[BC3] Games & Win2K

Pagina: 1
Acties:

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Topicstarter
Hoi,

Draaien de meeste games al onder Win2k of zijn er nog veel die niet goed werken? Ik wil mijn PC''tje opnieuw installen, maar ik weet niet of ik er Win2K Prof. op zal zetten of gewoon weer WinME??!!

WIe heeft hier veel ervaring mee??

Thnx.

May the force be with you!!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47
Ik ben nu al een half jaar bezig met Win2k en het loopt best goed hoor.
alle nieuwe spellen lopen goed.

je kan wat problemen krijgen met de oude spellen.

Ik zou het je wel aan raden hoor alleen zorg er wel voor dat je genoeg RAM heb (ik heb 196MB ram en dat loop lekker )

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

Topicstarter
Dat RAM probleem is geen probleem er zit 512 MB in... :P Wat zijn "oude" spellen????

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Meeste loopt idd wel... Alles wat minder dan 1 jaar oud is loopt iig ;)

• Exirion
  • Laatst online: 23:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Het enige dat ik niet aan de praat krijg is NFS Porsche, maar verder draait alles toppie :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb Win2k-prof, WinME en Win98 allemaal gebruikt...en ben het meest tevreden met....

<trommel><trommel>

Win98 Sec. !! :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Windows 98 Second Edition R U L E Z!!!
Dus niks :? maar :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Zal wel aan mij liggen maar ik vond Win98 SE dus echt ... ehm... harstikke slecht :)
Allerlei dikke vette fouten, bugs niet normaal, bij mij leek het alsof ze de bugs die ze bij de overstap van win95 -> win98 opnieuw erin gezet hadden of zo.

Ik ben 2 maanden geleden overgestapt van win98 naar win2000 en het bevalt me uitstekend... games draaien ook allemaal wel lekker... al speel ik steeds minder... :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
of spelen sneller draaien onder 2000 is de vraag maar stabieler is het zeker. En dat je 3DMark net iets lager uitvalt is ook echt niet te zien.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Skywalker

Skywalker

Use the force Luke!!

Topicstarter
Nou dan moet ik dat maar eens gaan proberen! Als ik trouwens al die scores van 3D Mark 2001 lees snap ik er nix van. Alles zo tussen de 3000 en 4000. Maar als ik hem draai kom ik op 801 uit??!! Wat gaat er mis??

Ik heb een PIII 800 Mhz en 512 Mb RAM. M''n videokaart is een Geforce 2 MX en ik gebruik de nieuwste detonator drivers.

Iemand een idee??

• Exirion
  • Laatst online: 23:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 14 april 2001 15:51 schreef Skywalker het volgende:
Nou dan moet ik dat maar eens gaan proberen! Als ik trouwens al die scores van 3D Mark 2001 lees snap ik er nix van. Alles zo tussen de 3000 en 4000. Maar als ik hem draai kom ik op 801 uit??!! Wat gaat er mis??

Ik heb een PIII 800 Mhz en 512 Mb RAM. M''n videokaart is een Geforce 2 MX en ik gebruik de nieuwste detonator drivers.

Iemand een idee??
Voor een score boven de 3000 moet je zowiezo minimaal een GTS kaart hebben, dus daar begin je al mee. Heb je een mainboard met Via chipset? In dat geval kunnen de Via AGP drivers een aardige performance boost geven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Koop een grote HD>Pleur der Win2k op
en voor de games die ''t niet doen een ander OS<Winme Win98SE> Een DUALBOOT dus:+

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
niet alles doet het nog op w2k, undying kan je vergeten bijvoorbeeld. Dualbooten is een goede oplossing.
Pagina: 1