Ik ben op zoek naar leuke spelletjes voor m''n neefje (9 jaar).
Iemand een voorstel?
Dank bij voorbaat.
Iemand een voorstel?
Dank bij voorbaat.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk ff op www.dosgames.com of www.dosgamesarchive.comOp vrijdag 13 april 2001 23:43 schreef TheCore het volgende:
Met spelletjes bedoel ik bijvoorbeeld "Commander Keen".
Hij is tenslotte nog maar een kind...
Verwijderd
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Grutte Pier fansels
Verwijderd
Jouw neefje ook al:?Grand theft auto 1. Mijn neefje is er gek op en die is ook rond die leeftijd
Waarom niet? Oude spellen kunnen nogsteeds leuk zijn! Kijk maar naar al die spelletjes die ze b.v. bij Shockwave hebben. Frog enzo.Op zaterdag 14 april 2001 00:07 schreef Lestat het volgende:
Je voert een negenjarige toch geen Keen meer...de meeste gastjes van die leeftijd hebben thuis een playstation ofzo staan waar ze Metal Gear Solid op spelen ofzo.
C:\>_
Verwijderd
Blair Witch is zo''n ongelofelijk zuigspel man.... helemaal niet spannend....... idd wel geschikt voor zn neefje ja, daar geen ik je dan wel gelijk ik......Op zaterdag 14 april 2001 20:18 schreef ELITE het volgende:
Blair Witch
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq