[BC3] Dreamcast: datakabel naar coax-aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ik kan een Dreamcast overkopen met een scart-aansluiting, maar die heeft mijn tv dus niet. Nu wilde ik zo''n kabel erbij kopen zodat ie gewoon op de coax-ingang van mijn tv past, maar ze zijn bij de gamezaakjes hier uitverkocht (en erg duur, 50 piek).

Weet iemand waar ik zo''n ding nog kan halen, liefst goedkoper, 2dehands mag ook? Ik heb namelijk niet zoveel zin om een tv erbij te kopen alleen voor die DC :(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dan verkoop je die DC aan mij, ik heb nog wel een scart slot over :P >:)

edit:

link weggehaald, is niet meer wat het was :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Hehe, je doet alsof ze in de winkel niet meer te krijgen zijn ;) Ik zal eens op die site kijken, ik ken hem niet zo (ben nog niet erg into Dreamcast).

Edit: ik zie het :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

funprice heeft ook wel wat denk ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Hmm, daar hebben ze wel kabels, maar zitten een beetje ver voor mij. En dan 20 piek verzendkosten voor zo''n kabeltje lijkt me ook niet geweldig...

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

Moet je ff kijken bij PSXshop

Daar hebben ze ook veel Dreamcast.
Je moet een PALbooster hebben ofzo. Ook kun je gewoon een VGA-box kopen, dan speel je op je monitor wat gelijk ook mooier is!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ik heb er nu uiteindelijk toch een bij een speciaalzaak gehaald voor F40,-. Via internet betekent toch altijd verzendkosten, waardoor het weer net zo duur wordt. De kabel werkt gelukkig perfect :)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 14:21

JK

40 piek?? de tering !! Ik kreeg die kabel gewoon bij m''n dreamcast, gewoon van die tulpjes die je zo in een oudere TV kan doen. Heb zo''n scart stukje erop gezet en daar mee even gespeeld maar dat is geen mooi beeld. Heb vorige week een RGB scartkabel gekocht dan wordt het beeld nog net iets strakker scherper en mooier.

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ja ik weet het, ik vind 40 piek ook nog steeds erg duur voor zo''n simpel ding, maar je moet wat het. Tis goedkoper dan een nieuwe TV :) En ik had de dreamcast al voor een leuk prijsje, dat scheelt.

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Is waar, maar ik denk dat JK het over iets anders heeft dan ik en wellicht ook Marger. Je kunt idd zo''n kabeltje nemen, maar die PAL-booster waar ik het over had zet NTSC beelden om in PAL zodat je op een europese tv ook probleemloos NTSC spellen spelen. Met een SCART kan dit btw bijna altijd.

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op zaterdag 14 april 2001 21:02 schreef Razorfist het volgende:
Is waar, maar ik denk dat JK het over iets anders heeft dan ik en wellicht ook Marger. Je kunt idd zo''n kabeltje nemen, maar die PAL-booster waar ik het over had zet NTSC beelden om in PAL zodat je op een europese tv ook probleemloos NTSC spellen spelen. Met een SCART kan dit btw bijna altijd.
HEEEEEEEE.... Dus met een Pal-booster heb je 2 voordelen:

1. Het zet Scart om naar Coax.
2. Geeft de mogelijkheid USA/JAP spellen te spelen... -in kleur?-

Heb ik dit goed gelezen?

" Play the violent strings of my symphony "

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
eeeeh.. weet iemand het antwoord op mijn vraagjes..?

" Play the violent strings of my symphony "

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Klopt helemaal!

Echt een superding. Voor mijn Playstation had ik er ook een, maar nu heb ik een tv met SCART ;)
Pagina: 1