Toon posts:

[BC3] [B&W] "Hulp wezen" Enablen????

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses voor het niet posten van deze vraag op een van de gigantische bergen B&W postings, maar een forum functioneert niet meer op die manier.

Mijn suggestie: subforum voor Black and White. (is m.i. meer dan genoeg animo voor)

Dus, mijn vraag:
Het wezen opvoeden is al redelijk arbitrair, en als de hulptekst (onderin het scherm, geeft aan hoe het wezen zich voelt etc. "Je wezen is boos" en "Vanaf nu zal wezen bla bla") dan ook nog wegvalt, wordt het bijna onmogelijk om nog goed controle over hem te hebben.

Ik heb de hulptekst wel even gehad, maar opeens is het verdwenen. Ik weet niet hoe ik dat gedaan heb, maar de normale funties in de config (hulp wezen checken bv.) werken niet meer.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
mijn wezen is net doodgegaan en nu staan de opmerkingen er weer. Ik snap niet waarom, maar ik dacht ik vertel het even voor als iemand het wil weten.

Verwijderd

Je moet gewoon even naar ''Opties'' gaan en dan ''Veel hulp'' aanzetten, dan krijg je ale die berichtjes weer terug.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op woensdag 11 april 2001 17:56 schreef cruzlee het volgende:
Mijn excuses voor het niet posten van deze vraag op een van de gigantische bergen B&W postings, maar een forum functioneert niet meer op die manier.
klopt helemaal, niemand wil 200 posts gaan doorlezen omdat er ergens een oplossing voor zijn probleem gegeven wordt.. ik topic per probleem..
dat gaat natuurlijk niet op voor hints en dergelijke, die kunnen best bij elkaar.
Mijn suggestie: subforum voor Black and White. (is m.i. meer dan genoeg animo voor)
10 toopics/200 posts per dag is niet echt genoeg om een gans forum te vullen.. naar mijn mening

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Hmm zou wel leuk zijn als de admins een subforum voor een maandje open doen voor Black&White.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 11 april 2001 19:20 schreef Reiko het volgende:
Hmm zou wel leuk zijn als de admins een subforum voor een maandje open doen voor Black&White.
Gebeurt niet.

Verwijderd

ff ontopic:

als je een skirmish game opstart en deze wer afsluit heb je tot aan de volgende dialog weer hulptext.....als je deze gehad hebt open je weer een skirmish game en sluit deze weer af (je settings worden onthouden tevens alles wat jeje creature hebt geleerd)

skirmish is ook leuk om al dingen aan je creature te leren die je nog niet in het 1e level krijgt bijvoorbeeld: mijn creature kent de level 2 healing spell al en kan de lightning en fireball al......heb die beer vet kont geschopt met die lightning >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
In het eerste level (de tutorial) is de hulp-tekst standaard niet aangezet. Maar als je een skirmish game start en weer terug gaat naar het echte spel is de hulptekst opeens wel geactiveerd.

Zodra er weer een nieuw stukje van de tutorial is geweest (een gold-story scroll dus) staat de hulptekst opeens weer uit.

m.a.w. als je de hulptekst weer terug wilt hebben start je gewoon een skirmish game en ga je weer terug naar het echte spel.

Het klinkt als een bug, is het misschien ook, maar het is veel makkelijker zo :P Vanaf level 2 staat de hulptekst altijd aan (behalve als je ''m uitschakeld in bij de opties).

-- edit --
net iets te laat :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
[..]

Gebeurt niet.
hoe!! sorry god, maar waarom niet?

Verwijderd

daarom!

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk

Verwijderd

Topicstarter
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Mods wegen zijn onbegrijpelijk :P