Toon posts:

[BC3] Halve wielen en Verrotte Steden in MidtownMadness2

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De wielen van de Auto''s in Midtown Madness 2 zijn open, je kan er doorheen kijken, zodra ik een spel start vliegen er op mijn scherm allemaal viadukten en wegen door elkaar heen en gaan er allemaal strepen door het beeld.

Ik dus mijn Video kaart terug klokken, maar daar hat het niet mee te maken. echt vaag.

Missschien 1 of ander vaag probleem met directX8a:?

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
Had ik ook, precies hetzelfde probleem.
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd.:P

Zo zag het er bij mij uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/mvelzen/mm2k.jpg

Overigens had ik toen idd Directx 8.0a, na die verse install teruggegaan naar 7.0, en de probs waren dus weg...

Verwijderd

Topicstarter
That''s exactly wat ik had!

En er wordt wel iets aangegeven vn direct x 8 problem. Moet toch wel een fix voor zijn:?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Klinkt als een opgefuckte z-buffering? Kun je daar misschien iets mee in de instellingen?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, Z-buffer kan ik niet instellen in MM2.

En ik was toch niet van plan functies van mijn Beeldkaart uit te zetten voor 1 spel!

• RonaldMcDonald
als ik jou was gewoon terug naar Directx 7.0, ik vind 8.0 zoiezo al fucked up.

Maarja je moet het zelf weten natuurlijk. Spel is btw niet zo bijzonder hoor. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel is directx8 sneller dan 7?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
bij mij hielp het om de textured sky uit te zetten, ziet het er weer behoorlijk uit. Alleen voor Londen maakte het niet uit, dat bleef fucked up :(

Dus als iemand een betere oplossing weet, graag :)

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
MidtownMadness2 en DirectX8.0a werken bij mij ook niet samen :(

Zeer zwaar kl*te aangezien ik juist een nieuwe installatie heb gedaan (dual-boot) inclusief alle programmatuur. Dat betekent dus twee dagen werk. Nog ff MM2 installeren (dacht ik) en nu kom ik ook achter dit probleem *&%*!!

Dit betekent dus dat ik een officieel gekocht spel (bijna 100piek) gewoon weer in de kast kan gooien (voor zo''n kut-spel installeer ik echt niet alles weer opnieuw)

Volvo V70 D5 my2011

• RonaldMcDonald
Eigenlijk snap ik het niet. Het is een spel van Microsoft. Directx is ook van Microsoft.

Waarom zijn die 2 dan niet compatibel???:?

Ze zijn dus weer lekker bezig daaro bij M$.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er klopt idd geen hout van. een microsoft game die niet compatible is met microsoft diretx software :?!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om te downgraden naar driect x 7? OF werkt dat niet soms :?!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:11

Klippy

Still Game

Geloof me, ik had ookprecies het zelfde, ook met DX7 :( En met 8.0a nog steeds :(
Speel t spel nooit meer, heb het niet eens meer, maar naar 7.0 gaan heeft dus geen nut.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Aha, dus dat is het, ik had het ook.

Ik had meer iets van: hmz M$ heeft het gemaakt he? laat maar :)

Maarre, is het niet xtreem LOMP en STOM om je eigen producten niet compatibel te maken }:O

Wat er ook gebeuren moogh...

• RonaldMcDonald
he probeer anders ff andere detonators. Bij mij hielp het niet, maar ik had toen (bijna) alle detonators tussen 6.31 en 10.80 geprobeerd, maar wel alles op DirectX 8.0a.

Nu heb ik dus gewoon DirectX 7.0, en met de 11.00 drivers, en het werkte in een keer. Of upgrade je via 4-in-1. Kweenie of het helpt, maar je moet gewoon ff een beetje proberen...

Als je het in ieder geval de moeite waard vind... Zoals ik al eerder zei, zo bijzonder is het spel niet hoor... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 19:51 schreef LiquidSilver het volgende:
Geloof me, ik had ookprecies het zelfde, ook met DX7 :( En met 8.0a nog steeds :(
Speel t spel nooit meer, heb het niet eens meer, maar naar 7.0 gaan heeft dus geen nut.
Ik heb de oplossing. je moet de patch naar 1.1 downen! alles werkt weer perfecto!

Direct x 8a + detonators 1100!

Greetz!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ro2, klopt! Toevallig kwam ik daar net ook achter. Wel krom trouwens dat Micro$oft dit probleem + oplossing niet zelf vermeld op hun website. De update zou alleen zijn voor gebruikers van de Intel810 chipset..:?

Ohja, hier kun je de patch downloaden:
http://a136.ms.a.microsoft.com/f/136/1611/2h/download.microsoft.com/download/midtownmad2/Patch/1.01/W9X2K/EN-US/mm2pat.EXE

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 20:31 schreef FalconM het volgende:
Ro2, klopt! Toevallig kwam ik daar net ook achter. Wel krom trouwens dat Micro$oft dit probleem + oplossing niet zelf vermeld op hun website. De update zou alleen zijn voor gebruikers van de Intel810 chipset..:?

Ohja, hier kun je de patch downloaden:
http://a136.ms.a.microsoft.com/f/136/1611/2h/download.microsoft.com/download/midtownmad2/Patch/1.01/W9X2K/EN-US/mm2pat.EXE
Ja, idd erg vaag, het zou alleen voor iets van een Intel chipset moeten zijn. En ik heb toch echt een via chipset en voor de rest niets van intel in mn bak:?!
Pagina: 1