May the force be with you!!
alle nieuwe spellen lopen goed.
je kan wat problemen krijgen met de oude spellen.
Ik zou het je wel aan raden hoor alleen zorg er wel voor dat je genoeg RAM heb (ik heb 196MB ram en dat loop lekker )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
<trommel><trommel>
Win98 Sec. !!
Dus niks
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Allerlei dikke vette fouten, bugs niet normaal, bij mij leek het alsof ze de bugs die ze bij de overstap van win95 -> win98 opnieuw erin gezet hadden of zo.
Ik ben 2 maanden geleden overgestapt van win98 naar win2000 en het bevalt me uitstekend... games draaien ook allemaal wel lekker... al speel ik steeds minder...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een PIII 800 Mhz en 512 Mb RAM. M''n videokaart is een Geforce 2 MX en ik gebruik de nieuwste detonator drivers.
Iemand een idee??
Voor een score boven de 3000 moet je zowiezo minimaal een GTS kaart hebben, dus daar begin je al mee. Heb je een mainboard met Via chipset? In dat geval kunnen de Via AGP drivers een aardige performance boost geven.Op zaterdag 14 april 2001 15:51 schreef Skywalker het volgende:
Nou dan moet ik dat maar eens gaan proberen! Als ik trouwens al die scores van 3D Mark 2001 lees snap ik er nix van. Alles zo tussen de 3000 en 4000. Maar als ik hem draai kom ik op 801 uit??!! Wat gaat er mis??
Ik heb een PIII 800 Mhz en 512 Mb RAM. M''n videokaart is een Geforce 2 MX en ik gebruik de nieuwste detonator drivers.
Iemand een idee??
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
en voor de games die ''t niet doen een ander OS<Winme Win98SE> Een DUALBOOT dus:+