Ik voel momenteel erg veel voor een potje tegen een ''human opponent'' en bij voorkeur een Tweaker
Dus bij deze, wie durft ?
Huh huh. Mun vriend maakt je zo in. Online wint ie altijd wel met 12-0 ofzowOp zaterdag 14 april 2001 16:27 schreef kazuka het volgende:
Ik voel momenteel erg veel voor een potje tegen een ''human opponent'' en bij voorkeur een TweakerDus bij deze, wie durft ?
Maar jammer genoeg heeft ie zelf thuis geen Internet |:(
C:\>_
Kazuka, je webicon werkt niet
.
En nee ik speel geen Fifa 2001 over internet
En nee ik speel geen Fifa 2001 over internet
Hmm, nee m''n webicon werkt idd niet
Dat gaan we es even fixen 
[ Edit: hijs gefixt
]
Maar ehm, IceStorm, jij als Mod vd Spielerij, speelt geen Fifa2001 online ?
Shame on you
[ Edit: hijs gefixt
Maar ehm, IceStorm, jij als Mod vd Spielerij, speelt geen Fifa2001 online ?
Shame on you
Jongen jij vind jezelf wel erg tof he!
Ik durf te wedden dat je op het echte gras geen bal kan raken.
Dus als je nou eerst bij het Nederlands elftal gaat voetballen !
Dan mag je pas mee praten
Shit! wat is dit voor onzinnige Topic !
Ik durf te wedden dat je op het echte gras geen bal kan raken.
Dus als je nou eerst bij het Nederlands elftal gaat voetballen !
Dan mag je pas mee praten
Shit! wat is dit voor onzinnige Topic !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Euhm Artje..doe es ff relax...ik vraag hier alleen maar of iemand zin heeft om een potje Fifa2001 tegen mij te spelen, maak een "grappig bedoelde" opmerkingen richting IceStorm en vervolgens begin jij te brabbelen dat ik mezelf heel wat vind
Doe es ff normaal, zeg
Ohja, ik kan idd geen bal raken op het veld, maar dat neemt niet weg dat ik niet goed zou kunnen zijn in Fifa2001
Doe es ff normaal, zeg
Ohja, ik kan idd geen bal raken op het veld, maar dat neemt niet weg dat ik niet goed zou kunnen zijn in Fifa2001
Een forum is er om problemen op te lossen met Hardware of in dit geval Games en niet hiervoor !
Als iedereen dit zou gaan doen dan staan er nog meer van die irritante topics !
je kunt op dit forum al door de bomen het bos niet meer zien.
Als iedereen dit zou gaan doen dan staan er nog meer van die irritante topics !
je kunt op dit forum al door de bomen het bos niet meer zien.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waar haal jij al die wijsheid vandaan ? Ben jij soms oprichter van GoT ?Op zaterdag 14 april 2001 17:07 schreef Artje het volgende:
Een forum is er om problemen op te lossen met Hardware of in dit geval Games en niet hiervoor !
Kwil niet vervelend doen hoor maar euhm, jij komt hier net 2 weken, ik kom hier al bijna 2 jaar, dus iets zegt mij dat ik net wat beter weet hoe het hier reilt en zeilt op GoT.
En als je geen Fifa2001 wilt spelen, ga dan iemand anders lastigvallen of negeer deze post
euhm nee, installeer ik wel ff...
mijn MSN user = kazuka99@hotmail.com
IceStorm close dit topic maar, loopt toch uit de hand
mijn MSN user = kazuka99@hotmail.com
IceStorm close dit topic maar, loopt toch uit de hand
Jongen ik kom al heel lang op Tweakers.net en Got maar ben mijn acount gegevens kwijt geraakt en heb opnieuw geregistreerd dus kom niet met dit soort argumenten
Zoals ik al zei, dit topic mag gesloten worden van mij, ik ga niet zo''n zinloze discussie met jou aan Atje...
Zinloos ??
Ahh je ziet nu dus zelf eindelijk ook in dat dit zinloos is !
Dus als iedereen niet meer met dit soort Topics komt zal het hier op GoT een stuk beter en overzichtelijker zijn
Ahh je ziet nu dus zelf eindelijk ook in dat dit zinloos is !
Dus als iedereen niet meer met dit soort Topics komt zal het hier op GoT een stuk beter en overzichtelijker zijn
Ik weet niet wat je helemaal bedoelt maar dat je je account bent kwijtgeraakt is geen reden om hier onzin uit te lopen kramen.Op zaterdag 14 april 2001 17:20 schreef Artje het volgende:
Jongen ik kom al heel lang op Tweakers.net en Got maar ben mijn acount gegevens kwijt geraakt en heb opnieuw geregistreerd dus kom niet met dit soort argumenten
Dat je dit onzinnig vindt kan, maar het wordt netjes gevraagd en Fifa 2001 wordt niet veel online gespeeld en is dus lastig om een tegenstander te vinden.
Op verzoek van kazuka zal ik hem op slot doen en voortaan mogen sommige mensen iets rustiger reageren.
Pagina: 1