[BC3] B&W miracle vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijn aap kent nu een aantal miracles zoals 100% water, heal, food , strength.

Maar als ik de game quit en weer opstart en in de cave ga kijken naar zijn abilities dan zijn ze weg. Als ik het een keer voor doe dan weet hij het weer. Dit geld ook voor bv vissen en zo.

Is dit een bug?

• Bulldog
  • Niet online
Hoi, heb je hier al gekeken: [topic=158833] ?

En? Antwoord nog steeds niet gevonden? Het is ongelofelijk!!

Verwijderd

Hmmm, dan heb je volgens mij de warez versie en niet de orginele of de iso... (kan dat>?, ik had dat namelijk ook toen ik de warez had

enne buldog, je gaat toch geen 123 topic doorwerken om een antwoord te krijgen op deze vraag?, deze kan je wel stellen in een andere topic, maar 9 van de 10 zijn gesloten, en 10 van de 10 gaan over plaatjes van je creature en reageert men hier niet meer zo op

• Kookie
  • Niet online
Antwoord kon ik niet vinden in de andere topics.

En ik heb niet de warez versie maar gewoon de officiele engelse versie.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bij mijn weten is dit probleem nog niet langsgekomen in 1 van de andere topics. Dus ik zal hem wel even open laten.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik zou gewoon even wachten. Nieuwe spellen hebben altijd bugs daar kan je gewoon vanuit gaan.

Meld het gewoon op Black and White en gewoon kijken of er patches uitkomen.

Probeer die forums daar is die zijn wat specifieker.

Jij kan weinig foutdoen en als het elke keer gebeurt zal het wel aan het spel liggen. Misschien hoort het wel. Zal is kijken of het bij mij ook het geval is en dan meld ik het wel.

[edit - IceStorm]Sorry, even je link gefixt :P[/edit - IceStorm]

[edit - Muppet] Dank je niet in de gaten gehad het was vroeg voor me vannochtend[/edit - Muppet]

:)

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Heb je alle files wel van ''alleen-lezen'' afgehaald? :P

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb precies hetzelfde, als je het weer voordoet, dan springt het lampje weer op 100%, misschien weet hij ze nog wel alleen het voelt wat lullig, steeds die spells weer doen en een antwoordt krijgen: "Je wezen heeft net geleerd....." ik heb de ORIGINELE Versie (Met de aan beide kanten te gebruikem hoes!!)

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

ow, sorry, dat bedoel je..., nee dat heb ik inderdaad ook, dat zal wel een bug zijn, telkens weet me creature weer (als ik hem opnieuw opgestart had) hoe de village store werkt en hoe die moet dansen enzo...

• Kookie
  • Niet online
Ok maar met die miracles, die worden door niemand anders voorgedaan dan jijzelf. Gaat hij ook weer uit zichzelf de plantjes watergeven en de villagestore vullen met de food miracle? Heb ik nog niet gezien.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja, ik heb ook zoiets gehad, (niet met savegames, daar heb ik geen last van) maar als je creature een spell een tijdje niet gebruikt dan verleert hij hem..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Het is inderdaad wel zo dat hij het zogenaamd niet meer weet, maar het staat wel op 100%..., die van mij doet het gewoon wel zonder dat ik het eerst hoef voor te doen (hij kent die enorme heal miracle, en die kan ik hem niet eens voordoen, omdat ik die niet kan maken in lvl 4) en die doet ie wel dus, zonder dat ik het hem hoeft voor te doen

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Hij (creature) cast bijvoorbeeld een waterspell, omdat hij die geleerd heeft, vlak daarna (1 seconde ofzo) cast ik ook een waterspell en dan staat er weer dat hij het geleerd heeft. Lijkt me sterk dat hij het in 1 seconde verleert is

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Pagina: 1