[BC3] Tribes2 Update !!!

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:27
Die sierra update vertikt het ook , ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg steeds te horen dat ik een invalid versie heb

• Carel
Zodra ik een update wil doen voor tribes2 loopt ie update altijd te janken over een update.txt, en verwijs ik hem naar die file, dan klapt ie er weer uit met de melding old file not compatible, maar hij is er wel, maar dan anders, daar komt het op neer ?

Heb ik hem eindelijk orgineel, schiet het nog niet op !!!, als ik online wil, probeert ie ook zelf de file binnen te halen, maar dan jankt ie dat het niet compatible is , wat moet ik hier nou mee !!!

• Carel
NU komt ie tot 30% en zeurt over ispawn.exe, die is blijkbaar niet van de goede versie ?, wat heb ik nou aan een crappy spel, ik ben er nu al 3 uur bezig ermee, en hij vertikt gewoon het updaten, heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen, misschien dat het morgen wel werkt, want vandaag is het vrijdag de 13e :(

• Carel
IK heb net van iemand een ispawn.exe gehad, maar hij vertikt het gewoon echt, mailen naar de makers werkt ook niet, krijg ik een verwijzing naar hun update site, daar schiet ik niet veel me op

Verwijderd

Uninstall, reinstall en update alleen via de SierraTribes2Update.exe (van de url die ik had gegeven).

Als dat niet werkt weet ik het ook niet ...

• Carel
Heb dat al 2 keer gedaan, ik heb ook alles in de register verwijderd, maar hij jankt over ispawn.exe , die lust ie niet blijkbaar , ik wordt er wel helemaal gek van ondertussen, na al die tijd heb ik het spel, krijg ik het niet aan de praat :(((((((((((((((((((((((((((, als ik nou gewoon verder kon gaan zonder die file , maar dan gaat ie er gelijk uit, best een trieste manier van patchen eigenlijk !!!

Verwijderd

Probeer dit eens Tribes 2 First aid util
Pagina: 1