Toon posts:

[BC3] Kheb iets gedownload, maar hoe gebruik ik het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het een iso image in stukken moet voorstellen. Alles bestands namen houden op met 01;02;03 enz t/m 50 en dan nog 1tje met nfo als extensie.

Is dit ISO oid:?, en zo ja, hoe moet ik dat uitpakken om op CD te zetten?

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Probeer het eens uit te pakken met WinRAR. Start WinRAR op en selecteer dan het bestand .001
Als het goed is krijg je dan te zien wat voor, ingepakt, bestand je gedownload hebt.
Kies dan voor :extract to" en selecteer de locatie waar je het bestand wilt droppen.
WinRAR zal dan vragen of je alle opvolgende bestanden wilt uitpakken, voor ja kiezen is dan te adviseren!

Suc6

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
>:)

Verwijderd

Als je van een online drive hebt gedownload (bijv. yahoo of idrive), zou het goed kunnen dat hij alleen opgedeeld is met HJsplit. (wordt gebruikt omdat deze drive''s vaak max bestands formaten gebruiken:(). HJsplit is overal te downloaden...
Suc6

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Euh? Mag dit?

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 10:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
Euh? Mag dit?
waarom zou het niet mogen :) Misschien is het wel een distro.. Maar denk eerder pron!

Is alleen jammer dat dit soort types me bandbreedte op vreten.. dat zou niet mogen. :D Vroeger was alles beter ;( whehehe

Verwijderd

Just gotta love them newbies :9

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 11:07 schreef ZarroX het volgende:
Just gotta love them newbies :9
Nee die verneuken de hele markt van de vraag & aanbod! Als er meer aanbod komt dan zakt.........goed zo de prijs! :+

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 14 april 2001 10:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
Euh? Mag dit?
Uhm.. grijs gebied en hij heeft het antwoord al gehad :)..
Oh dit kan niet legaal zijn want imho heb je alleen .nfo files bij warez releases ;)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hmm gebruik eens winace. Die doet ook ongeveer alles.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

.001 - .0xx is meestal winace idd.

Probeer eens Download.com!

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 11:38 schreef eXistence het volgende:

[..]

Nee die verneuken de hele markt van de vraag & aanbod! Als er meer aanbod komt dan zakt.........goed zo de prijs! :+
hoe weet jij dat nou :? en in de warez scene is geen vraag en aanbod. Daar is alleen maar aanbod.
Pagina: 1