[BC3] Serious Sam, wanneer uit?

Pagina: 1
Acties:

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Topicstarter
Misschien heb ik even niet opgelet, maar weet iemand wanneer deze game in ons land in de winkels ligt??

xMouse

Verwijderd

Volgens mij is hij er al, maar ik kan me vergissen.
Hij kost alleen wel 100 piek ipv van 50 in Amerika :(:(

Daarom ga ik hem ook niet kopen, voor 50 is hij de aanschaf wel waard, maar voor 100 down ik toch liever een isotje en geef mijn 100 piek aan spellen uit die ik langer zal spelen (zoals tribes 2 ;)).

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:30
Zag hem bij Dynabyte liggen. Lelijke hoes:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit is een spel dat idd gewoon 50 piek moet kosten.. Leuk voor een tijdje (zeker als je van DOOM etc hield) maar geen 100 piek waard :)...

Hij is overigens nog best pittig :P...

Verwijderd

hehe
sam roxte, maar alleen cooperative multiplayer (single player gaat snel vervelen) de eerste keer spelen is bruut,maar je gaat niet voor de 2e keer.
cooperative wel, dat speel je 3 keer :)

Verwijderd

/me vindt Serious Sam een beetje Duke Nukem 3D... maar dan zonder Duke :P

No way 100 piek waard, 50 amper... leuk als je boos bent en ff wil afreageren ;)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:21
IK heb hem al uit :)
maar ik moet zeggen hij is geen 100 GLD waard hoor.
het is echt alleen maar knallen en meer niet >:)
Had wel wat meer in mogen zitten hoor.

en soms ook iets minder van die monsters :) en meer raadsels

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Echt weer nederland hoor, overal is die game verkrijgbaar voor ornd de 50 piek , nee nederlandse smerige ondernemers moeten weer het dubbele er aan verdienen. :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik had gisteren nog de rip Gedownload!
Maar raad je aan om het spel niet tekopen!
wel om het te downloaden! want het begint op een duur wel saai te worden!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb de ISO, maar hij is idd geen 100 piek waard, het is 1x leuk om ff alle levels door te lopen (over lan, met coop mode) maar daarna heb je er echt geen zin meer in. Wel bloedmooie graphics :)

Verwijderd

Ik heb het een uurtje gespeeld, en toen was ik er al op uitgekeken...
De wapens zijn niet origineel en het speeld lang niet zo lekker als UT of Q3. :Z

Heb het al weer van de Hardeschijf gegooid, ik ga weer lekker B&W spelen :)

• BC3 Victim
zo Serious Goed is dat spel niet nee!
Heb hem er onderhand ook al vanaf gekikkert..

• BC3 Victim
yep, heb net de hele avond COOP gedaan samen met een kameraad op Serious natuurlijk.. we zijn net klaar maar om het nog een keer te spelen?? d8 het niet.

Misschien dat het leuk is het spel met 5 man nog een keer te spelen of misschien om je af te reageren of als je je simpelweg gewoon verveeld maar daarna ben je er wel flauw van..

De levels zijn groot genoeg en er is GENOEG aktie, daar ligt het niet aan.. maar het is tè eentonig..

kortom, het is leuk om het even te doen..

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-11 06:45

Backspace-NL

New and Improved!

Op vrijdag 13 april 2001 20:49 schreef Aspi het volgende:
Echt weer nederland hoor, overal is die game verkrijgbaar voor ornd de 50 piek , nee nederlandse smerige ondernemers moeten weer het dubbele er aan verdienen. :(
Bullshit. Het is niet alleen Nederland waar dit spel zo duur is. Onze buurlanden hebben er ook last van. In de UK kost het spel op de meeste plaatsen gewoon 30 pond. En de ondernemers kunnen hier niets aan doen. Ze kopen het spel ook maar in, wellicht dat de distribs de boel hoog opdrijven.

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:45
eentonig saai spel

Niet leuk, en al helemaal geen 100 piek waard.

Verwijderd

idd erg Duke Nukem achtig, maar dan erg saai..

Beschikt overigens wel over een erg goeie zelfontwikkelde engine waardoor je vloeiend beeld houdt hoe groot het level ook is en hoeveel "mannetjes met hoofden onder hun arm" er ook op je af komen.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

gewoon de doom feeling heeft dit spel.
ik heb mij opperbest vermaakt met dit spel.
met z''n 4en gespeelt via een lan in coopmode
geweldig gewoon :)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 18:27 schreef DeepFreezer het volgende:
/me vindt Serious Sam een beetje Duke Nukem 3D... maar dan zonder Duke :P

No way 100 piek waard, 50 amper... leuk als je boos bent en ff wil afreageren ;)
Net of jij iets koopt ;)

Pagina: 1