[BC3] Tribes 2 Problems!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb net tribes 2 Geinstalleert..
dus start ik hem op! alles gaat tot daar goed! maar zodra ik het spel wil spelen gaat ie weer terug naar windows:( vet verrot!
zijn er nog meer mensen met dat soort problemen? ik heb trouwens wel de iso versie van "Tribes_2_Clonecd_Bam" of zo iets heet ie release.... Thx

kom nou alsjeblieft niet zeggen dat ik hier niet mag posten omdat het een iso is..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heb dezelfde iso. Hij werkt perfect..... maar niet op mijn pc @!#$. Ik heb exact hetzelfde probleem, bespaar jezelf de moeite, heb verschillende drivers voor mijn GF2MX geprobeerd, soundkaart disabled etc,etc. We zijn niet de enigste, kijk maar eens op www.tribes2.com forum-gameplay-troubleshooting. Hier staan nog veel meer problemen die er zijn met het spel.
P.S. bij mijn maatje draait mijn cd wel, hij is helemaal blij, want het is toch wel een vet spel....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 20:12 schreef koszTM het volgende:
Heb dezelfde iso. Hij werkt perfect..... maar niet op mijn pc @!#$. Ik heb exact hetzelfde probleem, bespaar jezelf de moeite, heb verschillende drivers voor mijn GF2MX geprobeerd, soundkaart disabled etc,etc. We zijn niet de enigste, kijk maar eens op www.tribes2.com forum-gameplay-troubleshooting. Hier staan nog veel meer problemen die er zijn met het spel.
P.S. bij mijn maatje draait mijn cd wel, hij is helemaal blij, want het is toch wel een vet spel....
Hmm ik was ff vergeten te zeggen dat ik ook de rip heb gehad, en die werkte wel... maar schokte als de tering, dus ikke de iso halen en die werkt nie :( of zal ik het meschien verkeerd gebrand hebben? ik heb alle nieuwe patches geprobeerd enz....

• BC3 Victim
YAY - I fixed the boot to desktop problem after latest patch
StoredProc - 06:55am Apr 13, 2001 PST
Well, I hate to say this, but this may not work for those of you (like me) unlucky enough to suffer fram getting booted back to the desktop after trying to join a game (even with the disc in your CD drive etc)..

Basically, I tried for hours trying to get the thing to work - reinstalling several times, looking for log files etc.. Nothing..

Then I remembered about some people who couldn''t play certain games becuase their cd drives were ''different'' or something, and just saw a similar post elsewhere..

Basically, I have 2 rom drives.. A Creative PCDVD 6x drive and a Sony CDR/W drive installed in my pc..

I installed T2 from the DVD drive - everything was fine. I also just left the disc in there as I assumed all would be fine.. But no - I got booted - I''d see the DVD drive spinning up etc during the disc check etc, but it still wouldn''t work..

So then I simply moved the T2 disc to the Sony drive. I can now get in and play as usual.

Now this is where i get stroppy..

-Why is there no "DISC AUTHENTICATION FAILED" message that comes up instead of just RUDELY booting you to the desktop? Just so people (like me who DO actually have the disc in) can have some bloody idea of what''s going on rather than "err, what just happened there? Is it a bug? Should I retry?" etc..

- The LAME ass reason for forcing this CD check. People would buy the game and return it whilst keeping the auth # etc. Here''s a gem of a thought - DISABLE ANY RETURNED AUTH #''s.. So when Johnny Cheapass tries to play with his ''returned'' copy - "Oops, sorry - authentication number is invalid".

You don''t penalise the good people out there with this annoying disc check crap.

- TEST YOUR PATCHES before they are released.. How a ''bug'' as large as this one got out I have no idea.. If I was in charge of something that crapped out this bad, I would lose my job.. How many UAT boxes does Dynamix have? 3? And they are all Macs or something, hey..

Refer to my other thread re this here.. StoredProc "Dave - can I be part of your ''test-bed'' please" 4/13/01 4:10am

Apologies for the rant, but I am both very happy that I can still play this game and yet am really annoyed at Dynamix for treating it''s paying customers like thieves.

Flame away if you want, I have my asbestos undies on.. :-)

Hmm hopen dat het hier aan ligt! nou ff weer mn cd terug vragen!

• BC3 Victim
Ik lees net al dat de helft van de wereld al last van deze problemen heeft :(

• BC3 Victim
Problem solved !!!!!
Heb no-cd patch gedownload, probleem opgelost
kijk hier voor op de site van gamecopyworld....:):):):)

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 23:02 schreef koszTM het volgende:
Problem solved !!!!!
Heb no-cd patch gedownload, probleem opgelost
kijk hier voor op de site van gamecopyworld....:):):):)
Toevalig had ik in het begin van de avond dat nog gelezen:) ik ben nou ook ff opzoek naar die Nocd shit, Maar de zelfde problemen heb je ook met de Originele versie...

• BC3 Victim
Klopt, maar goed dat we toch nog maar niet gelijk voor het ''origineel'' naar de winkel waren gerend... ik wacht eerst wel ff tot het spel ''af'' is....
no-cd nodig ??? icq: 114960533....

Verwijderd

Die problemen komen zeer regelmatig voor. Ik wil geen reclame make ofzo maar in mij sig staat een link naar een tribes2 site met forum voor alle tribes2 tweaks en troubleshooting

• BC3 Victim
Yupz met no cdcrack doet ie het wel :)

aleen is het jammer dat ik geeb key heb! dus nu kan ik niet online playen! dus ik speel de hele tijd tegen bots aleen die willen niet samen met mij in een voertuig:(

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
ik snap alleen niet hoe jullie dat doen. welke versie moet ik nu pakken?

w00t

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 23:19 schreef robbie007 het volgende:
ik snap alleen niet hoe jullie dat doen. welke versie moet ik nu pakken?
Wat snap je nou niet dan?

Pagina: 1