind ik echt leuk bedacht (Sommige zeker) En het spel is zeker het geld waard, doe niet zo flauw. Er wordt inderdaad niet full-time in geschoten, en dat verveelt sommige mensen nogal snel.. Koop het DAN niet. maar ga B&W niet lopen afzeiken. dat verdient het niet ! :(

Foggyfreek vindt Black and White nogsteeds errug leuk en zit nu in level 4 :)

-- Altijd blijven prutsen --

• BC3 Victim
IK ben geloof ik een van de weinigen die het WEL leuk vind.

En wat ''t spel van ''t jaar betreft.......
Black & White en Operation Flashpoint >> gedeelde 1e plaats 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

B&W wordt zekers niet het spel van het jaar.

het wordt operation flash point of tribes2

tis maar net wat voor smaak je hebt. Of je bent een realistische gamer of je bent een raggende ragger met 1000 kilo zware guns in je vingers. kan bijde leuk wezen. maar geef mij maar ofp! >:)

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 22:29
Het is echt wel een goed spel, maar ik ben er ook op uitgekeken. Toen ik bij level 3 kwam ben ik ermee opgehouden. Nu heb ik er al twee weken niet meer naar gekeken. Het leren van mijn beestje EN de burgertjes helpen EN quests voltooien werd me gewoon teveel tegelijk en zo ging de lol ervanaf.
Maar ja, ik ben ook meer het type dat ff snel een spellie speelt en dan weer wat anders gaat doen (potje racen, ff deathmatchen ofzo).

Ik ben iig blij dat ik het niet gekocht heb.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 11:14 schreef Het_Molentje het volgende:
B&W wordt zekers niet het spel van het jaar.

het wordt operation flash point of tribes2
Operation Flashpoint dus >:)

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ze hadden een goede Multiplayer hype van kunnen maken.

Tournaments van Monsters. Statistieken van hoeveel en wie je al verslagen hebt.

Duurt alleen te lang voordat je monster het noemen waard is.

Maar voor mensen met geduld is het een leuk spel.

There is no art to find the minds construction in the face

• Foxz
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Doordat er zo''n grote hype was gingen veel mensen het kopen. Dat is op zich niet verkeerd, maar het god-sim genre is toch een genre op zich. Je moet geduld hebben en zeker niet snel gefrustreerd raken. Ik zelf vind het een magistraal goed spel, gewoon hoe alles in elkaar zit. Ook is de afwisseling tussen de quests heel erg groot. Ik zelf vond het in het begin wel heel erg jammer dat ie Nederlands was, ik heb nu ook zo''n patch gedownload voor de Engelse versie. Maar toch doe ik het niet, dat Nederlands heeft toch z''n charmes. Het duurt inderdaad errug lang voor je creature weer wat groter is. Het gaat zo langzaam dat je er niks van merkt, maar als je dan terugkijkt zie je dat ie toch een heel stuk is gegroeid. Ik vind het echt onzin om B&W hier helemaal plat te branden het is gewoon een goed spel, alleen moet je wel van het genre houden. Er zitten ook zoveel vernieuwende dingen in. Natuurlijk heeft het spel ook zijn minpunten, maar daar moet je ook niet over blijven zeuren. Ook wilde ik nog iets zeggen over de behoeftes van je dorpelingen, als ze alleen nog maar kinderen willen zijn ze heel tevreden. Het is namelijk zo dat je nooit alle behoeftes bevredigd kunt hebben, als dat zo is willen ze kinderen:).

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• BC3 Victim
Op dinsdag 17 april 2001 13:44 schreef Foxz het volgende:
...Ook wilde ik nog iets zeggen over de behoeftes van je dorpelingen, als ze alleen nog maar kinderen willen zijn ze heel tevreden. Het is namelijk zo dat je nooit alle behoeftes bevredigd kunt hebben, als dat zo is willen ze kinderen:).
mooi dan kap ik weer ff met het telkens bij elkaar zetten van vrouwtjes en mannetjes, want als ze weer meer kinderen krijgen stijgt de behoefte aan eten en huizen >> en dan moet mijn alleraardigste, lichtelijk overwerkte, koe nog meer spells casten en hij heeft ''t al zo druk ;)

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 18:55 schreef IceStorm het volgende:
Illusie en 80 piek armer |:(
correctie: 1 cd armer en aardig wat download tijd armer

• Foxz
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Wees maar lekker trots dat je een ISO hebt. Tsss, dat hoef je hier toch niet te vertellen:(.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Pagina: 1