Toon posts:

[BC3] Waar slaat dit nu weer op!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gathering.tweakers.net/showtopic.php/160999

Zeg MR mod. Ik vraag hoe ik iets uit moet pakken. En ik noem er niet bij dat het om WAREZ gaat. Ieder1 kan wel ruiken dat het over een spel gaat, maar zolang het er niet bij staat geeft dat niet. Dus denk ff na voor je iets post en lockt ja :(!?

En 1 of ander sjappie beweert dat wij de markt van vraag en aanbod verzieken :D!

Liever die markt dan de inhoud van mn portemonnee :D:D:D:D, alsof ie zelf nooit iets kopieert of download :(!!

Maar voor mensen die wel serieus antwoord hebben gegeven, bedankt :)!

C ya :);)!

Verwijderd

Zou je er een weddenschap op af durven sluiten dat het hier niet om warez gaat?

Bovendien, zeiken moet je doen in LA en niet hier.

Verwijderd

Topicstarter
Zeiken doe ik liever direct naar de mod, dat is wel zo eerlijk. Heeft ie een kans om het uit te leggen :)!

En het gaat wel om warez, maar de vraag ging daar niet over.

Die ging namelijk over het uitpakken van een bepaald type bestand!

Verwijderd

dan moet je het niet zo duidelijk maken dat het om warez gaat en de vraag anders stellen...

zo van "hoe pak ik bestanden uit met een *.xxx extensie, ik noem maar wat...

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

tja zo''n tweaker als jij moet er toch wel gewoon zelf uit kunnen komen. (hintje)trouwens een beetje warezsite heeft meestal een uitleg over hoe en wat.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Topicstarter
Kvond het allemaal zo vaag, met winrar was het niet te openen.

Maarreh, laten we deze topic maar laten sluiten, want straks krijg ik weer een eerste waarschuwing, zou niet zo leuk zijn!

Weet iemand tot slot nog een programma om iso files mee uit te pakken?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-02 17:02

Sharky

Skamn Dippy!

ik vind het ook een beetje een te snelle aktie van icestorm.

en.nfo''s heb je niet alleen bij warez-releases.

beetje een erg overbodig slotje.

This too shall pass

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb hem op slot gedaan omdat je al antwoord gehad hebt en dat iedereen op zijn klompen aanvoelt dat het hier om illegale zooi gaat. Je post hem in Spielerij.

Maar ok, misschien wel iets te snel hoewel je het antwoord ook had kunnen vinden als je de search had gebruikt.

Vooruit, ik doe hem open op voorwaarde dat je je vragen voortaan ''subtieler'' omschrijft :)...
Deze gaat dan dicht.

Oh en voor verdere uitleg mag je me mailen/icq-en of desnoods vragen in dat andere topic.. Ok?
Pagina: 1