[BC3] Geen Multiplayer mogelijk met UPC, CHELLO!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo daar,
Ik had laatst ook al een Topic geplaatst dat ik niet meer online UT kon spelen, maar wat blijkt nu, ik kan helemaal niks multiplayer spelen, hij maakt simpelweg geen verbinding.
Ik heb een AMD 850 met RivaTNT2 kaartje en 256MB, verder een Chello UPC aansluiting in A''dam, het surfen, downloaden enz gaat gewoon perfect.
KAN IEMAND ME HIERBIJ HELPEN, IK KOM ER NIET MEER UIT

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heb je een firewall geinstalleerd of hang je in een netwerk?

• BC3 Victim
Nou ja, het enigste netwerk wat ik me voor kan stellen is het Chello kabel netwerk, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten aanpassen, en ik heb in ieder geval zelf geen Firewall openstaan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
amsterdam zei je?

0800-2233111
kom ik na een half uur meestal wel door ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• garak
  • Laatst online: 05-05-2025
ik kan je niet helpen maar weet wel dat het aan chello ligt in amsterdan. Want je bent niet de enige die er last van heeft, sinds 3 daagjes is het nu zo dacht ik.

• BC3 Victim
Dus dit wil betekenen dat er bij Chello een probleem is waardoor TIG mensen niet kunnen gamen? En er is ook niemand die hier een antwoord op weet behalve om maar @home te nemen?

• BC3 Victim
Answer me please, ik word helemaal gek nu ik niet iedereen helemaal in gruzelementen kan schieten met UT, !!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

krijg je als je connectie wilt maken met een server zo''n melding in UT van dat hij geen verbinding kan maken?

dat probleem heb ik ook en een vriend van mij ook |:(

chello, Noord Brabant, Boekel

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
Hier in Fryslan geen problemen hoor >:)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• BC3 Victim
Nee, hij maakt wel een connectie met UT, de Chat section van UT doet het zelfs heel af en toe, maar hij Pingt de servers niet, en als ik open location intik van welke UT server dan ook, maakt ie gewoon geen verbinding

• BC3 Victim
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, net nog maar een keer een aantal dingen gewijzigd en geprobeerd, maar nee, het wil niet werken, ZOU HET DAN ECHT AAN CHELLO LIGGEN??????????????????????????

Nog iemand meer problemen met Chello, voor mijn verhuizing had ik @home van Essent en nergens last van!!!!

• Exirion
  • Laatst online: 23:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zit ook in Amsterdam, en alles werkt prima hoor. Ik speel dan wel geen UT, maar CS en TFC (HL) en heb pings tussen de 30ms en 50ms *D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ach sinds ik kabel heb nu een maandje of 7 heb ik totaal denk ik iets van een maand online kunnen gamen. De ping tijden van mijn provider is momenteel 2000+ :r :r :r

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 14:41

Local Host

Het forum is om te leren.

Regugee ben jij niet van {D.E.F.} ;)
?? Vannavond gamepoint !!

m@zzl

Dennis

• BC3 Victim
Ja dat klopt {D.E.F.}Regugee, van de UT instagib clan.
En vanavond weer op gamepoint ja, zulle we nogmaals eens laten zien wie de beste zijn.
{D.E.F.}Rules.

Maar ja, nog steeds een probleem met CHELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 14:41

Local Host

Het forum is om te leren.

Kee ik zal er zijn >:)

m@zzl

Dennis

• BC3 Victim
Oke dan, dan make we ze in!!

MAAR NOG STEEDS NIEMAND EEN OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM????????

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het is hier GEEEN chatbox...!

Sorry ik weet echt geen andere oplossing dan dat je upc een keertje belt ofzo.

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 16:42 schreef Regugee het volgende:
Ja dat klopt {D.E.F.}Regugee, van de UT instagib clan.
En vanavond weer op gamepoint ja, zulle we nogmaals eens laten zien wie de beste zijn.
{D.E.F.}Rules.

Maar ja, nog steeds een probleem met CHELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als we op clanbase staan dagen we jullie uit
of niet... GibMaster? :)
Pagina: 1