[BC3] B&W en AGP4x??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ALWEER een B&W problemen topic. :(
Maar dit keer misschien een oplossing. ;)

Ik had, net als vele anderen, het probleem dat de graphics zomaar vast bleven hangen terwijl het geluid gewoon doorging. Het enige wat je dan nog kon doen was reset.

Maar ik heb dat probleem niet meer sinds ik agp4x en fast writes heb uitgezet. En het weirdste is dat ik op Agp2x slechts 20 3Dmarks minder haal! |:( Snappen jullie het?

Anyway, dit kun je dus proberen.
Hopelijk helpt het.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

AGP 2x is ook helemaal niet slecht hoor.. Van AGP 1x naar 2x was een vooruitgang.. van 2x naar 4x staat alleen leuk op de verpakking ;).

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Maar ik heb dat probleem niet meer sinds ik agp4x en fast writes heb uitgezet.
waar/hoe zet je dat uit dan, ik heb hetzelfde probleem nl..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
In je BIOS. Dus bij het opstarten op DEL drukken. Bij mij staat het dan in het menu Advanced Chip Settings. Daar heb ik AGP4x op ''disabled'' gezet en AGP Fast Writes op ''not supported''.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
k dan, zal het ff proberen